Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()thy tamam beklentimi yazdım arçelik 9 dan alınır pegasus 70-80 den falan aldıysanız yorum yapmayım kordsa hiç bilgim yok
İllaki_huzur için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #19732265 Grafik detay ve yorumları

@Zirve0101bu grafik 3 yıldır takip ettiğim grafik. Yine şanslısın 15 lirada 6 dediğimde büyük tepki almıştım. 8,70 hocam büyük maliyet değil 6 ya dokunursa hızlı tepki alır
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()yok kalmadı gelince alacaz zaten :)
Zirve0101 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Teşekkür ederim bence grafiklerim başarılı değil ondan ziyade uzun vade düşünmem başarılı gösteriyor. Günlük heyecanla hareket etseydim şuan büyük ihtimalle bende ters işlemde kalmıştım. Mümkün olduğu kadar bist 30 dışına çıkmamaya çalışıyorum yada bilmediğim %90 nı halka açılmış hisselerden uzak duruyorum.
Takip ettiğim gelirse alacağım ve 1-1,5 sene bekleyeceğim hisse rakamlarım
garan(6 al 9-10 sat)
thy(6 al 10,50 sat)
asel (11 al 20 sat)
kardemir(1,20 al 2,50 sat)
ekgyo (0,90 al 2,50 sat)
sasa(2,60 al 5,50 sat)
petkim (2,60 fırsatı kaçtı şimdi 1,50 gelirse al 5,50 sat)
ıcbct(2,70 al sat fırsatı kaçtı şimdi 1,50 al 9-10 sat)
halkb (3,70 al 11 sat)
ne kadarı gerçekleşir bilemiyorum lakin 2021 mart ayından sonra ben 5 yıl borsada olmam
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()yazılanları gördüm hocam arkadaş kendi inandığını başkalarına empoze etmek için biraz ısrarcı haklısınız. Bende size polomik yaşamak için yazamadım arkadaşı kendi haline bırakın. Zamanla insanlar anlar zaten. Şu da bir gerçek sadece ytd yazmak insanların zararını gidermiyor. Kişilerin yatırım yapmadan önce temel ve teknik bilgi öğrenmesi gerekir. Bende bunu anlatmak istedim size de iyi akşamlar dilerim.
DBgynk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()evet hiç bitmedi bitmez de:)
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dün arkadaşın sasa için yaptığını bugün sizler yapıyorsunuz bir yere varamazsınız herkes alın der tahmini yazar alan alır almayan almaz bence gereksiz tartışma başkalarını hedef göstermeyin yada kimse boşa günah keçisi aramasın arkadaş bende engelli ısrarlı alın dediği için değil dün sasa için başkalarını hedef gösterdiği için
DBgynk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()2 gün sonra hesabınıza döner
Kaanege64 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()yok kar almadım stop yaptım
Eses58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()aselsan 20 desteği önemli Altın da kapanış yaparsa bulaşmayın armada geçen sene logo yazılım tarafından alım süreci ile açıklama sonrası bir yükselişe döndü sonrasında alım netleşmedi askıda kaldı sonra düşüşe dönmüş 10-15 bandında gezinir duruyor
Kemal_y için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rica ederim Allah sizden razı olsun bol kazançlar diliyorum
Kaanege64 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ayı işte ne yapsın garip öyle alışmış :)
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()karından düşer sistem vergini keser ayrıca gelir beyan etmene gerek yok
Kaanege64 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ocak sonunda ki tepe yapmış sebebi ney bilmiyorum hisse takibimde değil temel tarafını sen biliyorsundur. Teknik tarafında 2,05 Altın daki kapanış sıkıntılı olur 0,82 ye kadar geri çekilme yapar gibi duruyor. Benim fikrimi sorarsan riskli
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()elimde hisse yok doğrudur 70 gelirse talip olacam
Ahmet_Serhat_Dursun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam al sat yapmak için küçük parça almıştım uzun vade için benim açımdan düşünülecek hisse değil kafa kafaya verdim.
Ahmet_Serhat_Dursun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()6,17 geçmezse karda var anladağım kadarıyla inatlaşma
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()garan ve sasa stop yaptım
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@füreya_ selam formasyon çalışmayabilir 5,15 stop koy
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()robotları hafife alma derim :)
Day3mak için cevaplandı (yorumu göster)