Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20156
Üye puanı:3385
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet aynen öyle:))
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sabah ülke ekonomisi için 5.92 den bozacaktın hani? :))
zeynepp10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Üretime doğrudan destekler hep suistimale uğradı. Onun yerine reel sektörü yatırıma özendirici teşvikler verilebilir ama sıkı bir denetleme ve senin benim adamım ayrımına girmeden.
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bak bu tespiti alkışlarım. Like bile veririm.
golge11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Devlet politikası tüketime dayalı kardeşim vatandaş ne yapsın? Düşen faizler hep ev ve araba alımı için. Reel sektöre yönelik birşey yok ki.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()MB faiz indirdikçe dolar ında düştüğüne inanan çok üye vardı burada ikna edilemeyen:))
TheSchiZoPReNieC için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Zaten rahat bıraksalardı şu an maksimum 6.40 cıvarı olurdu ve en az 60 milyar dolar da DTH olmadan ekonomiye katılırdı.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Faiz vermek istemiyorsan ve üretimin tüketimini karşılamıyorsa yüksek kura razı olacaksın
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Açıkladığın enflasyonun Altın da net faiz verirsen TL nin cazibesi kalmaz ki
selcukcelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bu aralar sataşmalar had safhada
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bu konuda haklısın
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet okuyorum. Sen bunu 15 gündür söylüyorsun zaten. Ama bugün sinirler biraz gergin sitede. TL de olanlar da dolar da olanlarda her an terse düşecekmiş gibi tedirginlik içinde.
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()En geç Şubat gibi o rakamlar gelir. Bende alım için düzeltme bekliyorum , %50 girmeyi düşünüyorum
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi akşamlar bugün bol polemikli gördüm seni? Oysaki daha hoşgörülü birisin tanıdığım kadarı ile
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Durum nasıl dolar dan çıkış hedefin nedir? Bende 5.73 ten bir parça var alım için kararsızım.
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sadece kronik şelaleci olduğuna eminim. dolar da 17 yıl terste kaldığından bahsetmişti bir ara. Şu an asla dolarla işi olmayıp ama dolar sayfasından çıkmayan biri:)
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Teşekkür ederim iyiyim sen nasılsın?
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Like kardeşim :))
golge11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Baktın betonda iş yok galericiliğe mi döndün? Her ne hikmet ise tüm saflar da seni buluyor. 172 lık arabayı her galerici 160 a anında alacak iken illa sana 150 ye vermek için çabalıyorlar:))
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Güzel tespit. Bir de bunun ekürileri var aynı frekansta yayın yapan. Acaba bir kişi Multi hesap mı kullanıyor?
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)