Üye adı:Kızma_Birader
Kayıt tarihi:10 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1581
Üye puanı:248
Takipçileri:40
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bankacı
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Al- sat işinden zarar ediyorsanız, benim yaptığım gibi dolar ınızı aylık vadeliye yatırın. Hem dolarınız değerlensin hem üç beş dolar faiz getiriniz olur
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Dostum kesinlikle haklısın. Ben ki bu işte en tecrübesiz bu anlattığın olay iyi bir tecrübe oldu. 3. 56dan aldım 3. 34e düştü satmadan 1 ay bekledim. 3. 94ü gördüm. Zarardan ciddi kâra döndüm. Şu anda bile kârdayım. Ama bilerek ve isteyerek satmıyorum. Gene 3. 56 terse kalayım gene satmam sıkıntı yok
Kdr256 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dan tersteyim ne yapmalı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar 3. 60a kadar düşerse tepki alımları olur mu?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dan 1 ay terste kaldım. Şu an 3. 56dan düzdeyim. Varsin yine kalayım hatta 3tl ye düşsün. İnadına satmam inadına beklerim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Arkadaşlar dolar sizce ne zaman yükseliş trendine girer? Tarih verebilir misiniz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Basit bir soruya zor gelmeyecekse basit bir cevap verebilir misiniz? dolar ın dip noktası nedir?
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar sabır işidir emin olun ve tecrübeyle sabittir. Ben doları 5 aralikta 3. 56dan aldım ve iki gün sonra 3. 34e geriledi fakat tecrübesiz olduğum halde panik yapıp bozmadım. 1 ay terste kaldım sabırla bekledim ve derken geçtiğimiz günlerde 3. 94ü bile gördüm. 5 araliktan beri hala 3. 56da bekliyorum bozmadım doları. Şu an 3. 70lerde. Bir kaç gün sonra yine terse kalsam sorun değil yine beklerim. Bozmadiginiz dolariniz sizindir zarar etmezsiniz. Ve kendi düşüncem şu ki dolar ulaştığı yere yine ulaşıyor. Ben 3. 56dan aldığımda 3. 60lari görmüştü ve bence yine görecekti, gördü de. Ve 3. 94ü gördük mü? Yine göreceğiz. Hem bütün iç ve dış riskleri bir araya getirdiğiniz de mb tarafindan doları baskilamak nereye kadar. Daha trump hic ekonomik bir konusma bile yapmadı sadece uyduruk bir basın toplantısı oldu o kadar. Trump bir göreve gelsin gorun. Trump amerikaya dönük hiç mi ekonomik konuşma yapmayacak? üstelik bu adam bir iş adamı anladığı en iyi şey ekonomi. Yaptığı her ekonomik konuşma doları uçuracak diye düşünüyorum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar endeksi yükseliyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()4. 56yı görürsem satacağım:)
DolarcıııEmre için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Geçmiş olsun:)
yigitfoox için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar geldiği yeri unutmaz. Ben 3. 56dayken terse kalmıştım 3. 60 muhabbetine. 1 ay sabrettim ve 3. 60ı yine gördü. Ve derken 3. 94ü gördük şimdi 3. 80deyiz ancak yine göreceğiz 3. 94ü
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Bizde 2. 90cılar nerede diyorduk
yigitfoox için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar baskı Altın dadır. Mb günlük hamle yapmasaydı bist'e rağmen çıkar 3. 90ları görürdü
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar endeksi yükseliyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Gümbür gümbür geliyor!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Tutunmaya başladı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Oynaklik başladı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Vur yukarı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dan beklemedeyim. Ama terse düşmüş gibi üzüldüm. Birde gerçek manada terste kalanlar var. Allah sabır versin