Üye adı:zekamerak
Kayıt tarihi:5 Nisan 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5219
Üye puanı:6693
Takipçileri:287
Takip edilen:22
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:9 Ekim 1981
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Ankara
*Piyasa her gün fırsat vermez.. Ama sabırlıyı mutlaka ödüllendirir...
*Fiyat değil, davranış izlenir. Davranış değişmeden trend değişmez..
*Destek Direnç bilmek kolaydır, beklemek zordur.. Zor olan kazandırır...
*Bir seviye kırılmadan güçlü sayılmaz.. kırıldıktan sonra korunmuyorsa da güvenilmez...
*Tepki alımı ile trend alımı arasındaki farkı bilmeyen, piyasada hep geç kalır..
*Altında asıl hareket, herkes sıkılıp bakmamaya başladığında gelir.
*Piyasa kazancı değil, önce sermayeyi korumayı öğretir..
*Her gün işlem yapmak zorunda değilsin.. Bazen en iyi pozisyon beklemektir...
*Benim işim yön söylemek değil.. riskin nerede başladığını hatırlatmak..
*Piyasa kimseyi kandırmaz. Herkese kendi hatasını gösterir...
YTD..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Bunun yanında Asya tarafında Cin ve H0ngK0ng piyasalarının da kapalı olması nedeniyle küresel piyasalarda likidite azalabilir..
Yani yarın piyasanın en büyük oyuncularından ikisi devre dışı kalacak..
@zekamerak
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Kısmi, bölgesel imalat ve işsizlik verileri ons altın açısından hafif negatif okunabilecek şekilde geldi.. Verilerin ardından piyasalarda kısa vadeli tepkiler görülebilir ve gün içi dalgalanma artabilir..
Ayrıca bugün A1BD piyasaları için haftanın son işlem günü konumunda.. Yarın A2BD piyasaları tatil nedeniyle kapalı olacak.. Bu nedenle gün içinde pozisyon kapanışları ve hacim kaynaklı hareketlere karşı dikkatli olmakta fayda var.. ytd
Bilginize.
@zekamerak
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Temmuz sonuna kadar haber akışının ve dolar ın desteğine razı olacağız gibi görünüyor.. Sonrasında ise F1ed kararı ve bilanço sonuçlarıyla birlikte balinaların yeniden aramıza dönmesini ümit ediyoruz.. şimdilik Orada görünüyorlar..
Ytd.
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Bu arada temmuz ayı neden bu kadar önemli.. Barış ve uzlaşma söylemleriyle piyasalardaki sert düşüşlerin önüne geçilmeye çalışılıyor..
29 Temmuz'da F2ED toplantısı var ve piyasalar faiz artırımı ihtimalini giderek daha fazla fiyatlamaya başladı..
Aynı dönemde SpaceX bilanço sonuçları da açıklanacak..
Bu nedenle temmuz sonu, büyük fonların ve kurumsal yatırımcıların pozisyon değiştirmek için fırsat bulabileceği kritik bir zaman dilimine dönüşüyor..
Dolayısıyla temmuz ayına kadar tek yönlü ve sert hareketlerden ziyade, dalgalı fiyatlamaların öne çıktığı; büyük oyuncuların birbirlerine alan açtığı ve pozisyonlarını yeniden şekillendirdiği bir piyasa izleyebiliriz.. ytd
@zekamerak
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Dünkü F1Ed açıklamalarından çıkan en önemli mesaj, bundan sonra piyasaya önceden yönlendirmeler yapılmayacağı ve kararların gerçekleştiğinde daha sürpriz etkiler yaratabileceği yönünde oldu..
Bugün piyasalar işsizlik ve imalat verilerini takip edecek.. Ancak asıl önemli etki önümüzdeki hafta başlayacaktır..
İstihdamın güclü ama enfIasy0nun yüksek kalması, mücadelede daha kararlı bir duruş sergileyebileceklerinin işareti..
