Üye adı:zekamerak
Kayıt tarihi:5 Nisan 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5220
Üye puanı:6694
Takipçileri:288
Takip edilen:22
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:9 Ekim 1981
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Ankara
*Piyasa her gün fırsat vermez.. Ama sabırlıyı mutlaka ödüllendirir...
*Fiyat değil, davranış izlenir. Davranış değişmeden trend değişmez..
*Destek Direnç bilmek kolaydır, beklemek zordur.. Zor olan kazandırır...
*Bir seviye kırılmadan güçlü sayılmaz.. kırıldıktan sonra korunmuyorsa da güvenilmez...
*Tepki alımı ile trend alımı arasındaki farkı bilmeyen, piyasada hep geç kalır..
*Altında asıl hareket, herkes sıkılıp bakmamaya başladığında gelir.
*Piyasa kazancı değil, önce sermayeyi korumayı öğretir..
*Her gün işlem yapmak zorunda değilsin.. Bazen en iyi pozisyon beklemektir...
*Benim işim yön söylemek değil.. riskin nerede başladığını hatırlatmak..
*Piyasa kimseyi kandırmaz. Herkese kendi hatasını gösterir...
YTD..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
4BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Değerli arkadaşım, haklısın.. Bugün ayın 15'i ve birçok kişi ekleme yapmakla beklemek arasında kalacak..
15'inde ele geçen nakit için 17'sini beklemek düşünülebilir.. Belki biraz daha yukarıdan alım yapılır ama en azından teyit alındıktan sonra hareket edilmiş olur.. Şu an, F1ED'İN vereceği mesajı görmeden alım yapmak bana doğru gelmiyor..
Elbette bu benim görüşüm.. Sen yine de kendi sesini dinle..
Ben alırım, seviyeyi çok önemsemem.. düşse de etkilenmem teyite gerek yok.. diyenler için ise zaten her seviye değerlendirilebilir.. ytd.
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Günaydın değerli sayfa dostları..
Uzun bir aradan sonra piyasalarda güzel bir hava gördük.. Henüz çok guclu seviyelerde değiliz.. Bu nedenle gelişmelere sevinelim ama temkini de bırakmayalım..
Masada sav2ası bitiren değil, müzakereleri başlatan bir anlaşma var.. Bu olumlu fiyatlansa da altın hala önemli teknik seviyelerin üzerine kalıcı olarak çıkabilmiş değil..
Ve bu hafta F1ED haftası.. Bu yüzden dikkatli olmak gerekiyor.. F1ED'in sav2aşın etkilerini nasıl değerlendireceği , vereceği mesajlar ve bu mesajları doğru okumak önemli..
Kısa vadede nakde ihtiyacı olanlar için güzel satış fırsatları oluştu.. En dibide en tepeyide yakalamaya çalışmayın.. Çünkü düşerken daha da düşecek, yükselirken daha da yükselecek düşüncesinin sonu yoktur.. ytd.
Herkese kazançlı, bereketli ve güzel bir hafta diliyorum..
@zekamerak
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Okudum emeğine sağlık..
Hyber için teşekkür ederiz..
İçinde siaysi terimler var, o yüzden kolay kolay düşmez diye düşünüyorum.. ama okudum..
Bakalım piyasa nasıl açılacak..
Hayırlısı olsun..
Selamlar
@zekamerak
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Maalesef bazı terimleri değiştirerek düşürebiliyorum ben de.. profiline kopyala bakalım neden düşmüyor..
@zekamerak
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Sizin de emeğinize gönlünüze sağlık katkılarınız için çok teşekkür ederim..
Önümüzde yoğun bir gündem var.. Jap0yna Mekrez Baknası'nın f. kararı.. F1ED'in toplantısı ve bir yandan devam eden barls söylemleri piyasanın yönünü belirlemeye çalışacak.. Bakalım kısmet... Fiyat gerçekten hyberi mi takip edecek, yoksa hyberIer yine fiytın gitmek istediği yöne mi esIik edecek..
Güzel bir pazarakşamı diliyorum..
Selamlar
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Bu durum beni şu soruyu sormaya itiyor..
Temel haberler gerçekten fiyatı mı belirliyor, yoksa fiyatın gitmesi gereken yere uygun hikayeler mi sonradan servis ediliyor?
Teknik beklentiler doğrultusunda temel akışın yönlendirildiğini ve piyasanın en azından algı düzeyinde yönetildiğini düşünüyorum.. Bunu kesin bir manipülasy0n olarak tanımlamak zor olsa da, çoğu zaman fiyatın önce yönünü belirlediği, haberlerin ise bu hareketi açıklayan gerekçeler olarak öne çıkarıldığı hissi güçleniyor..
Ytd.
@zekamerak
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
7BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Ons altın tarafında piyasa yönetiminde olanların yaklaşımı bana şunu düşündürüyor..
F0MC öncesinde Fedden gelecek olumsuz ve daha sahin mesajlar zaten genel beklenti haline gelmişti.. Bu nedenle faizlerin sabit bırakılmasına rağmen artırıma kapıyı açık bırakan, daha şahin bir iletişim kurulacağı fiyatlanıyordu..
