Üye adı:zekamerak
Kayıt tarihi:5 Nisan 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5219
Üye puanı:6693
Takipçileri:287
Takip edilen:22
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:9 Ekim 1981
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Ankara
*Piyasa her gün fırsat vermez.. Ama sabırlıyı mutlaka ödüllendirir...
*Fiyat değil, davranış izlenir. Davranış değişmeden trend değişmez..
*Destek Direnç bilmek kolaydır, beklemek zordur.. Zor olan kazandırır...
*Bir seviye kırılmadan güçlü sayılmaz.. kırıldıktan sonra korunmuyorsa da güvenilmez...
*Tepki alımı ile trend alımı arasındaki farkı bilmeyen, piyasada hep geç kalır..
*Altında asıl hareket, herkes sıkılıp bakmamaya başladığında gelir.
*Piyasa kazancı değil, önce sermayeyi korumayı öğretir..
*Her gün işlem yapmak zorunda değilsin.. Bazen en iyi pozisyon beklemektir...
*Benim işim yön söylemek değil.. riskin nerede başladığını hatırlatmak..
*Piyasa kimseyi kandırmaz. Herkese kendi hatasını gösterir...
YTD..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()15.30 Beyza Hocam (:
Günaydın, hayırlı sabahlar
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Evet, rakamlar gerçekten dikkat çekici. Bilançonun sonuç açıklaması temmuz sonunda olacak ve yarın işlem görmeye başlıyor.. Bu nedenle, nakdin bir süre daha orada kalma ihtimaline birkaç gündür özellikle değiniyorum..
Bugün Ufeverilerinde olacak gözümüz.. Umarım bu ay en azından piyasaların yatay seyri destekleyecek, yeni bir satış baskısı oluşturmayacak bir veri görürüz..
Veriler açıklandıktan sonra tabloyu yeniden değerlendirir, yorumlarımızı güncelleriz. Herkese selamlar..
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Günaydın Değerli @Yön_Kuzeydoğu iyi ki varsınız.. sağlık, huzur ve bereket dolu bir gün diliyorum..
Selamlar
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Malesef.. Hüseyin Hocam cok üzgünüm :(
Günaydın ve hayırlı sabahlar diliyorum sana..
@Zemheri_46 sanada geçmiş olsun.. bekliyoruz Kardeşim..
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
7BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()İnna lillahi ve inna ileyhi raciun..
Bugün değerli bir dostumuzu Parametre_X i kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyorum.. Allah rahmetiyle muamele eylesin, mekanını cennet, makamını ali eylesin.. Ailesine, sevenlerine ve tüm dostlarına sabır ve başsağlığı diliyorum..
Hayatın ne kadar kısa ve emanet olduğunu bir kez daha hatırladık.. Kırmadan, incitmeden, sevdiklerimizin kıymetini bilerek yaşamayı nasip etsin Rabbim.. Bugün bir Fatiha ve bir dua ile kendisine görevimizi yerine getirelim lütfen..
Rabbim hepimize hayırlı ömürler ve güzel bir son nasip etsin..
Amin.
@zekamerak
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Aaa ne diyorsunuz şimdi anladım tekrar okuyunca, çok üzgünüm ne diyeceğimi bilemedim gerçekten :(
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Başınız sağ olsun.. üzüntünüzü paylaşıyor, bir süre sonra sizi yeniden aramızda görmeyi diliyorum..
Parametre_x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Bugün SpaceX halka arzı için talep toplama günü.. A2BD tarafında talep yoğun..
Bizim tabirle "çekik gözlülerin".. bu halka arza katılımı yasak..
Gümüşün görece güclu kalmasının nedenlerinden biri belki de bu olabilir..
Selamlar
@zekamerak
Gizlisaklı için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Çok teşekkür ederim..
Ben günlük olarak mutlaka yorumlarımı paylaşıyor anlık gelişmeleri ve riskleri hatırlatıyorum..
Uzun vadeli kesin konuşmalar yanlış olur.. piyasada anlık bir haber akışıyla her şey her an değişebilir..
Ben daha çok anlık süreci takip edip rıskleri vurgulamayı daha doğru buluyorum..
Selamlar
@zekamerak
Valjan_ için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Arkadaşlar, birçok kişi veri yorumlamayı bilmiyor ya da yanlış yorumluyor diyelim.. EnfIsy0nun beklentiye paralel gelmesi, verilerin iyi geldiği anlamına gelmez.. sadece piyasa bu yüksekliği zaten bekliyordu anlamına gelir.
Zaten bekliyordu demek.. sorun ortadan kalktı ya da buna karşı önlem almayacağız demek hiç değildir..