Piyasalarda bu yıl için 50 baz puana kadar faiz artırımı ihtimali konuşulmaya başlandı.. Önümüzdeki günlerde bu beklentinin fiyatlamalara daha net yansıdığını görebiliriz.. Temmuz sonuna kadar güçlü bir haber akışı gelmezse, piyasaların yönünü büyük ölçüde veriler belirleyecek gibi görünüyor.. ytd
Herkese bol kazançlar dilerim.
@zekamerak
5BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Günaydın, nazik dilekleriniz için çok teşekkür ederim.. Cümleten sağlık, huzur ve güzel gelişmelerle dolu bir gün diliyorum..
İyi çalışmalar, hayırlı ve verimli bir gün olsun..
@Yön_Kuzeydoğu @deLiogLan_ @Unique_xy @Arsemia0202 @Zemheri_46
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Konu: fed
Malesef.. Ben yazmak istemedim..50 baz puan isteniyor..
Rapor şahin.. açıklama ketum ve kaçamak kaldı..
Piyasa bunu belirsizlik olarak okuyor şu an.. ytd
@zekamerak
Ottoman06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Canımsın.. üzülme dur bakalım.. Gün doğmadan neler doğar.. Bir habere bakar bu iş.. herşeyin gönlüne göre olmasını diliyorum senin için..
Selamlar
@zekamerak
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Cuma günü barış söylemlerinin devam etmesini ve süreci bozacak ters bir gelişme yaşanmamasını umuyorum.. Özellikle 29 Temmuz'a kadar piyasanın istediği fiyatlamanın oluşup oluşmayacağını önümüzdeki hafta çok daha net hissedeceğimizi düşünüyorum.. Veri akışı da devam edeceğinden, her yeni gelişme fiyatlamalar açısından önemli olacaktır.. ytd.
Teşekkür ederim
Selamlar
@zekamerak
Salih_C için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Iyi geceler diliyorum @Unique_xy
Sevgilerimle
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Teşekkür ederim.. hayırlı geceler..
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Kevin W. açıklamaları oldukça nötr.. ne şahin ne de güvercin bir duruş sergiledi. . hatta geleceğe yönelik en ufak bir ipucu vermemek için özel bir çaba gösterdi. . F1ED'in yaklaşımının artık sözlü yönlendirmeden çok verilere odaklanacağı yönünde olacağını söylüyor sadece..
Benim ilk izlenimim, Tump, barıs söylemleriyle F1ED'e hareket alanı açarken, F1ED de net bir yön taahhüdünde bulunmayarak Trwamp'a manevra alanı bırakıyor..
Buna rağmen faiz artırımı ihtimalinin güçlendiğini düşünen taraftayım.. Ancak önemli olan bizim değil piyasanın bunu nasıl okuyacağı olacak.. ytd
Herkese iyi geceler diliyorum..
@zekamerak
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()İlk açıklanan rapor ve beklenti şahin malesef .. Bu durum piyasalar açısından belirsizliğin devam ettiği anlamına geliyor..
Dolar endeksi 100 seviyesinin üzerine çıktı, tahvil faizleri yükseliyor.. Bunlar ilk etapta onslar açısından olumsuz sinyaller olarak değerlendirilebilir.
Ancak asıl önemli olan, ilk dalgalanmaların ardından gelecek açıklamalar ve verilecek mesajlardır.. Kullanılacak ifadeler, tonlama ve yönlendirmeler piyasanın nihai tepkisini belirleyecektir.21.30da
@zekamerak
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Değerli arkadaşlar,
Ekonomik verilerde oluşan beklentiler, faiz artırımı ihtimalini destekleyen bir zemin hazırlıyor.. Kurulda 9 üye faiz artırımından yana görüş bildirirken, 9 üye faizin sabit tutulmasını savunuyor.. Kevin W. Oyu belli değil.. b7 belirsizlik yaratıyor olabilir..
Şu aşamada açıklamaları beklemekte fayda var.. ytd
@zekamerak
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Evet, üstelik bugün açıklanan veriler beklentilerin oldukça üzerinde geldi.. Neredeyse iki katına yakın bir sapma var.. Buna rağmen piyasada yukarı yönlü volatilite hissediliyor.. Bu nedenle temkinli olmakta fayda var; şu aşamada her iki yönde de sonuç çıkabilir ve net bir yön öngörmek zor görünüyor..
