Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()alım için isterseniz cuma akşamı bekleyin
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Kar varsa problem yok 87-88 de topla gelirse takip ettiğim hisselerden yazarım şimdilik biraz daha izleyelim
jokeer için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@ozgur86 hocam alt yorumda destek dirençler mevcut bu rakamlar önemli iyi takip edin. Hayali bist hareketini de çizmeye çalıştım
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam 87-88 denemesi sonrası tekrardan bir 96-98 bandına gitmesi lazım YTD
ozgur86 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ben uzun vade düşündüğüm için almayacağım 87-88 tepki yeri oradan günlükçüler mutlaka alsın ben %100 nakitteyim
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Selam hocam nasılsın varmı elde hisse yoksa benim gibi beklemeye devam mı
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()seni gördüğüme sevindim :) uzaktan eğitim diyorsun :) ümit ne hedef verdi albrk için dün satıp kar al yapsan iyi olurmuş
jokeer için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()98 de kar al yada zarar kes yapılmalıydı şimdi zarar kes yapmayın 96600 bekleyin orada zarar kes daha mantıklı olur
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()joker selam abicim iyim şükür sen nasılsın okul bitti mi :)
jokeer için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()alt destekler geçerli hocam klavuz uzun vadeci olmak hocam günlük heyecan aramayın grafikleri öğrenmek lazım destek dirençler önemli grafikler bize bunu sağlar yön tahminimizde klavuz olur ama trend ve olaylar her grafiği çöp yapar. küçük firmalara yatırım yapmayın bist30 dışına çıkmayın zararda olsa ileride kara döner
Estmil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()viop kaldıraçlı sistemdir orada para bittiğinde kapanır lakin bist üzerinden alım yaptısanız firma batmaz borsadan iptal görmediği sürece kredili işlem açmadığınız istediğiniz kadar bekleyin siz emir girmediğiniz sürece satmaz
ozgur86 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()teşekkür ederim hocam hedef verende benimde sıkıntım yok saygı duymak zorundayız. Herkesin kendi yatırım tercihidir. Bizlerden ekilenler illaki oluyordur. Benim takıldığım hedeften sonra gelen tepkiler birde terse gittiyse tamam günah keçisi hazır. Birde işi haklı çıkanlar vebale almaya bağladınmıydı tamam en sevdiğim :) sanki kendi hiç vebal almamış gibi davranıyorlar trajik komik yorumlar yahu ne vebali bana şuara da bir kişi yazsın 100k yı 300k yaptım elinden öperim.
Tuneman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hayırlısı olsun hocam kenarda nakit bırakanlar için fırsat öyle değerlendirin
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam şu ortamda kısa vadede zor hep söyledim yine söylüyorum 6 ya gelmeden ben bulaşmak istemiyorum. Yanilirsam olası kardan olurum haklı çıkarsam param cebimde kalır. Uzun vadede 35-50 arası hedefim var. Ben esnafim su ortamda ben paramı bilinmeyene bağlamam
yatırımcı_smmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Yapanlar için problem yok hocam ama zor olan zararı kabullenip stop olmaktır
r367r için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam çalıştığınız kurumla görüşüp canlı ekran talebinde bulunun lakin aylık ve yıllık ücreti var çok büyük para değil
rafirafi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Ikinci kural kar gördünmü topukliycan büyük kar beklentisi büyük zararın habercisidir
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Birinci kural Bistde işlem yapan canlı ekrana geçmeli 15 dk gecikmeli ekran ile destek direnci takip edemezsiniz
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()günaydın hocam benim fikrim belli diğer arkadaşlar yorumlarsa daha iyi olur sanırım.
r367r için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()valla ayıp hocam ama benden ötürü değil :) ama 6 hedefim dünkü bir hedef değil onuda bilin isterim 19 gördüğümüzde 6 demiş biriyim
Tuneman için cevaplandı (yorumu göster)