Üye adı:Kızma_Birader
Kayıt tarihi:10 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1581
Üye puanı:248
Takipçileri:40
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bankacı
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()2. 80$ ortalamalı full ve 3, 6549 satışlı full tl'lik iki pozisyonda bekleyen biri olarak diyorum ki düş dolay öyle bir düş ki 3. 60 alttan fulleyeyim seni! düşecek hazır olun
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()kalsın mersi :))
Gece_x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()abi 2. 80$ dan 1. 5 senedir beklemedeyim hiç bozmadım. daha önce 3, 56dan aldığım diğer dolar ı panik satışı yapıp 3, 6549 dan elden çıkardım buradan da karım var. Asla zararına dolar almam TL vadeli de kalırım. 2, 80$lik pozisyon rahat kurtarıyor zaten :)
Gece_x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()ortalaması 2. 80 full ve bugün 3, 6549 satışlı full tl iki ayrı pozisyonda beklemedeyim. dolar 3, 65in Altın a gerilerse full dolara gireceğim. yok gerilemezse vadeli tl de kalacağım. 2, 80lik pozisyon pozitif ayrıştırıyor beni
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dan alınan dolar 3. 6549 dan satılmıştır
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Bu işte tecrübem yok 3. 90lari da gördüm evet ve satmadım bilemedim ne yapacağımı o zaman su an ne yapmalı? 3. 56dan bekleyeyim mi ? Satayimmi?
LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dan beklemedeyim sizce beklemeli miyim satmalı mıyım?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dayım. Beklemeli mi? Satmalı mı?
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar hayat bulacaktır yıldırma politikası uygulanıyor yılmayın, zararına satmayın!
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar isterse 1TL'ye düşsün senelerce bekler yine de zararına satmam
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Sorun yok. 2. 80$ full (1. 5 sene) 3. 56$ full iki ayrı pozisyonda beklemeye devam )
CancanBay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Mb 1 hafta vadeli gecelik repo açsa dolar yukarı fırlar mı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar 3tl ye düşecek değil ya
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56da hala kârda bekliyorum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dan tersteyim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Sap gibi satmadım ders ve tecrübe oldu
murgo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dan beklemedeyim sizce beklemeli miyim? satmalı mıyım?
omcbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dan beklemedeyim ben bile neredeyse terse kalacağım
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Sap gibi 3. 90da satmadım. 3. 56dan beklemedeyim
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dan beklemedeyim ben bile neredeyse terse kalacağım