Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20157
Üye puanı:3386
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Volatilite yok kardeşim bu ortamda değil fişek mum bile yanmaz
Dünya_işi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sonradan düş 5.80 e de alayım deme sakın
Mst4242 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet hocam mantıklı bir yaklaşımdı. Yalnız bu arkadaş bugün 103 binlerden bahsediyordu:))
rafetbas61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Gayet mantıklı bir öngörü benden sana like
froward için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()BIST diyorum hani bu gün 103 bin olacaktı?
aktuel53 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İzledikleri kanal öyle diyor hocam:))
rafetbas61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Zaza bana 5.65 ten dolar satsana. Eğer 5.58 gelirse söz sana 5 ten geri vereceğim ne dersin?
Zazaselo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yoldaş kapitalizme bel bağlama:))
ESKATO_1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sen geldin işte:)
Ekc35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Olması gereken 6.30 seviyelerinde olsa haklıydınız. Bir 5-7 kuruş düşebilirdi. Ama mevcut kur suni olduğu için artma ihtimali bile olabilir. Eylül'de olduğu gibi.
kardas2327 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Benjo FED i bekliyor.
birkaç_iyi_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Teknik açıdan değerlendirmeniz doğru ama dolar da bu seviyeler bile gayet olumlu bence. FED sonrası 5.80 i geçeceğini düşünüyorum( iç nedenler dahil edilerek)
NovaTR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Faiz indiriminden daha çok Qe (parasal genişleme) mesajı daha önemli diye düşünüyorum
rafetbas61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()O ne diyorsa tersini uygula kardeşim:))
Alparslan_6155 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sert ve zalım mı? Bir hafta daha gelmez o hareketler. FED fiyatlanıyor
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bu sitede bir daha ironi yapmayacağım. Olayı anlamadan dislike yağmuruna tutuluyorum:))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ab MB diye bir kurum yok. Ecb var. O da zaten - faizde.
MORRO1453 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Düşündüğün olay zaten fiyatlandı. dolar neden uyuz eşek gibi bekliyor sandın?
rapalaco için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Birşey değişmez
rapalaco için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bak bakalım öyle mi olacak.
Cemilozer16 için cevaplandı (yorumu göster)