Tam da bu ortamda öne çıkan "b2arış" hikayelerinin, Fedkaynaklı olumsuz etkinin ons üzerindeki düşürücü etkisini bir miktar dengelemek amacıyla servis edildiği izlenimi oluşuyor..
Muhtemelen Fed'den gelecek sert mesajların yaratacağı satış baskısını önceden frenlemeye çalıştılar ve düşen onsu bu haber akışıyla belirli seviyelerde tutmayı hedeflediler..
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Hoş geldiniz Mustafa Bey..
Üzüntüsünü derinden hissettik..
Amin tüm dilek ve duygularınızı paylaşıyorum..
Selamlar
@zekamerak
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Amin, değerli @Yön_Kuzeydoğu İnşallah gönlünüze göre, sağlıkla, huzurla ve güzel gelişmelerle dolu bir hafta olur.. Rabbim hayırlısını nasip etsin.. Selam ve sevgiler..
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Merhaba can kardeşim. Çok şükür, her şey yolunda.. Sahip olduklarımızın kıymetini bilip keyfini çıkarmaya çalışıyoruz.. Selamlar, sevgiler..
@zekamerak
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Gönderelim.. Allah rahmetiyle muamele eylesin.. Amin
DaşmıYiyelim için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Haber akışından bağımsız olarak..
Salı günü Jap0yna Mekrz Baknasının faiz kararını açıklaması bekleniyor ve piyasalar 25 baz puanlık bir artışı büyük ölçüde fiyatlamış durumda.. Geçen hafta Avr2upa tarafındaki adımların ardından bu karar da önemli.. Ancak asıl belirleyici olan, ertesi gün F1ed'in açıklamaları ve vereceği mesajlar elbette..
B0J kararı ons altın ve gümüşte ilk daIgayı yaratabilir, kalıcı yönü ise büyük ihtimalle F1Ed belirleyecek..
Bu nedenle onslar açısından ilk hareketi salı günü görebiliriz.. Hazırlıklı olmakta fayda var..
Ytd.
@zekamerak
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Elinize sağlık..
Bilgilendirme için de teşekkür ederiz.
Bu yıl sabit bile geçsek razıyız.. Çarşamba gününü dört gözle bekliyoruz.. Piyasalar bsrıs haberini ya umursamadı ya da henüz öncelik vermiyor gibi görünüyor.. Beklemedeyiz artık.. Kısmet bakalım, hayırlısı neyse o olsun..
Selamlar
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Konu: Sanırım 50 ci kez anlaştılar
Her şey bir bütün aslında.. her şeyin artısı da var, eksisi de.. getirisi de var, götürüsü de.. İnşallah dediğiniz gibi olur.. Bu noktada F1EDden gelecek mesajlar benim için oldukça önemli.. yılın geri kalanına ilişkin verecekleri sinyaller piyasaların "kalıcı" yönü açısından belirleyici olabilir..
Haberle alınan altın haberle satılır.. ytd
Selamlar
@zekamerak
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Konu: Sanırım 50 ci kez anlaştılar
Kardan zarar degil mi?
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Konu: Sanırım 50 ci kez anlaştılar
Bu yüzden biz F1ED'e odaklanalım.. Bu yıl nasıl bir yol haritası çizecekleri ve verecekleri mesajlar daha önemli.. İyi haber gelirse zaten ne olacağını herşeyin nasıl bir anda yoluna görebileceğini dünkü fiyatlamalarda gördük..
@Zemheri_46
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Kankanız dun bizi şaşırttı.. Twampta şaşırtır belki..
İnşallah bizi mahcup edip gerçekten barışır (;
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Konu: Sanırım 50 ci kez anlaştılar
Trwmp'ın başında olduğu bir dünya.. adeta bir kumarmasası maalesef..
Hayırlısı bakalım izliyoruz
Selamlar
@zekamerak
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Konu: Sanırım 50 ci kez anlaştılar
Hüseyin, bence mesele maddelerden çok işin mali tarafında düğümleniyor.. Büyük ölçüde anlasma konusunda bir çerçeve oluşmuş olabilir ama sıra bunun bedeline gelince işler karışıyor.. Çünkü sav2aşın da, barIsın da bir maliyeti var.. Masaya sadece syiasi şartlar değil yaptırımlar, ek0n0mik kayıplar, gyvenlik garantileri ve bundan sonra kimin hangi yükü üstleneceği de konuluyor..
Bence şartlarda değil, faturada pazarlık yapılıyor..
@zekamerak
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Konu: Sanırım 50 ci kez anlaştılar
Hüseyin uçağını gemisini geri çekmeden inanmaaam..
El sıkışırken çekilmiş görüntüsünü görmeden inanmaaam..
Çok sert vuracağım dediği akşam vurmaktan vazgeçtim derse inanmaaam..
Hele F1ED haftasına girerken hiç inanmam (;
Ama doğru olmasını çok isterim
Selamlar
@zekamerak
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)