Üye adı:NoPaniC_34
Kayıt tarihi:2 Kasım 2023
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:5995
Üye puanı:3003
Takipçileri:96
Takip edilen:37
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:28 Temmuz 1987
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:Sivas
Gram Altın:88 Gram altını var
Puan:1168,52 Nakit puanı var
T. Puan:552217,832 Gram & Puan birleşimi
Başarı:14. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Yarım Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: gümüş ons
Emine hoşgeldin geçmiş olsun. Ben bu arkadasın diğr hesabını profilne baktım baya. aslında bu tarz işlre giren biri değil saygısını koruyan biri. Sonradan çok yazdı burdan ve diğer sayfadan bir anlık hata oldugunu düşünüyorum. Samimide gördüm ben sahsen. Hiç olmassa vurdm duymaz biri değil. Helallik istiyor son karar senin tabi ama bunlarıda göz önüne alarak bir karar verebilrsin.
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: 3 Nisan 2026 garibinbiriişte Gümüş grafikli yorumu
Eyvallah gariban abi ama senin çizgiler çok birazda kalın şekilli falan:)) Abi takılıyoruz böle kzmıyon dimi senin sagn soln pek belli olmuyor:))
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: 3 Nisan 2026 garibinbiriişte Gümüş grafikli yorumu
Gariban abi burda kaç çizgi var:))
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NoPaniC_34 yorumu ()Ben üzüntü gördüm ama burda bişi yazarken çok dikkatli olmak zorundayız karsımızdakinin kim oldugunu bilmiyorsak. Sizin eşinizde bu sayfada yazabilir kendimize yapılsın istrmiyiz tabi ki hayır. Olanla olmuşa çare bulunmaz olmuş artık @simurg22 eminenin cz bittiğinde kendisine tüm sayfa huzurunda gerekeni yaparsınız..
SokakFilozofu2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yarım Altın için NoPaniC_34 yorumu ()@simurg22 emine çok üzüldüm sana sarf edilen söz için kanka geçmiş olsun diklerimi iletiyorum seviliyorsun üzülme..
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NoPaniC_34 yorumu ()Selamlar; Büyük bir hata etmissin. sayfana baktım yazdklarını okudum sonrasnda bunu telafi etmek kırılan gönülleri almak için çabalarını gördüm samimi oldugunuda düşünüyorum. Sonrasında hemen yeni üyelik açıp hatanı telafi etmek için çaba sarfetmssin. @simurg22 emine arkadsımız çok kıymetlidir. Sayfada muhbbet etmis olsan ne kadar değerli bir kişiliği oldugnu fark ederdin. bunları okuyordur cz bittiğinde sanırım bir cevap dönecektir. Kendi takdiri özürünü kabul eder inşallh..
SokakFilozofu2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Brok sen özel bir değersin çünkü sen hep biliyorsun kanka:))
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: #35044700 Grafik detay ve yorumları
Eyt vurmadımı abi sana ne yapacan daha dışticarette. Emekliliği yaşa dışarı git ama ticaret için değil gezmek için:)) bir emekli olayım bir dakika çalısmam:))
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: #35044683 Grafik detay ve yorumları
Aklımda olsun tabi:) Ne alıyorsun satıyorsun diye sormustum sende kağıtta vardır koinde vardır gumuste sanırım bir tek Altın yok:) yaş 50 olmus senin abi kazandklarını paraları ne yaptın gariban kaldın böyle:))
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: #35044648 Grafik detay ve yorumları
Ben maldyım 5800:)) Ortalamam düşük son 2 alım öncesi 4700 den girmştim o parça terste ama ortalamam düşük uzun bir süredir topluyorum. Şuan alım tarafı devam ettiği için 3800 de olur ama fed atagındn sonra yukrdan göndermem gerekli.
Benim bir krkum 10 yıl öncesi ve daha öncsinde yaptıgını mı tekar edecek uzun bir süre stabil mi kalacak bunu ara dönmlerde yapıyor yaparsa terste kalmam ama kar olarakda hiç bişi kazanmamıs olacağım..
Sen ne yapıyorsun almıyormusun?
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: #35044630 Grafik detay ve yorumları
Bakma güzel bişi aslında daha cok kişiye yardımcı oluyorsun bu sayede iyi taraftan bakalım:))
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: #35044600 Grafik detay ve yorumları
boşver sen onları sen neden gariban kaldın parayı ne zaman bulcan kendinide bizide kurtar. 2027 başı kople cıkmam lazım metallerden 5888 ons gelir mi nedir düşüncen:))
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: #35044588 Grafik detay ve yorumları
dikkat etmek lazım takip edenlerin çok olabilir:))
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: #35044581 Grafik detay ve yorumları
Gariban genelleme olmaz bro yanlıs anlama bu haksızlık olur. Şimdi isim vs yazmyayım ama burda değrli analiz yazan çizen kişler var onlarında sayısı her geçen gün azalıyor. Bak sende eskisin bu sayfa eskiden grfikten vs geçilmzdi şuan çok kısıtlı kaldı..
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: #35044559 Grafik detay ve yorumları
Abi hoşgeldin nasılsın? Bu seferki biraz uzun sürdü ne yaptn ne yazdn öyle:))
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: #35044531 Grafik detay ve yorumları
Rahmetli sevdiğim bir turkcu unuttm adını bir çızık cektim demiş dertli bir şrkısı vardı o aklıma geldi:)
Burdaki ekonmist cizgi cekmyin demiyor anldıgım kadarı ile başka bir konuyu anltmaya calsıyordur benimde devamlı anltmak istediğimi:))
Çekilen cizglerin diğer faktör ve formasyonlarla birlştrip teknik bir analiz sonucunu ortaya çıkarmak için kullnılmasını anltyor sanırım. 3 tane destk dirence cizgi cekip burdan al burdan sat demez:))
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Yapacak bişi yok kısmettn öte köy yok ne gelirse bahtına artık tarihler belli olmus pazartesi gidip ekran fiyatından satıp gelecen:)
yusufyyk32 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Bro günün anlam ve öenmine ait gene süper bir yorum yapmıssın. Bnde like veriyorum. Emegine yüreğine kalemine saglık..
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Satacagnız tarihler belliymiş aslında bu hafta 44xx lere kadar çıktı dün 43xx lerde idi parça parça göndereblirdiniz full işlem karı çok oldugu gibi zararıda büyük oluyor. Piyasa abd enflasonundan sonra kendini belli etti aslında yükslişlerde çıkılabilirdi. Tabi diceksniz ki barış söylmleri var brent düşüyor onsun çıkması lazım:) İşte burda teknik kısım çalışmış oldu bu şekilde hareket edenler doğru yerden giriş çıkış yaptılar kısmet yusufcum:))
yusufyyk32 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Yusufcum tüm varlıgım bu demissin acil demissin şimdi sana burda kim sat diyebilir ki? Haftanın son günü kapanış görülmemiş haftasonu ne haber düşecek ne gelişmler olacak kim bilebilir? Ancak şuanki pozisyona göre teknik tarafında tecrübeli kişler ön görüsünü yazar ama bu kesinlik içermez. 4060 ve 43xx arası herşey mümkün ustalar yorumlarsa daha dogru olaur. Ben cevapsz kalmasın diye yazmak istedim..
yusufyyk32 için cevaplandı (yorumu göster)