Üye adı:SARISEVMEZ
Kayıt tarihi:21 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4860
Üye puanı:980
Takipçileri:29
Takip edilen:115
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Ev Hanımı
Yaşadığı yer:İstanbul
Hebele hübele.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()1ayda tam 20bin dolar düştü.
ata39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()1 ay da tam 20bin dolar düşmüşüz.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()at 3-5 guzel majörlere devam ke :) altin gumusun ayda biraktigini gunde aliosin ben gumuse 6bin atiodim makas vergi derken 100 kaliodu burda 2000 attigimdan %100aldim die uzuldim oldu :)
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()sen her foto değiştirdiğinde 1000 dolar cikioz sahneye alalim biraz yorul 22 foto ile yeni ath hadi dayi sahne senin. saat başı 1 foto. :)
Kınıklı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Dayim sana gurban olam seni seviom. ben sen coine gel die dedim :)
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()8aydir emtialarda kalanlara da gecmiş olsun dayi. bizim ki kısa sürüyor en azindan :) bide seçenek çok baskasindan cikiverio para. :)
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()hergün 2bin dolar altini konuşuyoruz. tutuncak yada ustune atıcak diye.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()dayi altinda düzeltme ihtimali de var miktarin güzel ne isin var orda diyorum. kaç olacak ta kaç kazancan yani. yükselse de.
zafer_con için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()kanka profil fotonu bence değistir istersen suçu ve sucluyu övmeden bile isteseler işlem yersin milletin yarası var acısi var gerek yok.
Takiptekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()bizde diyoruz düşüşün sebebi kim senmissin kanka 10 ATA lira ile perişan ettin bizi 10 ATA Liradan tam 10bin tl kazanman için altinin kaç olmasi gerekiyor olasiligi ne vadesi ne kadar bu parayi coinde kazanma ihtimalin ne hesapla gelsene kanka.
zafer_con için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()duruo kanka chz herkesde duruo bi sahibi olan keko da yok heralde chz :)
Dök için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()hem ayranimiz dökülür hem ... nolcak :)
Maskeli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()sen adamsin.
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()sende hep 0.2lerle kiriosun beni.
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Dayı cos diye bi coin var costentos mu ne bi inceleyebilirmisin vaktin varsa 2li dip hesabı bisey var mı fişek miyiz?
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()ustamm cos diye bi coin var costentos mu ne bi inceleyebilirmisin 2li dip hesabı bisey var mı fişek miyiz?
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Elon gevseginin söylediginin anlamı şu bence tamam ben mal aldım burdan yatay devam.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()sende bi elon hayranliği seziyorum gizli :)
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()bunda selametimiz için yan yanıl inş. :)
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()3 hafta önceden demişsin de cebini doldurdun umarım dayı yoksa bizi 1k için geri getirme buralara 43den döndü diye :)
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)