Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20150
Üye puanı:5749
Takipçileri:423
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()mrb. malesef öyle oldu. bu civarlardan düzeltmeye gideceğini düşünüyorum.
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()grafik net değil.. ama muhtemelen düşecek..
Borsacı__s_r için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()bıst düşerken.. hisselerin çoğunluğu düşerken gün içeriisnde aniden hisseniz 4-5 civarına yukselmişse.. bu hisse kesinlikle satılmalı.. tecrübeyle sabittir..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()şuandan itibaren teknik olarak eylül ayına kadar. bıstte 10,000 gelmez artık.. bıst öldü. ((
ama bıst tekniğine hiç itibar etmiyorum onuda ekleyeyim..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34143466 Grafik detay ve yorumları

soke 10,40 yanlış oldu..10 mayısta oluşturmuştuk.. yani hisselerde bu düşüşler teknik olaraka gerekliydi.. ama kurunun yanında yaşta yanar misali. düşmeyecek bazı hisseleride düşürüyor...((
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34143460 Grafik detay ve yorumları

cwene 3 nisanda alarm oluşturmuştuk. bir tık üstten alarm oluşturuyorum. düşüş devam etmezse bu hisse baya yukselebilir. ekrandaki grafik ise yylgd düşündüğüm yerden döndü gibi. buraya alarm alarm oluşturmuştum. çalıştı.. bunu yazarken soke 9,80 alarm oluşturmuştum oda çalıştı..
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()önce düşerse , elbet bir gün yukselecek.. yukseldiğinde soluksuz varacağı yere varır. 32-33 lerde vs. takılmaz... şimdi buradan yukselirse elbet bir gün düşecek, düştüğünde 32-33 lerden döner diye umutlanmamak lazım direk düşer..
Ahmetsaim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()yazayım burada kalsın.. sonra ben bildim derim.. olurda bu gümüş yukarı çıkarsa düştüğünde soluksuz düşer.. sakın döner diye ümitlenmeyiniz.. olurda önce düşerse yukseldiğinde sakın al sat yapmayınız soluksuz yukselir...
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bu grafiğe giç güvenmiyorum.. sanki düşürecekler gibi düşünüyorum.. ancak işlem yapmayacağım.. kısada belki 33,7 tekrar getirebilirler..
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()teknikte oynadılar.. düşerse iyi düşer. yukselirse iyi yukselemeyebilir.33,35 ten tekrar dönebilir.. geçerse durum değişir..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()grafiğe itibar edilirse yukseliş devam eder..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()yatımcı veriyi yanlış anladı . önce aldı sonra pişman olup sattı... ))
-1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()207 dolar a inanmıyorsun yani..)
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()80 den 30 a düşen.. 30 dan 13-15 civarına neden düşmesin..
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()dün mıatk aldım. 4 yaptı karımı aldım. dk lık grafik uygun değildi düşünce tekrar aldım. ve yine terste kaldım.. )) ama çok değil .. diyeceğim şu ki yaklaşık 2 ay önce mıatk ne olur diye sordular mıatk buraya kadar neden yukseldiki demiştim... yatırımcı topluyordu.. mıatk belki yanılırım yazdığıma çok itibar edilmez.. ama yazdıklarım çoğunlukla tutar bilen biliyor... mıatk teknikte oynayıp yukarı götürmezlerse mıatk hedef 13 civarı .. belki bilmek isteyen olur.. elbette bu uzun vade hedefi.. daha çok gider gelir... mıatkte formasyon bitimine çelişkisiz uygunluk var.. yüzde 50 düzeltmeye gideceğini düşünüyorum.. orasıda 13 civarına tekabül ediyor... ısrarla tekrar yazıyorum bu yazdığıma itibar edilmez.. belki yanılırım.. ama teknikte böyle bir durum var...
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()malesef öyle.. yaklaşık 20 gün önce 3 haftalıkta yeni mum yaktı. muhtemelen bu mumu kırmızı kapatmak isteyecektir.. muhtemelen 2 hazirana kadar düşeceklerdir demiştik.. 2 haziranda bu mum bitiyor şükür... yeni mum açılacak.. muhtemelen haftayada bir miktar düşebilirler ama sonra düzeltmeye gideceklerdir.. tabi bazı hisselerde tavan tavan gidecektir.. ÖNEMLİ BIST DÖNDÜĞÜNDE İLK GÜNLERDE BİR İKİ TAVAN YAPMIŞ HİSSEYE DİKKAT EDELİM MUHTEMELEN ÇOK FAZLA YUKSELETEBİLİRLER.. BU HİSSELER MUHTEMELEN DİPTEN ÇIKMIŞ OLAN HİSSELERDEN OLACAKTIR...
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()hadi gülüm az kaldı yatırımcıyı batıracaksın. ha gayret..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()şükür 9000 tekrar gördük..!
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()olabilir.. sende vardı dimi.
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()fuzul düşecek mi bilmiyorum.. ama düştüğünde taban taban düşecek biliyorsun dimi..
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)