Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()evet 3 e düşürdüm 10 tane vardı normalde
klmsn
akerj
yunsa
tukaş
yyapı
naten
bunlar vardı kararsızım bu aralar az hissemi olsun çokmu bakaçam bunları bir karla satimde
efeberk06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()esen
iheva
nugyo
efeberk06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()al sat yılda 500 bin olursa indiriliyor illaki 500 bin hesapda olması gerekmez 100 bini 5 defa alsat oldu sana 500 bin:))
efeberk06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()komisyon ne kadar kesiliyor ben binde 09 a düşürttürdüm aradımda
efeberk06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()oyak değil zborsa iyi bence hiç sıkıntı yaşamadım sadece sabah ilk açılınca veriler geç geliyo 5 dk bazen
efeberk06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ons un selasını duyan oldumu öldü yahu bu
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ben önceden tfx kulandım usd al sat sonra braktım 1 yıl oldu hisselere hiçde girmedim var olduğunuda bilmiyorum niye sordun ki
efeberk06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yok be ne dolar a 8500 den geldi millet aşşağı. ahada geri geliyo dahada düşebilir bençe
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ben 2-3 hissede yakalandım daha elim kolum kalkmıyo ne aldınız diye de sormayacam bi size senkronize olamadım gitti
SERseri4LB4Y için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()evet endeks si yazdın oda çıkıyor:))
SERseri4LB4Y için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için morşimşekk yorumu ()işi bilen karı çebe indiriyor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()1100 den aldım 1700 den sattım yine durmadı 2500 mü ne oldu bakmıyorum bile
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()aynen aklıma da gelmiyor değil bu çıkışa rağmen cıkamadıksa düşüşü düşünmek bile istemiyorum
HANY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bu ne yahu arkadaş bist olmuş 1333 ben hala 1200 deki bakiyeye gelemedim ben çıkıyom ya oynamıyorum:))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()esenden beklediğim atağı nugyo yapıyo azdaha gayret tavan olaçak inşallah
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bana banka deme 1 ay önce akbank alım mi beklimmi dediğimde 4500 dü çok pişmanım buğüm bile %6 mı ne
honourr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()alınır ama başka paranla
Emnysf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ertesi gün alınır
Emnysf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bune ya düşmeyen yok
usd
ons
bist
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()dolar yıkılıyo gibi