Üye adı:Kızma_Birader
Kayıt tarihi:10 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1581
Üye puanı:248
Takipçileri:40
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bankacı
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 75 tezi olan arkadaş vardı. O esnada dolar 3. 88lerdeydi. Bu arkadaş 3. 75den sonra yukarı atacak diyordu. Nerdesin?
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Hiç meraklanmayın 2. 90cilar dolar geldiği yeri unutmaz. 3. 56dan terste kalıp 3. 34leri de gördük ne oldu sonra? 3. 93ü gördük mü? Yine göreceğiz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar iniş trendinde
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar en kötü ihtimale en dip kaça düşer?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Bir zamanlar 3. 56ya aldığım dolar bir kaç gün içinde 3. 34lere gerilemişti. Sitede tam bir panik havası ve kaos. Sonucunda o zamanlar sabrını ve metanetini koruyamayanlar 2. 90cıların gazına gelip zararına sattılar ve 3. 34den yukarı çıkınca da feryat figan ettiler. Dumura uğramak buna denir. Bende 3. 56da bekleyip çayımı yudumluyor olan bitenleri seyrediyordum. Şu an hala 3. 56 dayım ve hep 3. 56da kalıcam
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3, 90 zorluyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()kaçtan çıkış yapmalı?
Örs için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3, 56 dan hala beklemedeyim dolar ı satmadım. ne yapmalı?
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()2. 90 cılar 1TL ciler. Sizleri çok özledik
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Yemleme yapılıyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()2. 90 cılar 1TL ciler nerdesiniz? dolar 3. 90 olacak haberiniz yok
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Bir dolar hikayesi. 5 aralikta 3. 56dan satın aldığım dolar bir kaç gün sonra 3. 34lere geriledi ve millet panik yapıp sattı ben zararına satmadım sabırla haftalarca bekledim hatta unuttum. Ben yeniden 3. 56 olur mu diye aklımdan geçirirken bir baktım ki bugün 3. 78lerde. Bu dolar adamı şaşırtır. Ne oldum değil ne olucam demeli ve üzülmemeli. Dolar üzmez:)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()haydi döviz bürosuna koşun dolar bozdurun. döviz büroları köşe oldu 2. 90cılar sayesinde
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dan terstey(d)im
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()2. 90cılar vardı ne oldu onlara?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56 dan tersteyim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()2. 90cılar nerede?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()2. 90cılar nerede?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dan tersteydim. Bekleyeyim mi bozdurayım mı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56 dan tersteyim. Ne önerirsiniz? 5 araliktan beri beklemedeyim 3. 34 mağduru olmadım