Üye adı:zekamerak
Kayıt tarihi:5 Nisan 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5230
Üye puanı:6711
Takipçileri:286
Takip edilen:22
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:9 Ekim 1981
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Ankara
*Piyasa her gün fırsat vermez.. Ama sabırlıyı mutlaka ödüllendirir...
*Fiyat değil, davranış izlenir. Davranış değişmeden trend değişmez..
*Destek Direnç bilmek kolaydır, beklemek zordur.. Zor olan kazandırır...
*Bir seviye kırılmadan güçlü sayılmaz.. kırıldıktan sonra korunmuyorsa da güvenilmez...
*Tepki alımı ile trend alımı arasındaki farkı bilmeyen, piyasada hep geç kalır..
*Altında asıl hareket, herkes sıkılıp bakmamaya başladığında gelir.
*Piyasa kazancı değil, önce sermayeyi korumayı öğretir..
*Her gün işlem yapmak zorunda değilsin.. Bazen en iyi pozisyon beklemektir...
*Benim işim yön söylemek değil.. riskin nerede başladığını hatırlatmak..
*Piyasa kimseyi kandırmaz. Herkese kendi hatasını gösterir...
YTD..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Şöyle izah edeyim..
As. seansı kapandı az önce.. Avr. seansı açıldı..
Aisya genellikle temkinli.. ufak pozisyonlarla hareket eder.. tek başına karar vermez.. Avr. seansı ise bu kararı veya kararsızlığı USA piyasalarına taşır.. Asıl yön ve fiyatlamayı ABEDE seansı açıldığında görürüz.. ( 16.30)
Genel piyasa ryfleksi böyledir..
Ayrıca şu an piyasaların çoğu.. en az 2 gün bu yeni hyberi fiyatlayacaktır.. Sonrasında bu gece açıklanan FOMC tutanakları sonuçları ve 29 Nisan'daki F3Daçıklamaları piyasaların odak noktası olacaktır..
Diye düşünmekteyim.. YTD
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Harika planlama.. daha ne olsun..
Herşey gönlünüzce olur İnşallah..
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Az sabredersek az kazanırız.. çok sabredersek çok..
Sabrın sonu selamet..
İnşallah..
Saygılarımla
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Kesinlikle..5200 üzerine yeniden gitmedikçe.. yükseldi, yükseliyor denemez..
Bu rakamlar Altın fiyatı değil.. ama hakettiği değeri mutlaka bulacaktır..
YTD
Selamlar.
Zdnnee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Teşekkür ederim.. sevincimiz kazancımız, umudumuz daimi olsun..
Selamlar..
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Petr0l 94.. DXY 98 seviyelerinde.. Ons için bu durum olumlu.. Eğer bu göstergelerdeki zayıflama devam ederse.. Altın tarafında her şey yolunda gitmeye devam eder..
YTD
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Ne demek.. lafı bile olmaz.. pos çekeriz. hesaba yazarız.. severizzz :)(:
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Ben teşekkür ederim..
Gece 00.00 FOMC tutanakları takipte olmalı.. Co0şku güzel ama şu an haberle ivmelenmiş bir yükseliş görüyoruz.. Asıl sağlam ve kalıcı yükseliş.. verilerin desteklediği ve mekrez baknalarının yol haritasıyla şekillenir.. Şu anki hareketler sadece haber akışına typki.. onu görmek ve temkinli kalmak önemli.. Altını çizelim.. Haberle gelen çıkışlara güvenmek rysklidir.. temkin şart.. YTD.
Selamlar
@zekamerak
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Estağfurullah.. Sizin de emeğinize minnettarız..
Katkı sağlayan tüm yorumculara teşekkür ederiz..
Herkesin birbirini tamamlayacıyı halini seviyorum..
Teşekkürlerimle..
@zekamerak
alpachino için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Burdan tüm sayfa dostlarına yeniden belirtmek isterim..
@deLiogLan_ arkadaşımızın verdiği seviyeler önemli.. tutarlı.. mutlaka takip edilmesi gereken destek direnç noktalardır..
