Üye adı:SARISEVMEZ
Kayıt tarihi:21 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4860
Üye puanı:980
Takipçileri:29
Takip edilen:115
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Ev Hanımı
Yaşadığı yer:İstanbul
Hebele hübele.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()varol dayı.
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()eyvallah dayi.
Gram34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()kanka bozuksaat beni neden engellemis sorarmisin kusurumuz olduysa affola kendisini severek takip ederim iletirsen. sevinirim.
Gram34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()o yüzden dedim direği bana diye :)
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()ters flamanın diregi bana flama ayiya ama :(
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()bence en cok btc de kendilerinde :)
mehmet_şanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()dayi bu ay da mı tırt?
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Dayi bu ay da tirt
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()36 da keramet var gidio gelio 36ya
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()benim varolan tek şahsi fikrim dogenin 1 dolar olmadan yada yerin dibine girmeden piyasanin rahatlamayacağı.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()ben vergi gelirse koruma gelir koruma gelirse yatirimci gelir tarafindan düşünüyorum dayı.
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()50bine 14k var dayı %kaç artış bu 2günde bekliyoruz bence hala süründürür.
kompedan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()dayi 1trilyon dolar para cıkalı 2 ay oldu hani niye almadılar 1 trilyon dolarla aldılar iddia ediyorsan bile bu kadar yükseldiyse Altın yine para bırakmamış sayarım yazık takibime yani 50bin atıcam da 5bin vericek diye aylarca mı bekleyeceğim 550yi.
Musti93 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()ayıboğan bizde çok.
lord_of_the_attack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()ah şu illegalizmi halletsek
vedat0725 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()bozdurcak mi keko.
vedat0725 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()var emmioğlum olur.
Ateş_serbest için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()elif o kadar bekledin bttyi zararina falan mi bozdun konuyu anlayamadim da
ElifBlt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()anliktir. önbellek temizle bi gir çık yap.
Dök için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()yine en ayar olduğum görüntü tüm market dünden beter fiyatlarda ama hepsi %10- %20yeşil yakmış güya delleniyorum ya.