Üye adı:zekamerak
Kayıt tarihi:5 Nisan 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5230
Üye puanı:6711
Takipçileri:286
Takip edilen:22
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:9 Ekim 1981
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Ankara
*Piyasa her gün fırsat vermez.. Ama sabırlıyı mutlaka ödüllendirir...
*Fiyat değil, davranış izlenir. Davranış değişmeden trend değişmez..
*Destek Direnç bilmek kolaydır, beklemek zordur.. Zor olan kazandırır...
*Bir seviye kırılmadan güçlü sayılmaz.. kırıldıktan sonra korunmuyorsa da güvenilmez...
*Tepki alımı ile trend alımı arasındaki farkı bilmeyen, piyasada hep geç kalır..
*Altında asıl hareket, herkes sıkılıp bakmamaya başladığında gelir.
*Piyasa kazancı değil, önce sermayeyi korumayı öğretir..
*Her gün işlem yapmak zorunda değilsin.. Bazen en iyi pozisyon beklemektir...
*Benim işim yön söylemek değil.. riskin nerede başladığını hatırlatmak..
*Piyasa kimseyi kandırmaz. Herkese kendi hatasını gösterir...
YTD..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
5BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Kesinlikle öyle.. Haber akışında en ufak bir tetik bekleniyor.. Sizin de bizim de her zaman değindiğimiz gibi.. bu tür dönemlerde belirsizlik ortamı biraz düzene girdiğinde en çok kazandıran enstrüman çoğu zaman altın olmuştur.. Yine öyle olacağına dair inancımızı koruyarak.. sabırla beklemeye devam ediyoruz..
Teşekkürlerimle
@zekamerak
alpachino için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Günaydın ..
Evet gerçekten enteresan bir tablo var.. Veriler ons altın için çok da iyi gelmemesine rağmen şu an beklenen ölçüde bir baskı oluşmuyor gibi görünüyor.. Tabii bunda hafta sonu etkisi ve piyasalardaki düşük likidite de önemli..
Özellikle şu an en büyük gösterge PAX Gold.. sanal para fiyatlamaları ve dxy tarafı.. güçlü tepkiyi vermeyince ons altın tarafında net bir çözülme göremiyoruz.. Bu da bize şunu gösteriyor.. veri tek başına yeterli olmuyor.. O yüzden hep söylediğimiz gibi piyasanın o veriyi nasıl okuduğu ve nasıl fiyatladığı her zaman daha belirleyici oluyor..
Selamlar
@zekamerak
alpachino için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Böyle net düşer diye yorumlayama.. çünkü piyasanın veriyi nasıl okuyacağı ve nasıl tepki vereceği her zaman birebir tahmin edilemiyor.. Hele ki önümüzde 3 gün varken. araya başka bir gelişme girer mi.. piyasa bunu nasıl fiyatlar.. bunu şimdiden kesin konuşmak olmaz..
Kaldı ki bu hafta gelen bazı veriler beklendiği kadar güçlü olmamasına rağmen, ons altın yine de direndi.. O yüzden şu an için en sağlıklısı beklemek.. tatil sonrası piyasanın bu veriyi nasıl sindireceğini görmek..
selamlar
@zekamerak
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()@İbrhmmm
Tarım verisi ons için oldukça olumsuz geldi..
Alt yorumda detay var..
Selamlar..
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Değerli arkadaşlar, bu hafta takip ettiğimiz son veri paketi..
Tarım Dışı İstihdam güçlü.. işsizlik oranı da beklentiden iyi geldiği için veri ilk etapta ons altın için negatif.. ancak ücret artışlarının zayıf gelmesi satış baskısını bir miktar yumuşatıyor.. bu yüzden asıl net fiyatlamayı tatil sonrası Pazartesi görmek daha sağlıklı olacaktır..
Fiyatlama için şimdiden belirteyim..
Pazartesi Paskalya sebebiyle sırasıyla..
Asya piyasaları kısmi kapalı ..
Avrupa piyasaları kapalı..
ABD piyasaları açık olacaktır..
Buna bağlı olarak gün içinde düşük likidite ve dengesiz fiyat hareketleri görülebilir..
YTD.
Takip için bilginize..
@zekamerak
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Böyle bir konjonktürde, .. bu kadar kısa vadede altın için net yön ya da kesin tahmin vermek hem çok riskli hem de sağlıklı değil.. Lütfen bu tür soruların cevabını burada kesin bir yorum olarak aramak yerine.. altının hangi gelişmelere göre düştüğünü ya da yükseldiğini takip edin.. Yapılan ekonomik değerlendirmeleri ve bilgilendirmeleri izleyerek kendi planlamanızı buna göre yapmanız çok daha doğru olur..
Selamlar..
@zekamerak
thinker066 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Ben de teşekkür ederim.. Aynen öyle, biraz hayatın güzelliklerine yönelmek lazım.. Hafta sonu tatili başladı.. inşallah piyasa da bizi Pazartesi güzel karşılar ve keyifli bir hafta geçirebiliriz.
Selamlar..
@zekamerak
nehirmelek için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Maalesef..
Bu tür adımlar yeni bir kutuplaşma ve gruplaşma yaratır.. Üstelik yukarıda saçma sapan yorumları görme ihtimalimiz de artar.. güzel yorumlar eleştiriye açılır.. yıpratıcı olur..
