Üye adı:zekamerak
Kayıt tarihi:5 Nisan 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5219
Üye puanı:6693
Takipçileri:287
Takip edilen:22
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:9 Ekim 1981
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Ankara
*Piyasa her gün fırsat vermez.. Ama sabırlıyı mutlaka ödüllendirir...
*Fiyat değil, davranış izlenir. Davranış değişmeden trend değişmez..
*Destek Direnç bilmek kolaydır, beklemek zordur.. Zor olan kazandırır...
*Bir seviye kırılmadan güçlü sayılmaz.. kırıldıktan sonra korunmuyorsa da güvenilmez...
*Tepki alımı ile trend alımı arasındaki farkı bilmeyen, piyasada hep geç kalır..
*Altında asıl hareket, herkes sıkılıp bakmamaya başladığında gelir.
*Piyasa kazancı değil, önce sermayeyi korumayı öğretir..
*Her gün işlem yapmak zorunda değilsin.. Bazen en iyi pozisyon beklemektir...
*Benim işim yön söylemek değil.. riskin nerede başladığını hatırlatmak..
*Piyasa kimseyi kandırmaz. Herkese kendi hatasını gösterir...
YTD..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Okurken 3 kilo aldım (;
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Bebekte 3 5 tur bile atarız (;
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Şimdi NAT0 Zirvesi için Ankyra'da hazırlıklar var malum.. Trump geldiğinde bu konuları da kendisiyle masaya yatıracağım (;
bakalım aklında ne var öğreneyim.. size de tüyo veriririm ; )(:
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Estağfurullah.. Bizim para vadesiz hesapta o kadar uzun kaldi ki, yakında Arkeoloji Müzesi'nden gelip envanter numarası verecekler diye korktum (;
Birimiz bin olsun.. hepimizin
Selamlar..
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Teşekkür ederim canım arkadaşım.. İnşallah biriktirdiklerimizi güzel günlerde harcar ve bereketini görürüz hepimiz..
Sevgilerimi yolluyorum
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Saygı duyarım.. umarım istediğiniz gibi sonuç alırsınız..
Ben Gram/TL tarafındaki desteğin ons altındaki düşüşü dengeleyeceğini, Bu nedenle, yıl sonuna kadar dalgalanma ya da geri çekilme olsa bile, Gram altın açısından 6.200 6.250 seviyelerinin dip ya da dibe yakın bölge olduğunu düşündüğüm için ve altını bir yatırım değil, birikim aracı olarak gördüğüm için.. birde kısa vadede ihtiyacım olmayan parayla alım yaptığım için rahatım..
Kısmet artık.. Bundan sonrası biraz da F1ED'in yaptığı gibi bekle gör süreci olacak benim için de..
Selamlar.
@zekamerak
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Teşekkür ederiz.. Balina arkadaşlarımız var müzesi olan.. onlara yetişmeye çalışıyoruz bir nebze (;
Selamlar
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Anlıyorum, hayırlısı olsun..
Benim farklı bir yatırım enstrümanına yönelme ya da vadeli mevduat değerlendirme gibi bir tercihim olmadığı için, altını birikim aracı olarak kullanmayı seçiyorum ve bu nedenle alımımı bu şekilde yaptım..
Elbette yatırımda doğru ya da yanlış yoktur.. vade, planlama, risk algısı ve tercihler kişiden kişiye değişir.. Benim açımdan bundan sonrası toplama dönemi.. Özellikle Gram altın ın TL tarafının da destekleyici olmaya devam edeceğini düşünüyorum.. ytd
Her şey gönlünüzce olsun.. Bol kazançlar dilerim..
@zekamerak
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Amin.. hepimizin gönlüne göre olsun kısmet bakalım..
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Günaydın Halil..
Hayırlı olsun, bereketli olsun arkadaşım.. Ben de 6202 seviyesinden 80 gram eklememi yaptım.. Geri çekilme ve bir süre daha yatay seyir ihtimalini göze alarak, uzun vadeli düşündüğüm için alım gerçekleştirdim.. Bir kademe daha ekleme yapabilmek adına da küçük bir nakit payı bıraktım..
İnşallah hepimiz için bol kazançlı olur..
Selamlar
@zekamerak
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Hayırlı cumalar güzel insan..
Amin, bilmukabele İnşallah..
Selamlar
@zekamerak
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Amin bilmukabele çok teşekkür ederim nezaketiniz için..
Sevgi ve selamlarımla..
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Günaydın.. iyi tatiller şimdiden (;
@Arsemia0202 @Ayaz26 Günaydın, hayırlı sabahlar..
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
8BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Günaydın, hayırlı cumalar
Şu an Cin ve H0ngK0ng piyasaları kapalı.. Bu nedenle küçük hareketleri olduğundan büyük görüyoruz..
Genel görünüm aşağı yönlü.. Yönü değiştirecek bir gelişme bence yok.. S1avaşın müzakereye dönmesi, Hümrüz'ün açılması ve petr0I fiyatlarının gerilemesi olumlu.. Ancak petr0I fiyatlarındaki düşüşün enfIasy0na ve verilere olumlu yansıması zaman alacaktır.. FED'in de bunu verilerde görmesi gerekiyor..
Düşüş nasıl zamana yayıldıysa, toparlanma da zamana ihtiyaç duyar.. Yeter ki kalıcı bir barıs sağlansın..
Ayrıca d0Iar endeksi ve tahvil faizleri yüksek seviyelerde . Bu da onslar için iyi değil..
Bugün A1BD piyasaları da kapalı.. Alım yönünde olmayanlar için biraz ekran molası verip hafta sonuna odaklanmak iyi bir seçenek olabilir.. ytd.
Herkese bol kazançlar..
@zekamerak
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Çok teşekkür ederim (;
@Ayaz26 Hocam size de selamlar..
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Ben de öyle.. Haklarım bitti sana, umarım tire yağmuruna tutmazlar seni, beni sevdiğin için (;
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Estağfurullah deme öyle (:
Tamamen öngörü.. olur olmaz bilemeyiz..
Selamlar
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Teşekkür ederim, sizinde elinize sağlık (;
Arsemia0202 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Bir ihtimal, Fed'in Temmuz toplantısında faiz artışı yapmayacağını düşünen (emin olan) bazı büyük yatırımcılar (balinalar), sermayelerinin bir kısmını kısa vadede farklı alanlarda değerlendirmeyi tercih ediyor olabilir..
Ancak Temmuz toplantısında faiz artışına yönelik güçlü sinyaller gelirse.. piyasada oluşabilecek geri çekilmeleri fırsat olarak görüp daha düşük seviyelerden yeniden alım yapma eğilimine girebilirler..
Sadece piyasa dinamiklerine ilişkin kişisel bir değerlendirme.. ytd.
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Fed'in Temmuz toplantısında faiz artırma ihtimali şu an için yeterince güçlü görünmüyor.. Piyasalar daha çok Eylül toplantısında olası bir faiz artışını fiyatlıyor..
Ayrıca balinaları sadece fiyatı yükselten oyuncular olarak görmeyelim.. Büyük yatırımcılar gerektiğinde fiyatı aşağı çekerek de alım yapmayı sever.. onların amacı sadece yükseltmek değil, uygun seviyelerden pozisyon toplamaktır..
Selamlar
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)