Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bugün yön bulmak zor hocam piyasa yapıcılar yön verecek izlemek lazım. 95-96 bu dönemde yapabileceği tepe rakamım ben 70 sonrası 95-96 beklerim
yatırımcı_smmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()düşüş değil hocam 82 den 90-92 test edildi yükseliş yaptı bu fiyatlama ile alakası var mı yok mu veriler açıklanınca belli olur. Veriye kadar endeks yükseliş yapar ise veriden sonra tekrardan kırmızıya dönebiliriz.
yatırımcı_smmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()korkumda bu hocam fiyatlamış olabilir 82 den 90 lara geldi çünkü umarım fiyatlamamıştır.
yatırımcı_smmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()endeks toparlayamaz ise 1 e doğru gitme ihtimali yüksek
Çaylak61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()her zaman doğruyu bilemeyiz hocam iki doğru büyük hamleyi bulmak önemli olan
Day3mak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Bugün 15:30 abd verileri var ons büyük ihtimalle bu verilerin kötü geleceği için önceden fiyatlamaya gitmiş olabilir. Borsalar abd verileri ile dahada aşağı düşmeye eyilim gösterebilir. dolar ne tepki verecek oda ayrı bir konu bugün verilerden sonra ortalık biraz karışabilir sert hareketler gözlemlenebilir. Temkinli olmakta fayda var. Özellikle kaldıraçlı işlem yapanların işlem hacimlerini küçültmelerini öneririm.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Evet uzun vadeci olduğum için günlük kapanışlar ve haftalık kapanıştaki destek direnç rakamları benim için daha önemli
Estmil için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: petkim

Petkim 2,60 desteğini malesef değerlendiremedim. Buradan dönüş iin haftalık kapanış önemli 3,55-60 Altın daki kapanış büyük ihtimalle 1,50 yi hedef yapacaktır.YTD Yükselişin devamı için 3,60 üstünde kapanışşart daha üst seviyeler için 4,20 bandı geçilmeli
https://yorum.altin.in/tum/bist
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: petkim

Petkim 2,60 desteğini malesef değerlendiremedim. Buradan dönüş iin haftalık kapanış önemli 3,55-60 Altın daki kapanış büyük ihtimalle 1,50 yi hedef yapacaktır.YTD Yükselişin devamı için 3,60 üstünde kapanışşart daha üst seviyeler için 4,20 bandı geçilmeli
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()evet deneme yapmaz ise uzun süre 1-1,20 arasında gezinir diye tahmin ediyorum
ekrem_19 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Grafikler haftalıktır bir iki günde gelecek rakamlar değil. Yanılabilirim de ama ben bu denkleme göre hareket edeceğim. @Estmil

0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()son sorunuz düşemedi yada ben göremedim tekrar yazarsanız cevaplarım
Estmil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()0,80 denerse gider hocam ikili dip yapar formasyon hedefi 1,50-1,60 olur
ekrem_19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Amin hocam Allah önce hepimize sağlık sıhhat versin
Day3mak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Rica ederim Altın la ilgi güncel grafik ile kendime de yön bulmaya çalışıyorum düşüş bekliyorum lakin ons dün yükselişe geçti tuzak bir yükseliş olduğunu düşünüyorum ama gün içinde emin olduğum bir grafik çizebilirsem paylaşım yapacağım.
Estmil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Day3mak 0,80 maliyeti bu tahmini hareketi yaparsa düşüncesiyle söyledim inşallah doğrudan yukarı hareket yapar
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()maliyet nedir hocam 0,80 falan maliyetiniz varsa riske girilir ama 1 üstünde bir maliyetiniz varsa riske girmeyin. Benimde bildiğim kadarıyla firmanın içi boş
Day3mak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()gaz vermeye değer bir şirket değil ama spek hareket verirlerse 2,20 ye kadar uzanır
Day3mak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()gram sell poza ilave yapıldı petkim sell poz açıldı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()kordsa bu hisseyi hiç bilmiyorum thy ile arçeliği biraz daha izleyin uzun vade bekleyecekseniz alın pegasus için 20 Altın a gelirse düşünün ben thy 6 dan arçelik 9 dan alıcı olurum kordsa ve pegasusa bulaşmam YTD
İllaki_huzur için cevaplandı (yorumu göster)