Üye adı:efemes
Kayıt tarihi:26 Eylül 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:17146
Üye puanı:709
Takipçileri:131
Takip edilen:23
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:17 Aralık 1981
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Kocaeli
ilk üyelik @daskatek
bu 2. üyeliğim
Gram Altın:24 Gram altını var
Puan:396,18 Nakit puanı var
T. Puan:147480,5016 Gram & Puan birleşimi
Başarı:132. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()güzel ama bir kere çıkıp gelsin anlık 44XXX gelsin kafi
Franticon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()düşmeyeceği garanti mi
ALTIN_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()yani düşecek mi almayalım çıkacak mı satmayalım mı
Haçaturyan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()1900 gelirse Altın gram 2700 olur
MT_Geliyor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()düşecek diye satıyorlar ise buna zarar kes denir
Eğlenceli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()zarar kes mi yapacaklar
Eğlenceli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()6 milyon iyi para
Dollars63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()yani dip mi geldi
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()3 gündür FED fiyatlıyor ki halen düşüş devam ediyor
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()yükseldiğini görmek için bugün ekside kapamaması lazım 2 gün yükseliş olsa önce bugünkü düşüş seviyesini kurtarması lazım
sarımetal33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()peki 4040 dan alıp 4370 lerden satsak yine olmazmıydı
Franticon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()en azından 4300 den kapasa bari
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()doğrudur benim ilk hesabım 2013 bu hesabım 2015 sende çok eskilerdensin admin ile aynı
alper19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()anlık yükselse ihtiyacı olanı kurtarır en azından
Gazozi19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()sitede ne kadar çok çevrimiçi varmış herkes yazmak için 21 bekliyormuş
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()alt yorum yazan için sormuştum kendisi rakam vermiş
ALTIN_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()kaç gün içinde 4600 gelir
KANO1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()geçecek mi
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()FED hangi kanal canlı verecek
0BeğenmedimŞikayet
Ons için efemes yorumu ()fiyatlama bitti mi