Üye adı:NoPaniC_34
Kayıt tarihi:2 Kasım 2023
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:6073
Üye puanı:3038
Takipçileri:96
Takip edilen:38
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:28 Temmuz 1987
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:Sivas
Gram Altın:88 Gram altını var
Puan:1168,52 Nakit puanı var
T. Puan:540477,6992 Gram & Puan birleşimi
Başarı:14. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Ben direk yazıyorum abi sen ortaya yazıyormus gibi yapıyorsun ipucu bırakıyorsun hedefe:)
Bak dip beklmeme 4090 lardan toplamaya başla alacaksan normalde al sat diyen biri değilim. Biraz mal aldıralım sana şelalciliği bırktıralım:))
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Ben alımlarıma devam ediyorum devamlı. ocak ayından beri aynı şeyleri diyorum ve bunu bilerrek alıyorum 2026 için beklntim yok 6 aydırda kardan zarar yazdık. Alımlar ufak ve parçalı ve birikm olarak düşünüyorum bu sebepten alabilecğim bir ürün yok bu paralara.
Bu sekilde güzelce birikiyor kumbara gibi düşünüyorum anlayacagın:) Vakti geldiğinde yatırıma dönüşeck..
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Gittk adama bulastık durdk yere laf attık:)) Sonra tatlıya bagldık olayı o da bendn kafa dengiyms::)) Senden geçti bana bu işler haberin ola:))
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Eyvallah saolasın. Valla dogru diyorsun insn antrmanlı olunca cok umursamıyor hayatı:))
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Kusura bakma bu ara @garibinbiriişte ile çok yazıştm biraz ondan sirayet etti bana illa birini bişi demem lazım hakkını helal et:))
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Bu güzel yorumna like verdim kardeşim sağol varol:))
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Var protokolü çıktıktan sonra ofsaytımsı hallerde çogaldı. Herkes ofsaytta kaldı osman ağa..
OfsaytOsman2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Bunun bir önemi yok yaz geldi düğünler çogalacak Altın düşmez..
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Fazla yazmıssın TL olmasın o?
heathcliff için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Haklsn abi sayfa orta çağda gibiyiz. Kızildreli eğitimi almak lazım. Sonrasında yatırımı bakıra ve tunç ve demir olarak devam edeğiz:))
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Bu saydan fenalık geldi uzunca bir yorum yapmıstım düşmedi bi daha tekrar yazamicam:)) Normal piyasa terimlerini yazıyoruz ne yazıyoruz ki..
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Haklısın ama piyasa cok reeaksiyon vermiyor eskisi kadar trupa. bence tek baz aldıkları suan fed kararları gibi geliyor faiz konusu tekrrdan ilk sıraya gidrdiğini düşünüyorum. Benim ki sadece düşünce:))
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Gariban abi selamlar. Sen baskalarına yazınca bende sen yazınca sana yazasm geliyor:)) Genel olarak maniplsyon bitti diyebilir miyiz? sonucta bu ara ne haber gelse stabil ve belli bant arası hareket etmeye başladı aslında normale dönmuyırmuyuz? hep cıkacagı yada düşeceği zaamnın geçtiği teknik olarak çalışamya başlayacagı zamanlar gibi ne düşünüyosun?
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yarım Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: gümüş ons
Emine hoşgeldin geçmiş olsun. Ben bu arkadasın diğr hesabını profilne baktım baya. aslında bu tarz işlre giren biri değil saygısını koruyan biri. Sonradan çok yazdı burdan ve diğer sayfadan bir anlık hata oldugunu düşünüyorum. Samimide gördüm ben sahsen. Hiç olmassa vurdm duymaz biri değil. Helallik istiyor son karar senin tabi ama bunlarıda göz önüne alarak bir karar verebilrsin.
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: 3 Nisan 2026 garibinbiriişte Gümüş grafikli yorumu
Eyvallah gariban abi ama senin çizgiler çok birazda kalın şekilli falan:)) Abi takılıyoruz böle kzmıyon dimi senin sagn soln pek belli olmuyor:))
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NoPaniC_34 yorumu ()Konu: 3 Nisan 2026 garibinbiriişte Gümüş grafikli yorumu
Gariban abi burda kaç çizgi var:))
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NoPaniC_34 yorumu ()Ben üzüntü gördüm ama burda bişi yazarken çok dikkatli olmak zorundayız karsımızdakinin kim oldugunu bilmiyorsak. Sizin eşinizde bu sayfada yazabilir kendimize yapılsın istrmiyiz tabi ki hayır. Olanla olmuşa çare bulunmaz olmuş artık @simurg22 eminenin cz bittiğinde kendisine tüm sayfa huzurunda gerekeni yaparsınız..
SokakFilozofu2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yarım Altın için NoPaniC_34 yorumu ()@simurg22 emine çok üzüldüm sana sarf edilen söz için kanka geçmiş olsun diklerimi iletiyorum seviliyorsun üzülme..
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NoPaniC_34 yorumu ()Selamlar; Büyük bir hata etmissin. sayfana baktım yazdklarını okudum sonrasnda bunu telafi etmek kırılan gönülleri almak için çabalarını gördüm samimi oldugunuda düşünüyorum. Sonrasında hemen yeni üyelik açıp hatanı telafi etmek için çaba sarfetmssin. @simurg22 emine arkadsımız çok kıymetlidir. Sayfada muhbbet etmis olsan ne kadar değerli bir kişiliği oldugnu fark ederdin. bunları okuyordur cz bittiğinde sanırım bir cevap dönecektir. Kendi takdiri özürünü kabul eder inşallh..
SokakFilozofu2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için NoPaniC_34 yorumu ()Brok sen özel bir değersin çünkü sen hep biliyorsun kanka:))
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)