Üye adı:Kızma_Birader
Kayıt tarihi:10 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1581
Üye puanı:248
Takipçileri:40
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bankacı
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Makası çok iyi güncellemesi hızlı hesap işletim ücreti yok (benden henüz kesilmedi) mobil bankacılığı çok pratik. Ben mobil kullanıyorum. Kısaca ziraati tek geçerim ve tavsiye ederim. Son olarak enpara takılanlara anlam veremiyorum her gün ağlaşıyorlar. O zaman ne diye üye oldunuz kafanızı kullanın araştırmacı olun tercihte bulunmadan önce. Sonra yok zarar ettim yok hakkımı aradım yok şöyle yok böyle. Herkes enpara diye tutturmuş araştırmacı olmayan güruhu da peşlerinden sürüklüyorlar
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Bir ara burada 3. 60 3. 46 desteklerden bahseden rütbeli arkadaşlar vardı. Geçen hafta için merkez bankası gereğini yapan diyenleride vardı hatta. Ne oldu bu arkadaşlara nerede bunlar bilen var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()0. 0165 idi ancak normal şartlarda 0. 0095
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Dostum Ziraat kullan makas düşük güncelle hızlı
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Burdayiz dostum :)
hakan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Destek mestek yok. dolar yarın 3. 80 ve üzeri. Yazın bunu kenara
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Fitch not indirmi fiyatlanacak. Cesur olun dolar alın yükselecek. Mb kararı öncesi nasıl sıçrayacak dediysem yarın sabah yapacağınız ilk iş alım yapmak olsun. Dinleyin kazanın
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Merak etmeyin Trump bile dünyada dolar ın değerini düşürmek için tüm çabasını ortaya koysa, dolar yine en son bizim ülkede değer kaybeder. Dünyanın bence en kırılgan ekonomisiyiz ve dışa en bağımlıyız. Merkez bankası kozunu oynadı başarısız oldu sırada fitch var notumuzu kıracaktır. Doların şubat ayında kesinlikle 3. 90ları görüp 4ü zorlayacağını düşünüyorum tarihe de not düşüyorum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar üzerinde merkez bankası tarafından uygulanan ciddi baskı var dolar bu tür suni yollardan müdahaleye uğramamış olsa doğal haline bırakılsa 4TL'yi rahat görecekti. Müdahale ede ede dolar en sonunda isyan edip patlayacak az kaldı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()"Fırtına öncesi sessizlik denir bu duruma Hazır olun dolar ın sıçramasına! " diye mb kararından önce yazdım
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Mb kararından önce yükselecek dedim yükseldi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Size ne demiştim? Beni dinleyen kazandı!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Diptesiniz sondasiniz depredyondasiniz. Tl'em olsa full dolar a dalardim ama zaten full dolardayim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Yakinda 2. 90cilarda çıkar sahneye
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar ın en dibindesiniz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Fırtına öncesi sessizlik denir bu duruma Hazır olun dolar ın sıçramasına!
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Sen 3. 90dan terstesin bende bir zamanlar 3. 56dan tersteydim. 3. 34lere kadar düştü millet panik yaptı ben iplemedim hem de bu işte hiç tecrübem yok. Sonra bir baktım 3. 93lere falan çıktı bu nasıl iştir dedim hala 3. 56 da bekliyorum
Mavi_Yaka için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()4 ve üzeri yükselir düşüncesi. 3. 56ya düşer mi dolar ?
Mavi_Yaka için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3, 56 dan beklemedeyim. Kaldı mı 3. 50lerden başka kimse?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Ben sadece alt limiti merak ediyorum alt limit tutarı ne kadar peki? (Dolar ve TL olarak yazar mısın)
Albatross için cevaplandı (yorumu göster)