Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20150
Üye puanı:5748
Takipçileri:423
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34152044 Grafik detay ve yorumları

-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()çok basit düşünüyorsunuz bunu yakıştıramadım... herkesin düşündüğü gibi.. herkesin bildiği gibi . herkesin söylediğini söylüyorsunuz... işyeri benim ise siz ne kadar iyi bir müdür olursanız olun benim söylediğimi yapmak zorundasınız... yoksa çekip gidersiniz sizin yerinize benim söylediklerimi yapacak birini bulurum.. )) olay bu..
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()yazacak bir şeyim yok.. kapatalım..
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()ateşi söndüremeyebilirsin hiç olmazsa tarıfını belli etmek gerek.. işte dolar sayfası( herkesi kastettmiyorum) karşı tarafta duruyor.. sorun orda.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()çelik bey bu sizmisiniz. bu yazdıklarınız çok normal değilde.. ))
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()dolar ın nasıl yukseldiğini biliyorum. bundan daha önce bahsetmiştim. ... hatırlamıyorsanız demeki önemsenmemiş. aynı şeyleri tekrar yazsam yine aynı durum olacaksa yazmaya gerek yok..
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()o zaman enflasyonun yukselmesini istemeyenlermi art niyetli oluyor..?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()dolar ın yukselemsi enflasyonun yukselmesidir.. enflasyon yukseldi diye göbek atan birleri için ne düşünmemizi istersiniz..
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()hayır . hatta dolar ın ekonomiyle ilgisi olmadığını daha önce size yazmıştım..
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gremse Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()şuan işe yarar öngörüm yok.. kimseyi yatırımında etkilemek istemem..
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()hayır saçmalamıyorum.. hadi dolar yukarı hep yukarı 45 olsun 50 olsun diye sürekli doların yukselemsini arzulayan kişilerden ne bekleyelim.. dolar yukselince enflasyon dahada yukselecek. insanımız daha fazla sömürelecek bunu bilmiyorlarmı.. biliyorlar ama menfaatleri uğruna onlar herkesi herşeyi satar... dolar almış herkesi kastetmiyorum.. ama çoğunluk böyle malesef.. ((
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()üstat dolar sayfasındasın doğru yeremi yazdınız.. doalr sayfasındakiler bu tür şeyleri hazmademez... onlarda hazımsızlık var zor sindiriyorlar.. ))
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()parite tekrar düşmezmi yani..?
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gremse Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()inşallah telafi eedersin kısada.
Mubarekmesut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gremse Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()rasayonun oraya gitmek gibi bir ihtimalide vardı tabi.. diğer emtia rasyoları baya yukseldiler.. platin pladyum.. gümüş rasyo yine az yukseldi.
Mubarekmesut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gremse Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()bereketli olsun.. zarar çıktımı..?
Mubarekmesut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()turex teknikte kesin düşer. ancak önce 18 e kadar gitme ihtimali var. buradan tekrar diplere de dönebilir net değil.. yani yol ayrımında sağada dönebilir solada , bunu bilemeyiz..
xxx
kısada dakikalık ve saatlik grafiklerde yukseliş devam eder.. ama işte dakikalık grafiklere çok itibar edilmiyor.. bence yarında yukseliler devam edecek belkiş perşembede devam eder.. hisseler düzeltme yapıyor.
TUREKS DİKKAT EDİLMELİ.. SORUMLULUK KABUL ETMEM.
0BeğenmedimŞikayet
Gremse Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()xxbirzamanlarxx (4 dakika önce) Cevap yaz
henüz grafikte belli bir oluşum yok.. aylık grafikte bu noktada formasyon bitimine uygunluk oluştu. formasyon farklı diyip yukarı devam ettirebilir.. grafiğin olgunlaşmasını bekleyeceğiz yapacak bir şey yok.. zaten daha öncede çok yazdım .. tepede satacaksın 2-3 ay düşüş bekleyeceksin. dipte alacaksın 5-6 ay yukselişini bekleyeceksin gibi.. al sat hikaye.. bak 2 ay bekledim bu gümüş yuksleecek diye. ufak bir kazanç için yaklaşık 80 bin tl kaçantan oldum.. ((
https://altin.in/fiyat/gremse- altin
@Azrc
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: buda son hali.
tamam.. kardesim.)
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gremse Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()@Azrc xxbirzamanlarxx (10 dakika önce) Cevap yaz
@Mubarekmesut bu grafikte olması gereken rakamlar.. buradan tekrar yukarı dönecekse en fazla 35.6 ya düşer tekrar döner.. teknikte oynayıp çok düşüreceklrse. ilk rakam 32,2.. 2 ay önce grafik çizmiştim..36,9 a yukselip oradan 28 e düşer düşünmüştüm.. 36,9 a gidip döndü ama döndüğü henüz net değil..35,6 nın altına sarkarsa.. sonra 32,2 takip edeceğim..
https://altin.in/fiyat/gremse- altin