Selamlar
@zekamerak
Ayyüzlüm için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Öyle, buradaki herkesin yatırımı, hayali, planı, kârı ve zararı aynı değil.. İnan, bu yüzden anlayışlı olmak çok önemli..
Çok teşekkür ederim senin de anlayışın için.. Seni biliyoruz ve zaten çok seviyoruz.. Kıymetlisin..
@zekamerak
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Evet, bugün nasıl bir tavır sergileyecekleri önemli.. Eğer mevcut beklentiler doğrultusunda hareket ederlerse, şu anki yatay seyir devam edebilir ve Cuma günkü barış haberleri yeniden fiyatlanabilir.. Bu durumda ons altın, haberlere bağlı olarak yön arayışını sürdürecektir.. Olumlu gelişmeler yukarı yönü desteklerken, olumsuz gelişmeler aşağı yönlü baskı oluşturabilir.. Aksi halde testere piyasası bir süre daha devam edebilir..
Ancak F1ED'in tamamen güvercin ya da nötr bir tavır sergileyeceğini düşünmüyorum.. Bir önceki toplantı tutanaklarında bunun sinyallerini vermişlerdi.. Bugün çok keskin olmasa da, yılın geri kalanına ilişkin faizpolitikası konusunda temkinli ve sıkı duruşu koruyan mesajlar gelebileceği ihtimalini değerlendiriyorum..
Elbette bu benim kişisel görüşümdür..
Selamlar
@zekamerak
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Canımsın, açıklaman için teşekkür ederim..
Benim anlatmak istediğim de aslında buydu. Bir süredir takip ettiğim kadarıyla aynı şeyi savunan kişiler bazen sanki farklı düşünüyormuş gibi görünebiliyor.. Oysa hepimizin amacı ortak.. Ama insanların son zamanlarda düşüşlerden kaynaklı psikolojilerinin de olumsuz etkilendiğini görüyorum..
Bir yorum atıyoruz peşine hemen olumsuz, kırıcı ve küçültücü yorumlar geliyor.. haliyle insanlar kendileriyle ilgili olmayan bir şeyi de üstüne alınıyor .. bunun yerine birbirimize destek olsak daha güzel olur.. Sonuçta kimseye zorla bir şey okutulmuyor. Görmek isteyen takip eder, istemeyen etmez..
Katkı sunan, emek veren herkese teşekkür ediyorum ben.. Emeklerine sağlık hepsinin..
Selamlar
@zekamerak
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Sağolasın değerli kardeşimiz.. biraz yoğunum bugün..
Önemli bir akşam olacak.. Morallerimizi yüksek tutalım, enercjimizi düşürmeyelim..
Bugün her zamankinden daha fazla yardımlaşmaya, anlayışa ve hoşgörüye ihtiyacımız var.. daha F1ED sonuçlarını değerlendireceğiz hep birlikte..
Sevgi ve saygılarımla.
@zekamerak
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Değerli arkadaşlar,
Yazışmalarda gördüğüm kadarıyla aslında hepimiz benzer şeyleri savunuyoruz.. Ancak bazen düşüncelerimizi yazıya dökerken yanlış anlaşılmalar olabiliyor ve alınmaması gereken kişiler üzerine alınabiliyor..
Hepimizin ortak amacı belli.. Hoşgörüyü, sevgiyi ve dayanışmayı artırmak.. Kırgınlıklara, yanlış anlamalara ve kötülükte yardımlaşmaya değil.. birlik ve beraberliğe katkı sunmaya çalışıyoruz..
Burada bulunan herkes çok değerli.. Herkesin farklı tecrübeleri, farklı bakış açıları ve kıymetli katkıları var.. Zaten hiçbirimiz “Ben her şeyi biliyorum” iddiasında değiliz.. Birbirimizden öğreniyor, kardeşliğimizi ve dostluğumuzu paylaşıyoruz..
Bu nedenle birbirimizi anlamaya çalışalım, farklı görüşlere saygı gösterelim ve hoşgörüyü çoğaltalım..
Tüm sayfa kullanıcılarına sevgi ve selamlarımı iletiyorum..
@zekamerak