Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için morşimşekk yorumu ()elimdeki hisseler full yeşil
akenr %2
esen %3
ıheva %1
ıcbtc %0.50
mndrs %1
krvgd %10 :))
nugyo %5.5 yeşil iyi günümdeyim bi iş gelmese başalrına bağri buğüm
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yeni hisse alım vermez şimdilik 3-5 gün daha her gün tavan açıyor
Belgesel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bilmiyorum bakamadım
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()az bir miktarnugyo çıktım ben
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()sabah 14500 ken almak istedim para bürütlü çıktı bir alamadım bunu
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()teşekkür bilgi için
SERseri4LB4Y için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()siz olsamız şuan da karsanmı alırdınız hektaşmı favoriniz hangisi olurdu
SERseri4LB4Y için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()az gibi 9 ve üzeri olur bence dursun biraz duruma göre
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()krvgd 7lot la %10 uğur getirdi
akenrj :%7
nugyo da%5 gibi pirimli
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()akener de hareketli habermi var
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()dün aldığım akern %6 pirimlenmiş 1günde iyi kar
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için morşimşekk yorumu ()dün aldım akern %6 pirimlenmiş bir günde iyi kar
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()gerci zincir emir girmen gerekir düşük emir verince zborsada hemen oandaki fiyattan satar
usd_jpn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()satmak veya almakla bürütün bir alakası yok diğer hisselerle aynı şekilde emir girersen girdiğin emire gelince satar
usd_jpn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bendede var bikaçtane bürütlu hisse sıkıntı olmuyo hemen satmayacaksan
usd_jpn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bu konuda pek bilgim yok tam ismi neydi hatırlayamadım ama ahmet diye bir arkadaş bu işleri iyi biliyordu bedelli bedelsiz gibi konuları
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()kısmet artık 100 binde versen edeceğin kar 700 800 tl civarı idi öenmli de değil bence
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()verilen paranın %3 nü lota cevirmiş en başa koy listenin %10 görmek iyi geliyor adama
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()aynen bendede 7 olsun %10 tavan yapıyoya beni iyi motive ediyor mutlu oluyorum :)))
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bence 1 hafta alım yapılmaz kimse satmaz çünkü kağıtını
yaman1986 için cevaplandı (yorumu göster)