Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()mantığı şu yeni halka arz 3-5 gün tavan yapıyor genelde ondan almak isteniyor sende al istersen
Akfysf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ney alçaksınız krvngd mı
Akfysf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ziratdede ben bulamadım belki sonra gelir yoğunluk olmasın diye ara ara bankalara verirlerdir
ekrem_19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()mobildenmi baktınız
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()az girmen şu internete donuyo girilmiyor yoğunluktan krvngd alamicem yoksa :)))
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()iş bank hariç hepsi deniyor 5 dk sonra belli olacak zaten
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()banada geldi bu az miktar girilirse diyor 100 tl mi az 1000 tl ni az oda belli değil
Teknik_md için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()satılınca tavan nasıl oldu bu
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()evet yüzde işi çok şaçma parayı bağlayacak %10 verecek tam bellimi bende bilmiyorum % li işini öğrenemedim
Teknik_md için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bakiyen kadar talebde bulunabişlirsin yoksa yetersiz bakiye diye talebinizi almaz
Teknik_md için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()işin aksi tarafı güvenlikçi işbank çalışanı:)) simitçi işbankası hariç herkes den alınır dedi.
bize yarın al emri verilir diyo tam detaylarıda aradı birini birazdan haber verecek
gokhangg01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()teşekkür karşımda banka var güvenlikçi arkadaşım oda borsacı bilirdir mutlak birşeyler sorayım
gokhangg01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()kontr bi açaip dağıttı zaten herkesde alamadı bişi hesabın olacak gibi şart vardı ben almadım onu
gokhangg01 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()sanmıyorum sizin tc 1 hak ama eşinizede hesap acarsanız onun tc de 1 hak eder
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()herkese eşit böler esende öğle yaptı fazlada vermiyor lar zaten en fazla 1000 tl gibi oluyor genelde
gokhangg01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()inşallah diyelimde öğle olsun
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yok be ne acı hep göbeklendi millet nerde o eski tı gibi insanlar
tancu_golcu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()açlıkdan börekmi yenir börek daha palahı benim mideme dokunuyu susamlı simit susamsız olsa yerdim:))
tancu_golcu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()on numara belki 1 2 tanesi zayıf bilmediğim için diyorum. beklersen her zaman kar yazar 3 ay 5 ay beklenebilecek kağıtların da var
efeberk06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()sende neler var
efeberk06 için cevaplandı (yorumu göster)