Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam problem olmaz yarın çözülür. Paranız kaybolmaz yarın sabah kontrol edin halen gözükmüyor işe kurumla tekrar görüşün onlar bir şekilde görür
Balalı06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Askıda kalmıştır çalıştığınız kurum ile gorusnmeniz gerekir
Balalı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()3.39 birinci destek 3.23 ikinci destek
Eses58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Tavan kağıtlar göz boyar cazibesi ile tuzağa çeker dikkat etmek lazım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Bist 92-95 direncleri önemli iki günlük yükseliş gel gel değilse yarın 95 ı geçmesi lazım gel gel yapmışlar ise düşüş derinleşir
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Grafikteki rakamları takip etmeniz yeterli olacaktır. Destek kırıldığında inatlaşmak lazım
Eses58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Petkim kararsız kaldı
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()2,60 lardan 3,60 lara geldi bu yüzdenden bistin şuan ki yükselişine cevap vermiyor. endeks düşüşe geçtiğinde hızlı düşüş başlar. yükselişi sürdürmesi için endeksin 95 i geçmesi lazım kendinize stop seviyesi belirleyin. Aşağıda yada yukarı en az 40-50 kuruşluk harekete hazırlık yapıyor.
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@morşimşekk ben aşağı kırılım beklediğim için 3,58 stop rakamla sell pozda devam ediyorum.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam karar aşamasında destek direnci daraltarak devam ediyor bir tarafa kötü kıracak saatlik grafiğini atayım birazdan
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()çok işe yarayacağını sanmıyorum ama yinede ekran görüntülerinizi itiraz hakkınız için kaydedin.
Gnes_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()petkim yeter artık daha fazla nazlanma
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hayırlı kandiller bol kazançlı gün olması dileğiyle
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: odas
Hocam bu tarz hiç bir eleştiriye karşı değilim bilakis çok memnun oldum. Kendi düşünce ve analiziniz için teşekkürler. Grafik olmazsa destek direnç rakamıda olmaz bu grafikler sayesinde destek direncler ortaya çıkıyor. Amacım sadece alan arkadaşların 1.20 Altın a dikkat etmesinin gerektiğini söylemedim. Yoksa 1.20 altına sarkma yapmadığı sürece problem olmayacaktır.
Sakar_yatırımcı34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: petkim
hayırlı olsun kazançlı satın inşallah
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Eric75 hocam takibimde olmayan hisse temel tarafını ve mali yapısını bilmiyorum grafikte çok umut verici değil maliyetiniz nedir bilmiyorum 0,50 lerden alım problem oluşturmaz duruyor.Gelirse 1,10 larda satış yapılmalı
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: petkim

petkimde daha yukarı seviyeler için 3,60 direnci ve 4,05 direnci geçilmesi lazım yoksa satış baskı oluşmaya devam edecektir.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: odas

Paylaşımlarda bir odaş gördüm sanki :)
haftalık grafiğine baktığımızda destek, direnç ve formasyon muazzam çalışmış 1,20 stop seviyesi alanlar bu rakamı iyi takip etsin.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dolar inşallah 6.90 da durursun
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Gümüşte etkilenir
yatırımcı_smmm için cevaplandı (yorumu göster)