Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20150
Üye puanı:5748
Takipçileri:423
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gremse Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()henüz grafikte belli bir oluşum yok.. aylık grafikte bu noktada formasyon bitimine uygunluk oluştu. formasyon farklı diyip yukarı devam ettirebilir.. grafiğin olgunlaşmasını bekleyeceğiz yapacak bir şey yok.. zaten daha öncede çok yazdım .. tepede satacaksın 2-3 ay düşüş bekleyeceksin. dipte alacaksın 5-6 ay yukselişini bekleyeceksin gibi.. al sat hikaye.. bak 2 ay bekledim bu gümüş yuksleecek diye. ufak bir kazanç için yaklaşık 80 bin tl kaçantan oldum.. ((
Mubarekmesut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: buda son hali.
net değil. biraz takip ediniz.. dönüp yukarı giderse kaçta satacağınızı yazarım.. dönmezde düşerse ons 35,6 takip ediniz Altın a attığı an düşüş derinleşir..
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gremse Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()@Mubarekmesut bu grafikte olması gereken rakamlar.. buradan tekrar yukarı dönecekse en fazla 35.6 ya düşer tekrar döner.. teknikte oynayıp çok düşüreceklrse. ilk rakam 32,2.. 2 ay önce grafik çizmiştim..36,9 a yukselip oradan 28 e düşer düşünmüştüm.. 36,9 a gidip döndü ama döndüğü henüz net değil..35,6 nın altına sarkarsa.. sonra 32,2 takip edeceğim..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: buda son hali.
benim beklentim farklı.. yukarı giderse sebep olurum.. sen bana bakma..
Mubarekmesut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: buda son hali.
sanki beklesek daha iyi. hayırlı akşamlar. çıktım.
Mubarekmesut için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()hayırlı bayramlar üstat.
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: buda son hali.
bakalım düşecekmi.
Mubarekmesut için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: buda son hali.
düşecektire elbette ama nereden.. ne zaman. nereye kadar düşecek..(
Adrenalin11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: buda son hali.
gümüş. satardım rasyo soluksuz düştü. elbet yukselecek..
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()mrb.. vallahi başka bir hesabım yok.. başka bir hesabım olmadı da.. ilk bu hesapla başladım hep aynı hesap. başka hesabada hiç gerek görmedim.. ))
beyin fukarası çamur at izi kalsın hesabında.. (( @Mubarekmesut o bilerek yapıyor sanırım.. moralim bozuktu bir an boş olundum. yazmak durumunda kaldım.. şimdide pişman oldum.. ((
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()sorma ya bu kaç oldu..(
Mubarekmesut için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()engelleyli yakjlışk 1 yıldı kendisi hakıında hiç bir şey yazmadığım halde olur olmaz . yazıyor.. zübük ne demek ya.. durduk yere.. ((
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()eklemezsen şrfsizsin..
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: buda son hali.
başka.. ondan bahsetmeyelim.)
Mubarekmesut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()hayırlı bayramlar . tşkrler iyyiz, sizde iyisiniz inşallah.. grafiklerde şuanda benim bildiğim tarzda teknik yok.. grafikelrin biraz olgunlaşmasını bekleyeceğiz.. düşürürken oynayarak düşürdüğü için bu yukseliştede teknikte uygunluk yok... ( düşüşlerin devam etmesi gerekirken olmadık seviyelere yukseltti). bir dümen dönüyor.. biraz takip edelim..
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: buda son hali.
a. selam. hayırlı bayramlar.. gümüş beklentim 36,9 idi geldi. ama grafik uygun değil düşüş için .. düşerse teknikte oynanıp düşürmüş olacakalarki çok düşer.. beklediğim rakam gelir.. şimdilik o rakamdan bahsetmek istemiyorum.. yukseliş devam ederse 42 ye kadar zamanla yolu var... hangisi olacak şimdilik net değil..
Mubarekmesut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()farklı birşey yapabilirmiydi evet yapabilirdi.. peki nasıl çizdiğim gibi oldu.. çünkü böyle olması gerekliydi.. çizimlerimde teknik analizimde sorun yok emin olabilirisniz.. ancak bazen bilerek yanıltıyorlar..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: buda son hali.

buda son hali.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34147679 Grafik detay ve yorumları
grafiğe yeniden bakabilirsiniz aynısı olmuşmu.. ons ta da düşüş devam edecek.
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34147166 Grafik detay ve yorumları
çok olaydı bari.. ) bereketli olsun. nerede satacaksınız..?
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)