Bu, yeni bir “rekabet” veya “sav1aş” başlatmak gibi bir etki yaratır..
Aslında takdir ettiğimiz yorumları sadece beğenerek desteklersek.. bu tür kaliteli yorumlar daha çok öne çıkar ve beğeni alır.. Sonuç olarak herkes de böyle yapmaya yönelir ve sayfamızın yorum kalitesi genel olarak yükselir..
Şahsi fikrim böyle..
Selamlar
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Günaydın değerli @Yön_Kuzeydoğu
Haftanın kısa bir özetini geçtik bu sefer..
Çok teşekkür ediyorum nazik geri dönüşünüz için..
Selamlarımla
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Günaydın değerli @Unique_xy
Çok teşekkür ederim güzel geri dönüşün için..
Güzel bir gün diliyorum
Sevgilerimle
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
11BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Tüm sayfa dostlarına günaydın, HayırlıCumalar..
Kutsal Cuma sebebiyle bugün AByD ve Avr. piyasaları kapalı.. Asiya tarafı kısmen açık olsa da likidite oldukça düşük.. yani bugün fiyatlama beklemiyoruz..
Tarım Dışı İstihdam verisi 15.30..
Bu hafta gelen veriler iyi gelmedi.. ama ons bunu pek takmadı gibi görünüyor.. en önemli verimiz bugün.. etkisini Pazartesi daha sağlıklı değerlendirebiliriz..
Piyasalarda gözler aynı zamanda 29 Nisan'daki F. d toplantısı.. ve sonrasında gelecek açıklamalara çevrilmiş durumda..
Teknik tarafta 4600 altına henüz kapanış almadık.. bu olumlu.. Ancak 4850 üzeri hacimli bir kırıIım ve kapanış gelmeden “tehIike geçti” demek de doğru olmaz..
Trmptan bir gün barlş.. bir gün sa1vaş söylemleri geliyor.. Hyber akışı çok hızlı ve çok değişken.. en ufak bir olumlu hyber akışında bile bu hafta gördük ki.. yükseliş potansiyeli hemen masada..
Ytd.
Herkese keyifli güzel bir gün dilerim..
@zekamerak
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Canım kardeşim.. sen çok temiz kalpli bir insansın..
Sayfanın bize verdiği bir hak var.. istemediğimiz kişileri engelliyoruz ve yazılanları görmüyor.. umursamıyoruz.. Çünkü herkesin arkasından konuşulur canım benim.. toplumun her kesiminde.. fayda sağlayan, en çok sevilen insanların hakkında mutlaka konuşulur..
Sen lütfen kendini bunların dışında tut ve yoluna devam et.. Yazılanları görmemiş gibi davranmanı istiyorum.. bize birşey yazan var ise dahil olma.. görmezden gel..
Ablan olarak sana söylüyorum.. Sen çok kıymetlisin.. moralini bozma ve tertemiz yoluna devam et..
Sevgilerimle..
@zekamerak
Mekanize_15 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Bak beni de kuyuya çekiyor bir de.. Dost böyleyken .. düşmnı uzakta aramayalım :))
Son cümlem böyle bir ifade içermemektedir.. @Unique_xy tek başına kuyuya alınmalıdır :))
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Her ihtimale karşı, beğenilerimde destek yolladım.. yine yollarım.. canın sağolsun :))
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()İçimden bir ses yakında kuyuya düşer ve oradan da resim atarsın diyor :)(:
Sonrada ''burası çok güzelmiş.. yönetime beni kuyuya aldığı için teşekkür ederim'' mesajını görürsem de şaşırmam..
Sevgiler..
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()O kadar haklısınız ki.. ve hepimiz inanın aynı ruh halinden geçiyoruz..
Önemli olan.. bu süreçte birbirimize olumsuzluk değil.. olumlu katkı sunabilmek.. tecrübelerimizi paylaşabilmek ve birbirimizi dengede tutabilmek olmalı..
K0rku.. pynik ve mutsuzluk dili kimseye fayda sağlamaz.. Zaten aklıbaşında herkes aslında benzer şeyleri söylüyor ama herkesin ifade şekli farklı..
Mesele.. doğru bilgiyi doğru ruh haliyle almak ve vermek olmalı..
Vadeniz uygunsa.. böyle dönemlerde ekran takibini biraz azaltmak gerçekten en sağlıklı yollardan biri..
Selamlar
@zekamerak
Valjan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()@Reyhanî_31 alt yorum sizin içindi..
Selamlar..
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Yani aslında dönem sonu dediğimiz şey.. herkesin alım yaparken kendi içinde belirlediği hedef süredir..
Kiminin dönem sonu 1 ay olur.. kiminin 3 ay.. kiminin 6 ay.. Bu tamamen kişinin planına, sabrına ve hedeflediği vade yapısına göre değişir..
Ben kendi adıma konuşuyorsam.. benim için dönem sonu yıl sonudur..
Selamlar..
@zekamerak
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Eline sağlık kardeşim..
Herkesin yaptığı kendi aynasıdır..
Biz yolumuza duruşumuzla ve emeğimizle devam ederiz..
ses çıkaran değil iz bırakan oluruz.. sorun yok..
Selamlar
@zekamerak
Mekanize_15 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Bizde görmesin duymasın yazıyoruz.. Halil..
Baksana ekran görüntüsü almış (:
@deLiogLan_
Mekanize_15 için cevaplandı (yorumu göster)