Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20154
Üye puanı:3385
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Her şeyin bir kapasitesi vardır. Bir litrelik şişeye iki litre suyu dolduramazsın kapasite bir litredir.
Mlh61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kardeşim MB bir kurum Süpermen değil:))
Mlh61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Günaydın mesut kardeşim. 5.95-5.97 gibi kapanış yapar diye düşünüyorum.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Niye sevmeyelim kardeşim burada küçük yatırımcılar üç beş kuruş birikimini değerlendirmeye çalışıyor kimse döviz veya Altın aşığı değil. Çıkarsa satıyorlar düşerse alıyorlar. Bir nevi ticaret işte
tesla1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aldanmayın trend yükselişte
Hulk24 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Betimleme güzeldi like kardeşim.
hayri_klc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bazı üyelerin 100 dolar ya da euro yatırımı bile olmadan burada atıp tuttuklarını görüyorum. Galiba onların misyonu farklı.
Ege90 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hoşgeldin üstadım yorumlarını okurken zevk aldığım birkaç insandan birisin ihmal etme buraları. Bu arada Vahap yaman neyi de özledim ama pek görünmüyor
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sert seri zalım hareketler :))
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()BIST i o halde tutabilmek için ne çabalar sarf ediliyor bir bilsen:))
Musti_can için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Satış biterse düşüş biter ama:)
Nasip58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Esas etken FED in faiz indirimleriydi bizimle MB nın etkisi belki %10.
Bağlayıcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()MB bir kurum kardeşim Süpermen değil:))
Bağlayıcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()10 dan sonra 5.96 Lara hızla gideriz
Hulk24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Malumun ilanı oldu senatoda bu karar reddedilecek ve olay kapanacak.
RetroGetto için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Tek yorumu hergün replay yaptı fenomen oldu gitti. Zaten amacı da buydu galiba başardı da:))
kemal83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()GDO ya dikkat et kardeşim fazlası zarar:))
GDOyemeyin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bir dur kardeşim zaten ortalık karışık ayrıca zaten sadece alımda vergi var. yüzde üç ney yahu:))
GDOyemeyin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ayağımız takılsa MB sına bağlıyoruz artık normaldir:))
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sert dalgalanmayı önlemek için alınmış bir tedbir diye düşünüyorum. Ama ne denli etkili olur bakmak lazım yarın ki hareketlere. Şu an zaten Londra piyasası ile limoni gidiyoruz ve para girişi tahminimce Katar üzerinden geliyor. Ama bu durum sürdürülebilir değil zaten son iki aydır günü kurtarma adına tedbirler alınıyor. Sorunlar aynı yerinde duruyor.
golge11 için cevaplandı (yorumu göster)