Tam tersine, bu tablo faiz indirimi beklentilerini zayıflatır ve gerektiğinde faiz artırımı ihtimalini masada tutar.. Bu nedenle veriyi sadece beklentiyi karşıladı diye güvercin okumak bence hatalıdır.. Asıl mesele, enfIasy0nun yüksek seviyelerde seyretmesi ve F1EDin buna nasıl karşılık vereceğidir.. ytd
@zekamerak
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Çok güçlü istihdam verileri ve beklentiye paralel gelen enfOasy0n rakamları ortadayken faiz indirimi konuşmaya bile gerek yok.. Bu konjonktürde F1ed'in önceliği gevşeme değil, enfIasy0nu kontrol altında tutmak olacaktır..
Bana göre bu yıl ilk faiz artırımı neredeyse kesin gibi.. Asıl tartışılması gereken konu, ikinci bir faiz artırımının gelip gelmeyeceği.. Önümüzdeki dönemde gelecek veriler de gücIü kalmaya devam ederse, piyasalar ikinci artırımı ciddi şekilde fiyatlamaya başlayabilir..
Yarın ÜFEyide bir görelim tabi.. ytd
@zekamerak
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Hayırlı bereketli olsun..
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Veri genel olarak beklentiye paralel geldi.. Çekirdek enfIasy0n tarafındaki hafif düşük gerçekleşme altına bir miktar destek verebilir.. Ancak bu tablo anormal veya syrt bir yükselişi destekleyecek güçte değil.. Buna karşılık olası düşüşleri bir süre sınırlayabilir.. Ben veriyi genel anlamda nötr yorumluyorum.. ytd.
@zekamerak
4BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Vallahi kim ne der bilmiyorum, kimsenin analizine de pek karışmıyorum.. Ancak bana göre Temmuz sonuna kadar tablo çok iç açıcı görünmüyor.. Sonrasında ne olacağını büyük ölçüde F1ED'in F. politikaları belirleyecek..
Her zaman söylediğim gibi, yarın ortaya çıkacak bir gelişme bütün senaryoyu tersine de çevir ebilir; bunu da kimse bilemez.. Hepimiz tahmin yürütüyoruz.. Büyük kurumlar, piyasa yapıcılar ve mekrez baknaları bile tahminlerini gelişmelere göre sürekli revize ediyor.. kimse onları sorumlu tutabiliyor mu?
Şimdilik en doğrusu gelişmeleri takip etmek..
Selamlar
@zekamerak
Beberuhi0404 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Aylıkta düşüş ama yıllıkta yükseliş bekliyor ekonomistler.. bakalım açıklanınca değerlendiririz.. @Zemheri_46
Teşekkür ederim @Goldprice57 Selamlar
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Bence veri henüz tam olarak fiyatlanmadı.. Piyasa daha çok dünkü verinin etkisini ve beklentileri fiyatladı.. Bu nedenle şu an biraz bekleme modunda diyebiliriz.. Veri olumsuz gelirse bir miktar daha aşağı sarkabilir.. Şimdilik daha fazla düşmemesini de veri sonucunu beklemesine bağlayabiliriz.. ytd diyelim
@zekamerak
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Bugünkü veri bize biraz yol gösterir.. ama yarınki veri.. Cuma günü halka arz.. bunların hepsinin sonuçları önemli.. haftaya F1ed var, zor bir dönemeçdeyiz..
Selamlar
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Kazanç derken zarar kesmeyi kastediyorsanız, şu aşamada bunun mantıklı olduğunu düşünmüyorum.. 4850'nin altı kalıcılıkla kırıldığında.. yani düşüş trendine girildiğinde bunu yapmak daha doğru bir stratejiydi..
Şu an satıp daha aşağıdan alma hedefiyle hareket etmek ekstra risk almak anlamına gelir..
Tercih elbette size bağlı.. Ancak 2026 yılını genel anlamda bir manipülasy0n yılı olarak görüyorum.. Bu nedenle amaç yüksek kazanç peşinde koşmaktan ziyade, süreci mümkün olduğunca hasarsız atlatmak olmalı.. ytd
@zekamerak
Therockyavuz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Evet, sa2vas tüm planları bozdu.. Ancak Allah'ın da bir planı vardır elbet.. umutsuzluğa kapılmayalım.. Şimdilik yapabileceğimiz en doğru şey, trendin yeniden lehimize dönmesini sabırla beklemek olacak..
Selamlar
@zekamerak
memur_memur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Her türlü alım fırsatını yakalanır; ortam ona musait yeter ki acele etmeyelim..
Ben alırım, unuturum.. düşse de fark etmez diyenler varsa, o ayrı mesele.. Uzun vadeli düşünüyorsanız ve sizi rahatsız etmeyecek tutarlarda olacaksa, her seviyeden ufak ufak alım yapılabilir..
Benim bahsettiğim daha çok kısa ve orta vadede maliyetini ve ryskini yönetmek isteyenler için.. ytd
@zekamerak
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)