Üye adı:Kızma_Birader
Kayıt tarihi:10 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1581
Üye puanı:248
Takipçileri:40
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bankacı
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Neymiş 3. 64. neymiş 3. 46. Dün bunları buradan yıldızlılar söylüyordu. Kendi egolarını tatmin etmekten başka birşey değil bu tarz geçersiz yorumlar. Ben bu sitede şuna dikkat ettim ne kadar yıldızlı vs üye varsa tamamına yakını insanları yanlış yönlendiriyor. Neredeyse hepsi dolar düşecek vs dendi ne oldu? İyiki de sizi bir kere bile dinlemedim. Bu işte tecrübem olmadığı halde iç ve dış faktörleri göz önüne alıp kendimce hareket ettim ve yanılmadım. Bugün geldiğimiz kur ortada. Doların yolu 4 ve üzeri üstelik sizin dediğiniz gibi yılsonunu da bulmayacak. Dolara yatırım yapan kazanır dünyanın en güçlü para birimi tl dolardan güçlü mü? Değil. Dünya üzerinde en çok değer kaybeden negatif ayrışan para birimi mi? Evet. Hesap kitaba gerek yok, ego tatmin edip insanları yanlış yönlendirmeye de
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dayim. Kaçta bozayim?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Demekki yıldız takmakla olmuyormuş yok 3. 46 yok 3. 62. Bu açıklamalar sadece ego kokuyor ve insanlar yanlış yonlendiriliyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dan tersteyim gençlik
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Merkez bankasının tutmaya çalıştığı dolar düdüklü tenceredeki yemek gibi, basınçtan patladı, patlayacak
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Neymiş 3. 46ymış 3. 20 vs. Bir de bunu yıldızlılar söylüyor hiçbiriniz inandırıcı degilsiniz insanları yanlış yönlendiriyorsunuz. Sadece merkez bankası müdahalesi üzerinden yorumda bulunuyorsunuz müdahale de nereye kadar. Sabit kura geçmedikçe o dediğiniz zor arkadaş. dolar ın yolu 4 ve üzeri üstelik sizin dediğiniz gibi yılsonunu da bulmayacak. Dolara yatırım yapan kazanır dünyanın en güçlü para birimi tl dolardan güçlü mü? Değil. Dünya üzerinde en çok değer kaybeden negatif ayrışan para birimi mi? Evet. Hesap kitaba gerek yok
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()2. 87 rüya damisin dost? 3. 46 da hikaye. 3. 60- 3. 80 gider gelir. Verdigin tutarlar inandirici değil
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()İnadına dövizdeyiz
Erdoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()4 ve yukarı çıkar düşüncesi. Bu işte tecrübem yok ama daha hiç zararına satmadım da. 3. 56dan alınca 2gun içinde 3. 34ü gördüm takmadım. Sonra bir baktım 3. 94 falan olmuş
Lawyer_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Ben al sat yapmiyorum öylesine vadeli hesaba koydum. Vadeli de bozulmuyor sanırım. Bundan sonra dolar ı vadesizde tutup al sat mi yapayim sizce ne dersiniz?
mtohan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Dedigin gibi dusunuyorum 3. 90 4u vs gorunce saticam. 5 aralikta 3. 56dan aldim 3. 34u bile gordum ama panik yapmadim umrumda olmadi. 3. 90 4 de falan satayim gitsin
gırnatacı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()4 ve üzeri yukselir dusuncesi. Hata yaptim tecrubem yok cunku. Ne yapayim bekleyeyim mi 3. 56dan? Yoksa satayimmi?
gırnatacı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dayım. Beklemeli miyim? Satmalı mıyım?
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Arkadaşlar dolar ın 3. 90lardan 3. 72lere gelmesi merkez bankası müdahalesi nedeniyle mi? Doğal yoldan mı? Yüzde kaç merkez bankası yüzde kaç doğal? Eğer bu düşüş suni ve ağırlıklı olarak müdahale yoluyla yapıldıysa doları tutamazlar. Lütfen biri cevaplasın
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Zaten bende sizinle aynı fikirdeyim bozmak istemiyordum bende. 3. 56 terse bile kalsam sıkıntı yok bekleyebilirim
cosette için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Aynen ben daha da düşer diye düşünüp bozmak istiyorum. Tavsiyeniz nedir? 3. 56da beklemeye devam mı edeyim?
cosette için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56yı bozmalımıyım? Beklemeli miyim?
cosette için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()O zaman hafta başı şubeye gidip bozdurmak lazım. Ama içimden bir ses bekle diyor. İç piyasa zaten sıkıntılı trump daha adam akıllı konuşmadı. Ki konuşacağı, dolar ı zıplatacağı zamanlar da olacaktır. Ben 3. 56dan terse kalmayı da göze aldım nakit ihtiyacım yok bekleyip görelim
tahsin_38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Hesabım vadelide. Internet üzerinden vadeliyi bozup satabiliyor muyum? 3. 56dan almıştım
tahsin_38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()En para iyi ziraat %1 veriyor
cosette için cevaplandı (yorumu göster)