Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20150
Üye puanı:5748
Takipçileri:423
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()@Nusa03
emin ol alves düşecekti.. bugün 31,2 geldi..alveste formasyon bitimine çelişkili uygunluk oluştu..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()glrmk bilanço iyi geldi...
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()alt yorum yanlış anlaşılmasın bugün yukselecek kastetmedim.. ve 33 e kadarda geri çekilmesi mümkün.. genel yön için yazdım..
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (5 gün önce) Cevap yaz
mrb. kardas. beklenti yok. teknikte oynayarak yukselttiler. formasyon geri dönüş için uygun değil.. buradan bu haliyle direk giderse 34. şimdilik.. ama buralarda oyalanıp formasyonu değiştirirse kısadan düzeltmeye gider.. takip.
https://altin.in/xxbirzamanlarxx/2
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (4 gün önce) Cevap yaz
cuma ve pazartesi olağan dışı bir hareketlilik beklemem.. buralarda oynar.. (çıktım.
https://altin.in/xxbirzamanlarxx
GÜMÜŞ 33,50 DEN SONRA HIZLI GİDEMEYİNCE DÜZELTMEYE GİDECEĞİNİ SÖYLEMİŞTİK BU GEREKLİYDİ..33,70 TEN DÜZELTMESİNİ YAPTI..
CUMA PAZARTESİDE HAREKETLİLİK BEKLEMİYORDUK ÖYLE OLDU..
BURADAN GÜZEL BİR YUKSELİŞ BEKLENTİM VAR.. BAKALIM NE OLACAK.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()gümüşte 33 e kadar düşmesinin önemi yok( belki düşebilir), . genel yön yukarı olduğunu düşünüyorum. yukseliş beklentim devam...
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()alım için bekliyorsunuz dimi..?
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()çok güzel isabetli olmuş.. bereketli olsun.. fonlar hakkında yeterli bilgim yok.. yardımcı olamayacağım..
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()mogan takip listemden kaldırdım.. teknik net çalışırsa uzun süre ciddi yukseliş olmaz.. teknikte oynayıp götürüp götürmeyeceğini de bilemeyiz.. o hissede yanılmanıza sebep olabilirim sorumluluk sizde.
Borsacı__s_r için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()bende sattım.. geri çekilirse tekrar alayım diye.. ama çok düşecek gibi görünmüyor. normalde bu civardan bir tık da olsa tekrar yukslemeli.. tabi dakikalık grafik ve ben itibar etmiyorum. bir dümen dönecektir yine.
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()akfs teknikte oynayıp götürdüler. teknikte oynadıklarında hangi yöneyse o yönde fazlaca ilerler.. kısada saatlik grafiklerde bu haliyle sadece geri çekilir( çekilmeyip direk devam etme ihtimali olduğu için tutulması gerekli).. yukseliş devam eder normalde..
Borsacı__s_r için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()tekrar geldi fazlasıyla.
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()tşkrler.. bereketli olsun. doğru olanı yapmışsınız. bu aralar biraz çok kasıyor.. ((
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()inşallah gelir.. oynayıp duruyor.(
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()genel yön düşmesi gerektiğini düşünüyorum.. yaklaşık 1 ay önce 10 civarına alarm oluşturmuştum.. ( genel yön, kısada ufak yukselişler olabilir)
Borsacı__s_r için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bollinger bandı alt çizgisine değdi al yukselecek.. parabolik sara değdi al yukselecek.. yukarda değdi sat düşecek.. o zaman herkes bunları öğrensin herkes dolu dolu kazansın.. yok öyle bir şey emin olun.. onlar hikaye..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (4 gün önce) Cevap yaz
cuma ve pazartesi olağan dışı bir hareketlilik beklemem.. buralarda oynar.. (çıktım.
https://altin.in/xxbirzamanlarxx
bu aralar tekniğe itibar edilmiyor.. zaten teknikte buradaki arkadaşların bildiği tarzda değil.. o ayrı olay..
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()a. selam.. cante var ise bir müddet tutulabilir.. bu aralar çok kısada grafiklere itibar edilmiyor.. temel tekniği bozar dedikleri.. temeldede bir olağan dışı durum yok ama . maksat ... olunca böyle olur.. ((
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()mrb.. can sıkıntısı devam. grafiklerde teknikte oynuyor.. saatlik ve dakikalık grafiklere hiç itibar edilmiyor.. sadece glrmk değil. diğer hisselerin grafiklerindede oynuyor.. böyle durumlarda ne desek boş.. öneri olarak olurda glrmk son aldığınız parça maliyeti kurtarırsa çıkmanızı önerebilirim. kzbgy. ve bınho da da düşere yukselir demeye korkar olduk.. (( bınho muhtemelen düşer. kzbgy net değil..
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()çok mahçubum.. inanın tekniğinde oynayarak düşürdü. zaten teknikte oynandığı için fazla düştü.. ((
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()bir arkadaş glrmk iyi şirketmiş alsak mı sormuştu.. bir arkadaş glrmk aldım uzun tutacağım demişti.. bende almak istemiştim.. bir gurupta bir hisseden çok fazla bahsediliyorsa o hissenden uzak duracağım demiştim.. yine beceremedik.. en son ekos ve cates te de böyle olmuştu... ((