Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()petkim 3,35 den tepki verdi 3,55 satın bulaşmayın
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Rica ederim inşallah karla satarsınız
erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ozgyo duydunuz mu bunun gibi hisse olarak görün. grafiğine baktığımda 7,80 de gap var orayı kapatır mı bilmiyorum. birde bu ciddi yükselişi neden yaptı takibimde olmayan hisse 4 lü seviyelerde gap var. Firmanın yatırımılarını bilinçosunu biliyormusunuz. İlk fırsatta kurtulmaya bakın uzun vadede canınızı yakar.
@m_e_s_61 hocam yanlış yönlendirmek istemiyorum. bu hisse için net konuşmak şu rakam olur demek gerçekten zor. yukarıda açıklamaya çalıştım. Karar sizin olsun.
erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bu tarz hisselere bulaşmayın derim 1,50 liraya kadar orta vadede geri çekilme yapar
m_e_s_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: sasa

dün grafiği attığımda 8,80 lerde idi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam sasa büyük düşüşler yapmaya başlayacak her büyük düşüşte alın ilk yükselişte satın elinizde çok tutmayın. sasanın haftalık kapanışı önem arz eder oldu 7,60 Altın daki kapanış zarar boyutuna bakılmaksızın stop yapılmalı
caglardd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()teşekkür ederim ama tebrik edilecek bir durum yok hocam 4,25 ten 2,60 dip yapmıştı.5 dalgalık yükseliş başlattı. dünkü yükseliş 3 üncü dalga idi şimdi 4 dalgayı yapıyor 3,30 alınır 3,60 tekrar satılır dünde kap haberi tavan yaptırdı bugünde çok normal tavan yapması asıl bundan sonraki durumu önemli idi bunu da kestirmek zor değil endeks düşerken hemen hemen tüm bist30 hisseleri etkilenir.
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()metro yatırım bulunduğu hiç bir hisseye ben bulaşmam kimseye de önermem bulunduğu hisseyi spek hareketle tavan tavan yapar sonra aşağı alır
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam geçen sene 0-50-70 bandından alınıp 1,50 satılması gereken hisse idi alım rakamınız yüksekte kalmış :( dibe vurmuş durumda endeks dahada düşse bile çok fazla zarar boyutunu büyütmez bekleyin 1,05-10 bandını görüp görmez gönderin
caglardd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()mtryo takibimde yok hocam hiç bilmiyorum bist 30 dışına çıkmamanızı öneririm.
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Cemas geçmişte takip etmiştim Bence bulaşmayın spek kağıt Gs spor kulüpler bu süreçte çok etkilenir önermem
caglardd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam dün tavan yapmış bugün tavan yapmış hisseyi Bence alınmaz 3.60 stop rakamı koyun
Demir_antalya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Küçük parça garan ve sana alındı
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Herkese bol kazançlar öğleden sonra görüşmek üzere
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Bist de güzel başladı lakin endeksi %2-3 gördüğünde kar alın derim
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Sasa bugün parça alınır
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()7.80 alınır 7.70 stop 8.20 satış
m_e_s_61 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Viop hesabı actirmaniz lazım
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Gram hariç viop sell pozlar kapatıldı
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam Viop 9:30 da açılıyor
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)