Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()benle dalga geçen kendiyle dalga geçer elimde hisse yok ki lakin düşecek diyene ayrı yorum yapılıyor çıkacak diyene ayrı yorum yapılıyor. Düştüğünde nerede 120 ciler çıktığında nerede 40 çılar bu tarz yorumları yapanlara bakıyor bir tane beklenti hisse yorumu yok
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()niye dün çıkarken dalga geçenlere niye tepki vermedin o zaman
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dün alınan dohol satıldı garan thy asel sell poz açıldı
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam isteyen istediğini yapsın benane bundan sonra yaptığım işlemi yaza gerisine karışmam @zizi39 moralin bozulsun diye yazıyorum risk alma diye yazıyorum ötesi var mı madem riskli ortam mevcut neyin kavgasındasınız
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Yıl sonu diye tahmin ediyorum
şehmus için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Öyle deme kızıyorlar :)
semiramis_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Virüs hiçbir zaman ölmiycek mutasyona uğrayıp başka şekilde devam edecektir
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Keşke :) Bende kervana katılsam
Tuneman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Insallah :)
Uçankarınca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Tanı kitleri elde patlamada bari :)
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BOZUK_SAAT yorumu ()Dxy dolar endeksi guclendiginde parite ler değer kaybeder zayifladiginda pariteler yükselişe geçer
Semacan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BOZUK_SAAT yorumu ()Dxy patladı sayılır 95 Altın a sarktığında kraliçe iyice uçar
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Bende hoca değilim profildede bunu net bir şekilde belirttim hoca ağız alışkanlığı iyi niyetinden şüphem yok ben burada yapılan özellikle hedef konusunda kimseden kötü niyet aramam Çünkü işi çok çok iyi bilse burada emin olun gelip yazmaz
ozgur0101 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam süpersiniz yorumu ortaya değil direk muhaptabina yazdığınız için teşekkür ederim. Diğer konu iyi niyetli olmamışım hakkında saygı duyuyorum inanmayabilirsiniz beni kötü bulmaktan en doğal hakkınız. Panik havasına gelince Evet fed başkanı Powel da iyi niyetli değil. Sizce resesyona gidebilir açıklaması neden yapıldı. Daha çok panik havası oluşsun piyasalar iyice karışsın diye. Şimdi virüs v. s sürekli niye pompalaniyor. Bence sorgulaması gereken benim iyi niyetim degil piyasa yapicilarin açıklamaları
ozgur0101 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Viop yükseliş Like başladı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Herkese bol kazanclar
ABD covid19 da birinci sırayı aldı piyasalar için büyük tehlike
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Evet hocam grantiyi göremezsin çünkü almak istediğiniz yazıyı alıp insanları günah keçisi ilan ediyorsunuz. Bütünü görüp insanlara yorum yapılması daha dogru olani yok aradan cımbızla harf seçip insanlara orya yazdım alınan alınır tarzında yapılan yorumlara kızıyorum. Bu yuzdende kimse kusura bakmasın. Bu yorum bist endeksi ile alakalı idi ve düşüs bence daha bitmedi isteyen istediğini alıp atmakta özgür olduğu gibi istediği beklentiyide yazmakta özgür diye düşünüyorum. 6-7 ay önceki yorumlarından etkilenen varsa bu düşüşe yakalanmadi mesala :)
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için BOZUK_SAAT yorumu ()Pişt hacı ne yapıyorsun kraliçe döndü Hadi iyisin
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Insanlar gerçekten okuduğunu anlamıyor bunu yazan arkadaş benim dxy grafigime yorum yazıp dolar ne olur Milet 7 bekliyor dedi bende dediki maksimum 6.90 olur ama bence zor yapacaksada önce 6.20 demişim :)) komedi magazinciler gibi montaj yapıp işine geleni yazmakta ayrı meziyet olsa gerek
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Benim açımdan problem yok hocam ben uzun vadeciyim 70 ler gelirse full alırım demişim yoksa gerisi beni ilgilendirmez bist 40 bin gelsede tavan yapan hisselere olmayacakmi olacaktır ben risk almayı seviyorum diyen alır risk almak istemeyenler de benim gibilerde bekler buradan keşke 150 ye gitse piyasayı ben belirlemiyorum sonuçta
Boing_737_800 için cevaplandı (yorumu göster)