Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20150
Üye puanı:5749
Takipçileri:423
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()xu100 207 dolar a çok bir şey kalmadıda hızlıca düşürse bari.. (( dolar 40.00 . bıst 8300 oluyor sanırım.. beklentim bu yönde ve bu gerçekleşlecek..
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34141274 Grafik detay ve yorumları
malesef çok kişiyi küstürdüler..(
iilyas için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34140843 Grafik detay ve yorumları
yaşlılığımı burada geçirmek istemiyorum.. ))
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()borsayada en tepede girdim.. ))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34140830 Grafik detay ve yorumları
o kadar uzun mazim yok..6 yıl oldu sürüneli.. ))) ons en dipte gördüm.. ama ne teknik biliyordum nede gümüşü tanıyordum.. onursalls vardı gümüş çok iyi yerde tam alım yerinde dediğini çok iyi hatırlıyorum.. 2,50 civarındaydı gr . güvenip alamadım.. aniden ons 28 o oldu.. biz en tepede tanıştık gümüş ons ile.. ))
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: 29 Mayıs 2025 Aynur1 Gümüş grafikli yorumu
onu espirisine yazmıştım.. ) hakikaten şu rakamın üzerinde kapatırsa şu rakama gider olayına inanıyormusunuz... yani bunu kendiniz tecrübe ettiniz mi.. yoksa zamanında birileri söylemişti bizde öyle öğrendik gibi mi..
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: 29 Mayıs 2025 Aynur1 Gümüş grafikli yorumu
3 gün kapanış yaptı 4 gün sonra düşer.. ))
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()düşermi düşebilir.. ancak teknik olarak bu mümkün değil şimdilik.. oynarlarsa yapacak bir şey yok.. oynayıp oynamadıklarını da kanıtlayamam... dileyen inanır dileyen inanmaz.. zaten düşecek diyenlerde kesin düşeceğini bildiğinden değil.. onlar kanıtlayabilir mi hayır.. işte böyle saçma sapan bir durum var... ))
Yalçın6060 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()doğru dediniz yukseltmiyorlar.. formasyonu farklılaştırdı 33,40 tan tekrar düzeltmeye gidecek muhtemelen. oynayıp duruyorlar.. ((
Yalçın6060 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()rasyo tat vermiyorki.. rasyo Altın onstan önce kendini yukarı atıyor.. ((
Adrenalin11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()33,37 hızlıca yukarı kırması gerekli yoksa oyalanma durmuna geçer.
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (2 saat önce) Cevap yaz
bu grafiğin düşmesi normalde mümkün değil. ancak 33 e kadar geri çekilebilir.
https://altin.in/xxbirzamanlarxx
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (1 saat önce)
ons bu noktadan yukarıya..
33 e kadar düşerbilir dedik düştü. döner dedik döndü..
BİR DAHA 33 ALTINA SARKMADIĞI SÜRECE( BU ŞART) GÜMÜŞ ONS BEKLENTİM 33,8 DİR..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()ons bu noktadan yukarıya..
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bu grafiğin düşmesi normalde mümkün değil. ancak 33 e kadar geri çekilebilir.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()bugün burada oynarsa.. ( düşmemek şartıyla) yarında saat 13 e kadar burada oynaması normal. bunu gerektirecek bir durum var.. sonra yukselir. ama düşerse stop dikkat edelim..
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bu haliyle düzeltme yapabilir ama çok derin düşmez.. biraz takip..
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()ındes 6,60 Altın da stopp olmak şartıyla . uygunluk oluştu her an dönebilir.. düşüş devam ederse formasyon farklılaşır düşüş devam eder.6.60 altında stop.
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()binho biraz çok kastı ama neticede dönüp dolaşacağı yere geldi..
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()bekleyelim biraz..
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()teknik değil öngörü olarak bence aylık kapanışı bekliyorlar.. ay sonundan sonra hemen düşürürler..