10 dan sonra 11 gelir.. gelmezse 9 gelir seviyeleri değil verdiği.. arada kaynıyor.. yeniden dikkat çekmek istedim ..
Selamlar
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Hak vermek lazım Hocam..
Adam kendi seansında gyrilimi tırmandırıp.. Aisiya senasında ateskes açıklaması yapıyor.. Kimse güvenmiyor haklı olarak..
Ve bugün bence ryskli bir gün altın için.. Manipülasyona çok açık bir hale geldi..
Kapanış görmek.. görmek.. yine görmek lazım.. tyemkinli ilerlemek lazım..
''Altın Çağı'' ibareli mesajında bile ir0ni aradık..
@zekamerak
alpachino için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Çok güzel.. ellerine sağlık Halil..
Ekran görüntüsü aldım..
Selamlar..
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()İnşallah.. FOMC tutanakalrı var bugün.. ne kadar etkiler bilemiyoruz tabi.. şu an hyber fiyatlaması ön planda.. ancak veriler iç açıcı değildi m alum..
Sabit fyiz fiyatlaması ile ilgili verilen mesajlar şimdilik fiyatı yatayda tutabilir..
Ama artırma ihtimali bence masadan kalktı.. ne dersiniz?
Henüz erken değerlendirmek için biliyorum ama.. görüşünüzü merak ettim..
@zekamerak
alpachino için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Hayırlı, bereketli olsun..
bu şekilde bile yol haritası veriyorsunuz aslında yatırımcıya, elinize sağlık..
Kapanış Teyidi seviyeniz nedir.
Selamlar
alpachino için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()4850 seviyesi önemli bir direnç.. kanal direnci.. ama bu seviyenin test edilmesi tek başına trendin yukarı döndüğü anlamına gelmez.. Kalıcı bir kırış olmadan trend değişiminden söz etmek için erken olur..
Hyber akışınında bu trend dönüşünü teyit eder yönde ilerlemesi lazım..
Dediğin gibi olursa gönül rahatlığı ile kademeli alımlar yapılabilir..
Selamlar
YTD
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Günaydın Halil..
Aslt yorumda verdiğin 4850 kanal direncini geçeceğiz İnşallah.. desteğe gel.. Arkadaşım..
Destek Direnç güncellemeni dört gözle bekliyorum.. Nokta atışı seviyelerin çok güzel çalışıyor..
Sayfaya bekleniyorsun..
Selamlar
@zekamerak
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Hayırlı bereketli olsun İnşallah..
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Günaydın Polat Bey..
Nasılsınız, keyifler nasıl (:
110 gümüş, bereketli olsun hedef 115 miydi..
Selamlar
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Ya lütfen beni mahcup etme.. ( yüzü Kızaran utangacEmoji (: )
sen de çok değerlisin.. sadece mütevazı davranıyorsun..
Ellerini emeğine sağlık İyi ki varsın..
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Günaydın toprağım..
4850 ve üzeri çok önemli.. Bu seviyede kalıcılık sağlanırsa ons yukarı hareket edebilir.. Ama altın hybere çok duyarlı.. ateşkes haberleri kalıcı olmazsa yine aşağı gidebilir.. “Tyhlike geçti” demek için henüz erken.. biraz daha izlemek lazım..
Acil nakit ihtiyacı olanlar çıkışları değerlendirebilir.. Uzun vade için sıkıntı yok, alıp unutabilirler .. Al sat yapanlar kendi kararlarını versin.. ben karışmam.. altın buna uygun bir emtia değil her an terste bırakabilir..
Bugün son tutanaklar(F0MC) var.. veriler çok parlak değil.. fYiz indirimi görünmeden yükseliş sınırlı kalır..
Temkinli iyimserim.. 4850 üstü kalıcılık önemli.. Karar sende toprağım..
Ytd.
Kars'a Selam ve saygılarımı gönderiyorum
Hayırlı kazançlar..
@zekamerak
KralKars için cevaplandı (yorumu göster)