Üye adı:zekamerak
Kayıt tarihi:5 Nisan 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5230
Üye puanı:6711
Takipçileri:286
Takip edilen:22
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:9 Ekim 1981
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Ankara
*Piyasa her gün fırsat vermez.. Ama sabırlıyı mutlaka ödüllendirir...
*Fiyat değil, davranış izlenir. Davranış değişmeden trend değişmez..
*Destek Direnç bilmek kolaydır, beklemek zordur.. Zor olan kazandırır...
*Bir seviye kırılmadan güçlü sayılmaz.. kırıldıktan sonra korunmuyorsa da güvenilmez...
*Tepki alımı ile trend alımı arasındaki farkı bilmeyen, piyasada hep geç kalır..
*Altında asıl hareket, herkes sıkılıp bakmamaya başladığında gelir.
*Piyasa kazancı değil, önce sermayeyi korumayı öğretir..
*Her gün işlem yapmak zorunda değilsin.. Bazen en iyi pozisyon beklemektir...
*Benim işim yön söylemek değil.. riskin nerede başladığını hatırlatmak..
*Piyasa kimseyi kandırmaz. Herkese kendi hatasını gösterir...
YTD..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Yarın 4850'yi test edersek.. ya da cuma günü.. yontime özel mesaj atıp haftanın üyesi ilan ettirelim seni ; )(:
@zekamerak
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Fiyat biraz düşünce hemen beni çağırıyorsunuz..
Ben düşenin dostu muyum (:
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Ya ben size niye trip yapayım (:
Sizin gibi dostlarım olmuş.. gerisi can sağlığı
@zekamerak
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Bir kısmı düşüyor.. düşenleri görüyorum.. düşmeyenleri görmediğim için bir şey diyemiyorum (:
En kesin çözüm kendini etiketlemek Bak sen de bu sisteme geç..
@zekamerak
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Ben paylaşacaktım.. benden önce davrandın (:
Mekanize_15 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Yani KutsL Cuma tatili sebebiyle.. Cuma günü ABD piyasaları da yok.. yarın önemli bir gün olacağa benziyor..
Ytd.
@zekamerak
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Evet.. kendi piyasalarının kapali olduğu.. Cln seansının açıldığı saate denk getirdi.. ne anlatacak merakla bekliyoruz..
Hepimizin hakkında hayırlısı olmasın diliyorum..
Selamlar
@zekamerak
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Polat Bey çok teşekkür ederim..
Saygılar, selamlar..
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()T. saati ile sabah 04.00
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Estağfurullah ..
Bilmukabele objektif ve aynı nezaketle her konuya yaklaşımınız için en kalbi duygularımla ben teşekkür ediyorum..
Saygı ve selamlarımla
@zekamerak
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Herkesin emeğine sağlık, elbette..
Ancak böyle nokta atışı rakam vermek kolay iş değil.. Herkes Fibonacci'ye göre seviye paylaştı ama sapmalar oldu.. Ben bu sayfada 4790 seviyesini nokta atışı veren kimseyi görmedim.. Sezar'ın hakkını Sezar'a vermek lazım önce..
Sonra herkese genel olarak teşekkür ederiz.. Tabii ki Emek değerlidir..
Selamlar
@zekamerak
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Tabelada 4790 gördük.. ve geri çekildi.. bu nasıl nokta atışı rakam vermek ..
Tebrik ediyorum seni..
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Düzeltmişler biz de dost bitmez..
4790 takip (;
@umut5134 @alpachino @Masum_Masum_
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Hoş geldin Masum..
Benim bugün kahvede yok ikramlık da yok.. erken tükettik :(
Kuru selam edeyim en azından..
@zekamerak
Masum_Masum_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Eline sağlık Halil.. 4790 takipteyiz..
@Mekanize_15 görmeden (:
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Eline sağlık Halil.. 4790 takipteyiz..
@Mekanize_15 görmeden (:
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()52,3 açıklanan PMI..51,6 önceki seviyenin üstünde ve 50nin üzerinde kaldığı için ons Altın için buda hafif negatif.. Beklentinin 0,1 puan altında kalması.. bu negatif etkiyi biraz yumuşatır..
Önemli olan.. veri paketi sonuçlarını piyasanın nasıl okuyacağı..18.00 19.00 ve sonrası hareketler.. yönü belli eder..
rump'ın konuşmasını ve hyber akışını da fiyatlıyoruz unutmayalım..
(gece 04.00)
Yarın veri paketimiz devam ediyor olacak.. önemli bir veri 15.30 işsizlik haklarından yararlanma başvuruları..
Takip edeceğiz..
Her türlü sonucun hayırlısı olmasıni diliyorum..
Ytd.
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Hakkım kalmamıştı.. çok teşekkür ederim Can Arkadaşım..
Emek veren , emeğe değer veren herkese teşekkür ederim..
Değer gören fayda çoğalır.. görmeyen zamanla kaybolurmuş..
Hepinize çok teşekkür ederim..
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Ya, sen nasıl güzel bir insansın :(
(Gözyaşım Pıt)
Mekanize_15 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Çok teşekkür ederim..
Faydası çoğalsın.. bende mutlu oldum (:
Sevgi dolu selamlarımı kabul buyurunuz..
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)