Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Biraz toparlanma mevcut sanki garan bugün 20-30 kademe için alınır
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam viop 30-40 kademe yukarıda açtı büyük ihtimalle tavan ile açacak alamazsınız
Demir_antalya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Sasa ve garan viop ta sıkıntılı başladı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Ekgyo da da alımlar mevcut
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Kardemirde güzel açıldı
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()THY asıl dohol petkim viop tarafında güzel başladılar
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Viop hafif yükseliş ile açıldı petkim büyük ihtimalle bist de yine tavan ile açılacak
özüm76 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Yok hocam öyle değil açıkta olan islemimi sisteme giriş yapamadığım için kapatmadım sorun olmuş sonrada giriş yapana kadar işlem zarara döndü
Zirve0101 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Evet hocam doğrudur. Ben Sorun yaşadım başkası yaşamamış olabilir.
Gnes_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Günaydın hocam her gün işlem yapacam diye bir zorunlulugunuz yok yapmayın. Covid-19 basite alınacak Sadece sağlık sorunu değil işlem almayarak olası bir kardan olursunuz kabul ama paranız eksilmez. Ben izlemedeyim. Kendim alım yapmazken sizlere su hisseyi alın demem çok doğru olmaz. Yinede ben almak istiyorum diyorsanız dün taban yapan hisseleri takip edin bugünde tabana yakın gelir ise alın ılk yuklseliste satın
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam ben komisyondan önce işlem platformunda sorun varmı Ona bakıyorum. Örnek geçmişte t e b de ben sorun yaşadım hesabıma giriş yapamadım karla kapatacağım işlemi zararla kapadım. Viop için g c m kullanıyorum. Bist için q n b bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım. Aldığınız hizmet komisyondan çok daha önemli baktığımızda komisyon oranları birbirine yakın kar ediyorsanız komisyonu çokta bir önemi yok. Komisyonu ne kadar sıklıkla actiginiza gore değişir. Uzun vadeli olduğum için çok fazla komisyonla işim olmuyor
Gnes_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Rica ederim İnşallah kârla satarsiniz
kardan1adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: DXY'ye Elveda
hocam 117 benim için büyük süpriz olur
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam hisse haftaya yükselişle başladı tavan tavan yaptı endeks düşüşe geçince hissede etkilendi sonra toparlandı gibi duruyor. grafiğin özeti şu dip rakamı ya 2,70 baz alıp yükselişi başlatacak yada 1,50 dip yapıp yükselişi başlatacak uzun vadede 9-10 rakamını görecek demek süre ise yaklaşık 1-1,5 sene kadar zaman aralığını kapsayacak diye düşünüyorum. YTD
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam tabiki o ihtamal mevcut üstüde ama dikkat edeceğiniz rakam 4,40-4,50 Altın da ki kapanışlar. Ben bu hissede olmuş olsam 4,40 altına sarktığın da zarar kes yaparım. YTD
kardan1adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bu hafta hissede olanlar için bence zor geçecek kapanışa göre yorumlamak daha doğru olur
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@konyaliharun bu hisseyi her derin düşüşünde toplayın mesala uzun vade mutlaka getiri sağlar
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@konyaliharun ben bu hisseyi bu rakamdan almam isterse 50 liraya gitsin bu hisse düştüğünde toparlaması zor hisse virüs işi bitince süründürür hızlı yükselişlere aldanıp almayın bunun gibi çok hisse var tavan tavan gidiyor terse düştüklerinde en az 2 yıl süründürür.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam bende sizinle aynı fikirdeydim sasa viop sell poz la devam ediyorum demek istediğim başka bir şey insanlar burada yorum yaparken kendi inandığı işleme göre yorum yapıyor başkaları zarar etsin diye değil lütfen bu bakış açısında olun
seleryus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam bence başkalarını hedef göstermeyin kendi inandığını yazmıştır
seleryus için cevaplandı (yorumu göster)