Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hayırlısı olsun yarın gidişatını belli edecektir
Eses58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Kaldiracsiz bildiğim kadariyla yok
Akbal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Fazla hareketli hisselere tedbir amaçlı getirilir. Kredi işlem yapılamaz. Aynı gün al sat yapılamaz alınan lot miktarını ertesi gün satabilirsiniz. Brüt takas sonrası genelde düşüş yaşanır.
ekrem_19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()stop ile hareket etmeniz iyi olur
Eses58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()0,96 stop rakamı günlük grafikte sanki ikili dip yapma istediğinde olursa 0,60 hedef olur
yatırımcı_smmm için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()2,30 üstünde kalıcılık sağlarsa alınır Altın da kalması 1,90 ve 1,40 hedef yapacaktır. 1,90 stop rakamı
Hueyone_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Eses58 haftalık grafik her dip yaptığında tekrar yükselişi 1,5-2 yıl sürmüş haftayı 1,50 altında kapatırsa ben stop olurdum karar sizin olsun.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ostim tanı kiti yalan haberi vardı sanırım o günde yazmıştım tanı kitleri patlamasa bari diye haftayı 1,50 Altın da kapatırsa hissede olanlar için sıkıntılı süreç başlar birazdan haftalık grafiğindeki tespitlerimi atayım. Petkim ilk tavan sonrası 3,20 lere geldi soranlara da 3,60 dan döner dedim. Şuan karar aşamasında destek kırıldığında hissenin büyüklüğüne bakılmaz doğrudan stop yapılır. Altın kural bu hocam petkim kötü bir hisse değil uzun vadede mutlak kazanç verir. Eğer eliniz 2,60 dan almaya gitmemişse 3,40 dan da almayın. Çünkü ana direnç var o geçilince alın. oda 4,05 yada bekleyin benim gibi gelirse 2,50 1,50 seviyelerinden alın. Gelmezde yükseliş başlatacak olursa da 4,05 görmeden ben almam
Eses58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()selec baktığımızda virüs haberi ile 5 kat değerlenmiş ben bu kadar değerlenen hissede alımda olmam. Lokman tercih edeceğim bir hisse değil. 4 ve 3 Altın a gitme ihtimali var. Giriş yapmaya çekiniyoruz demişsiniz çekinmekte lazım Yükselenlere bakmayın alım yaparken bu dalgalanmada 5 kez düşünün geçende yazdım tavan hisse cazibelidir can yakar bugün kazandığını sananlar yarın sermayesinin %50 sini bırakır. Ben alımda yokum beklediğim seviye gelene kadarda almayı düşünmüyorum.
Gnes_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Eses58 hocam dediğim gibi ilgilenmediğim hisse grafiğe göre 5 li seviyeden alım var ise 6,40 lar da kar almak lazım 4,70 altına sarkmalarda mutlak stop olunmalı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Eric75 halka içindeki rakamları takip edin 1,30 altında kaldıkça negatif görünümü devam eder. Yukarısı için 1,50-60 üzerinde kapanışlara ihtiyacı var
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Günaydın inşallah herkese bol kazançlı bir gün olur
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Başkalarına denk gelmiştir Çünkü sell poz açıyorum alim yapmaya başladığımda da ona denk geleceksiniz.
lion_tamer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()En güzeli al at kenara 1-2 yıl dokunma Turizm etkilenmiş görünsede virüs işi biter bitmez marketlerin yaptığını turizm firmaları yapacaktır. Malı yapısı önemli henüz alıma başlamadım ama benim tercihim risk almadan dip yapmış bist30 hisseleri yada bildiğim büyük firmalara yatırım yaparım.
Eric75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam grafik işi kolay tabiki atarım. Lakin işin birde temel tarafı var takip ettiğim hisse değil temel tarafını bilmiyorum. Bilanço v. s onuda göz önünde bulundurun.
Eric75 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Dün buradaydım sabahta buradaydım öğleden sonra işlerim vardı yazamadım. 4-5 gün önce açtığım petkim sell pozda devam ediyorum. Bu dalgalanmada alım yapmadığım içinde kimseye şunu alın demek istemiyorum. Kendim hisse almazken başkasınada alın dememde etik olmaz sanırım.
lion_tamer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Kaldıracac oranını soruyorsaniz sozlesme rakamina göre değişiyor. Ortalama 10 kaldirac rakamı oluyor
Eses58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Yok hocam viop üzerinden sell poz açtım. Sizinle ters yöne islemlerimiz
Eses58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Rica ederim
Balalı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Akbank takibimde değil ama pc başına geçtiğimde destek rakamlarina bakarım
Eses58 için cevaplandı (yorumu göster)