Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20226
Üye puanı:5783
Takipçileri:426
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
BEN BİLDİM DEMEYE DEVAM EDECEĞİM.. RAHATSIZ OLANLAR ENGEL BUTONU ÇOK UZAK DEĞİL..
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()gümüşte tekniği netleştiremedim. çeşitli ihtimaller var.. teknik değil öngörü bence rasyo buralarda oyalanır gümüş te aşırı yukselmez.. Altın ons 4220 ye kadar mümkün..
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #35061099 Grafik detay ve yorumları
bu güne kadar mevcut bilgilerle bir yere varamadığımıza göre demekki yanlış olan bir şeyler var.. saygılar hayırlı akşamlar..
Kagü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #35061082 Grafik detay ve yorumları
kapanışların bir önemi yoktur.. mumu yukarda kapatır azda yukarı yapar tekrar düşebilir.
bunun teknikte bir sakıncası yok..
şuranın üstünde bu kadar kalırsa şöyle olur gibi şeyler hikaye..
Ars_Bozok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()hisselerde genel yön düşüş devam..
4 saatlik grafikte 16,50 civarına gidebilir ama formasyon bitimine uygunluk oluşur..
günlük grafiktede formasyon bitiyor..
size faydam olsun isterim. ne yapacağını net bilemem.. ancak dün yukselenler bugün hep düştü.. bu gün yuksleenler yarın düşecektir..
papıl sanki bu noktaları değerlendiriniz gibi duruyor..
Yasin0619 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()normalde bu grafikte yukseliş devam eder 15,50 ye kadarda çekilebilir..
ama bu hissede tekniğe itibar edilmiyor o yüzden spekülatif olarak 16 ya yukseliş bekledik.. normalde de bu grafik biraz daha yukselsede yenidendip yapar..
yani hissenin tekniğine güvenmiyorum..
Yasin0619 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()düşecek dedik ama düşüren ben değilim ya.. bana sitem etmeye kızmaya gerek yok..
daha önce borsa sayfasında yazdım.. (ama kim bilir yorum nerede)
ne zamanki ben bildim tarzında paylaşım yaptımsa borsadan zarar ediyorum.. bedduamı ediyorsunuz anlamadımki.. ))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()alves 3,30 gitmez demiyorum. ama daha fazlsıda şuan için sanmıyorum bu grafik
gitsede 3,30 normalde yeniden dip yapar kısada bunda gelecek yok..
sekur tüm varklıkları satma kararı almıştı tavan tavan gidiyor.. işte borsanın ne kadar fırıldak olduğunun bir göstergesi daha.. ((
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()kısada dk lık grafiklerde bu noktaya dikkat.. aşarsa yön yukarı olur ama dk lık grafik ne kadar itibar edilir bilinmez.(
Yasin0619 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()buradan olurda yukselirse 80 civarı geldiğinde sakın az bilen fişekçilere itibar etmeyiniz..
normalde bu grafik yukselsede düşer.. sadece genişleme formasyonu yapacağım derse 110 a kadar gitme ihtimali olur.. ama yatırımcıyı bu kadar içeri çekmişken oraya götürüpte tersten kurtarmazlar sanırım..
çıktım..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()ons henüz 100 civarıydı.. gümüş ons 58 bekledim.. ama sonradan formasyonu bozdu.. sonra 54 te alınır 80 civarında satılır düşündüm.. gr gümüşte 83 beklemiştim.. oda yaklaşık gerçekleşti..
grafikler çok düştüğü için bazı zaman dilimlerinde dalga dümen olduğu için
buradan yukseltme ihtimalleri var. o yüzden temkinli yazmak istiyor kimseye sebep olmak istemiyorum..
daha fazla düşecek mi yuksleecek mi bilmiyorum... yazdıklarıma itibar etmeyiniz..
gr olarak 110 civarında terste kalan arkadaşlarda çok bekleyeceklerini sanmıyorum belki 2 ay sonra sanırım yukselir..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #35057488 Grafik detay ve yorumları
normal şartlarda bu grafik yüzde 1000 düşer.. kesin ve kesin düşer.. ama önce alıp 100 götürürler sonra düşürürler onu bilemem..
Halil_4690 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #35057461 Grafik detay ve yorumları

yazdığım gibi buna itibar edilmez.. ama böyle bir durum var..
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bir şey paylaşacağım şimdiden yazıyorum bu paylaşıma itibar edilmez.. bende olup olmayacağını bilmiyorum.. kesinlikle buna itibar edilmez uyardım..
bu paylkaşım canınızada sıkmasın zaten olan oldu...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()rasyo gümüşü spekülatif hale getirmek için oluşturulmuş bir kavram.. yok Altın dan gümüşe geçiliyor. yok rasyo sebep sonuç bunlar uyduruk şeyler.. literatürde sanki doğru gibi görünür.. zaten bir kılıf uydurulmak zorunda işte kılıfı uydurmuşlar.. yatırımcı hala rasyo sebep sonuç tartışa dursun.. rasyoyu bahne edip olmadık şekilde yukselttiler. şimdide rasyoyu bahane edip olmadık şekilde zarar ettirdiler..
daha önce çok yazdım çok fark edilmedi.. buradaki az bilen yatırımcı acemi aytırımcının en büyük düşmanıdır diye yazdım ama takan olmadı.. ((
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bu konuda haklısınız.. gümüş spek rasyo ile spekülatif kullanıyorlar..
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için beyazmurat71 (23 saat önce) Cevap yaz
Gumusun yükselişi hızlı olcak bu rakamlardan almayan birçok kişi alim fırsatı bulamayacak
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (23 saat önce)
belki öyle olmaz.. )
https://altin.in/xxbirzamanlarxx/2
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()dün akşam analiz yaptım 1-2 haftaya gümüş 54 olacaktı ben alacaktım.. 80 de satacaktım çünkü tekrar düşer.. ama bu düşüş kafa karıştırdı.. normalde bu grafik dönmez..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()malesef şuan için yukseliş için yeterli sebep yok.. bundan sonrası spek .. teknikte oynayıp götüreceklerdir.. ancak böyle yukselir.. grafikte normalde Altın ons biraz daha düşer. rasyo düzeltme yapsada yukseliş devam eder.. gümüşte 54 takip..
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (2 hafta önce) Cevap yaz
üstadım tl de de düşüş olacaktır düşüncesindeyim.. yani teknikte öyle görüyorum..
https://altin.in/xxbirzamanlarxx/12
GÜMÜŞ TL DE DÜŞECEKTİ ONUN İÇİN YAZMIŞTIM..
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()15 ten 110 çıkmış hisseyimi alalım.. hadi alıcı arıyorlarsa ne olacak bu şeklildeki hisselere teknikte itibar edilmez.. en tepede en dipte teknik çalışmaz.. kcaer al onlardan iyi.. bjkas.. merko mrgyo.. kopol. tektu.. penta.. bakab..
düşüyorlar alım için acele etmeyiniz.. uçan kaçan birşey yok.. yarın düzeltme yaparlar hemen içiniz gitmesin.. yatırım öyle olmaz. sabırlı olunuz.. elbette güzel bir şeyler çıkar.
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)