Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()evallah sizede
SERseri4LB4Y için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()saat kaçda mb açıklaması biliyormusun merak sardı benide şimdi:))
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()dolar ın düşmesini de istiyorum ama faizlerde fazla artmamasını istiyorum kaldık arada
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bence 4.75 çok yüksek 300 ü geçmezler 300 de yeterli gelir bence
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bm faizi bir tarafa yön verdirir bence bakalım ne olaçak artış
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bist yorum varmı nasıl durum yön
SERseri4LB4Y için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ons tepki vermedi nerden haber
Sylar_tek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()nugyo bi ara 2-3 gün tavan yaptı sonra uyuyo hala:))
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yasakları tek okumaya anlayan varmı aramızda onu takip edecem
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()benim sayfaya bak 2-3 gün önce aynı durum oldu bilgisayardan onaylanabiliyor muhtanmelen
Fin34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yasaklık bir durum varla yok arası gece kim geziyo yada kaç kişi bence bu bir uyarı anlamında
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bencede girmemek lazım giderse gitsin düşmeye mehilliler bankalar sanki
Sabırkazandırır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()faiz artışı varsa bankada katsaydın araya
Sabırkazandırır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()esen de bir tavan yaptı iki gündür -3 gidiyo ama yok brakmam kar almadan er geç yükseleçek
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()550 adet 18200 den
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()az aldım zaten bolca var bunu satacam %3 kar yazarsa
Def_Leppard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()18200 den birazdaha esen alındı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()%4 karla 17333 den satıldı
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()evet banada gelmiş yıldız ben öğle usta flan değilim baştan söğlimde:))
EfsaneAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()klmsn iki gündür tavan haberler kısmında bir duyurusuda yok ne oldu buna:))