Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20150
Üye puanı:5748
Takipçileri:423
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()gümüş fazlaca yukselirse muhtemelen 37 de durmaz düşünürüm..37 üzerini beklemediğim için daha fazla gitmez düşünüyorum.. düzeltme yapıp sonra 37 civarına gider düşüncesindeyim..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34147159 Grafik detay ve yorumları

gümüş onsta benzer bir durum olacağını düşünüyorum.. çok fazla yukarılara gitmeyecekse..gümüşte maksimum beklentim 37..
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34147153 Grafik detay ve yorumları
buradan bir tane bile gümüş almam..
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34147143 Grafik detay ve yorumları
malesef öyle oldu.. kaç defa trendde saatlik ve dakikalık grafiklere bakmayacağım günlük grafiğe göre işlem yapacağım dedim.. yine hata yaptık.. neyse sağlık olsun.. yakında düşer..
Abdulhamithan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()grafiğin üstteki 2 ay önce ons henüz dipteydi.. diğeri az yukarıda 1 ay önce . hiç işlem yapmadım yanıltırlar diye.. yinede yanılttılar.. ))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34147125 Grafik detay ve yorumları


yazık oldu.. yüzde 100 olacağını bildiğim halde.. spek bir muma itibar edip satttık.. oysa kısada al sat yapmayacağım.. hedefe giderken bizi mutlaka yanıltırlar ..düşüncesiyle 2 aydır bekliyordum...((
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()kısmette olmayınca olmuyor.. daha önce yazdım bende gümüş yok eşimin hesapta.. saattığım gün eşimin işi vardı, acil çıkmalıydı gümüş ufak tan yukseliyordu nasılsa çok gitmeden düzeltme yapar düşündüm eşime sat işine bak demek zorunda kaldım.. (( gece düşmüş göremedim..
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()2 aydır bekliyorum.. 15 dk spek bir muma itibar edip sattık.. (( sonra almayı düşündüm ancak gece saat 05 te düşmüş göremedim..
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()yengenin söünü dinle.. genelde.. ))
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (2 gün önce) Cevap yaz
hayırlı günler. öngörümü paylaştım. olağan dışı bir durum olursa yazarım. ama uygun yerden tekrar almak gerek. çok kasmaya gerek yok. bir tık erken sattık.. gümüş ons düşüş beklentim en çok 33,35 e düşebilir.. daha dip beklemem.. gelirse 33.55-33.35 aralığında hepsini alırım..
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (2 gün önce)
altın ons bari doğru tahmin edebildik.3388 demiştik.3390 dan döndü.. gümüş ons 34.60 düşünmüştük. 34.75 e kadar gitti.. rasyo formasyon bozuldu.. sonuç itibariyle bir miktar daha yukselir ama sonra tekrar düşer rasyoda yön aşşağı oldu.. ( genel yön bu arada elbette düzeltmeler olacaktır) grafiğe ilk bakışta sanki rasyo hızlı yukselmez bu civarda oynar. gümüş hılzı düşmez az aşşağı az yukarı bir müddet oynar gibi görünüyor..
https://altin.in/xxbirzamanlarxx/2
PAZARTESİDEN SONRAKİ YORUMLARIM. GÜMÜŞTE KESİNLİKLE DÜŞÜŞ BEKLEMİYORDUM.. ( UFAK BİR DÜZELTME İÇİN SATMIŞTIM. HATA ETTİK)..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bereketli olsun.
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()hayırlı bayramlar.
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()mrb. gümüş bir miktar daha gider. sanırım gr olarak 47 olacak. ons olarak 36,8 düşünmüştüm.. kısada ise bu haliylr normalde düşmez belki 34.8 e çekilebilir..
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()borsayı kapattılar.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()saat 13 e kadarmı açık olacak..?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()şuan alım satım yapılabiliyormu. kapanmadımı..?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: Gardaşım58
gmsusd daha uygun değilmi..?
Ahmetsaim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (1 gün önce) Cevap yaz
altın ons bari doğru tahmin edebildik.3388 demiştik.3390 dan döndü.. gümüş ons 34.60 düşünmüştük. 34.75 e kadar gitti.. rasyo formasyon bozuldu.. sonuç itibariyle bir miktar daha yukselir ama sonra tekrar düşer rasyoda yön aşşağı oldu.. ( genel yön bu arada elbette düzeltmeler olacaktır) grafiğe ilk bakışta sanki rasyo hızlı yukselmez bu civarda oynar. gümüş hılzı düşmez az aşşağı az yukarı bir müddet oynar gibi görünüyor..
https://altin.in/xxbirzamanlarxx/2
BU YORUMDA EN ALTTA YAZMIŞTIK.. HIZLI BİR YUKSELİŞ VEYA DÜŞÜŞ BEKLEMİYORUM.. HALA AYNI FİKİRDEYİM . AZ AŞŞAĞI AZ YUKARI OYNAMAYA DEVAM EDECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.. ÇIKTIM.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()üstte 33.50 altta 34,50 yazmışız yanlışlık oldu..33,50 olacaktı.
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()evet özür yanlış oldu.. hemde kaç yerde yazdık. hep 34 yazmışız.. (( vestel hissesi bakmıştım muhtemelen oradan etkilendik.. vestel 34,90 fiyat.. ((
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)