Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20156
Üye puanı:3385
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hoşgeldin üstadım yoksun bu aralar. Gerçi burası artık kahvehane gibi oldu seni de anlamak lazım.
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sana kalsa 12 Aralık ta 5.70 ten satın üç gün sonra bunu da bulamayacaksınız diyordun betoncu kardeşim:))
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()92 ye satıp 90 dan almak:)) günün en zehir yorumuydu...
alasehir için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bugün okuduğum en mantıklı yorumdu. like
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()6 da durur
Hulk24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Neden yaptık demek için yaptırım yapsın ki?
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İnşallah hocam
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Servet hocam başta asparagas bir haber sandım ama siz paylaştığınıza göre durum ciddi gibi. Allah yardımcımız olsun
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kaskoyu düştük 200 oldu işte:)) evet araç sahibi olmak cidden maliyetli bir iş.
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()20 yıl vadeli sosyal konut yapılacak. 20 yıl vadeli araba verse bu yakıt ve vergilerle bir koyduğunu üç alır:)
yalnız_kalpler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():)) haklısın vallahi.
Tyana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Devletin yerinde olsam 30 yıl faizsiz kredi ile araba dağıtırım. :))
mumelisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aynen öyle ama abarttığımı söyleyen bir arkadaş vardı ona istinaden yazdım.
mumelisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()12 Aralık son diyordun betoncu kardeş. Gene vadeyi uzatmışsın:))
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ortalama 1.6 yüz bin liralık bir aracımız olsun. 1800 MTV,700 trafik sigortası,1500 kasko, yıllık muayene 200 ( iki yılda 400 TL) toplam 4200 eder. 4200:12=350 yapar.
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aklın yolu bir kardeşim. Bir otomobilin sırf kapının önünde durması aylık 200-500 arası bir harcama gerektirir. ( Hiç çalıştırmıyoruz)
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Niye yanayım ki 5.73 ortalama ile bekliyorum. Bozup enflasyondan düşük TL faizine mi geçmeli? 10 yıl borçlanıp müteahhit mi sevindirmeli? Teneke misali arabalara yüzbin mi saymalı? Yanmamak için ne gerekiyor?
İrfan06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()dolar da yükseliş öngörüyorum. buralar alış yeri. İlk hedef 5.93,5.98 ay sonu 6.10
Mlh61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()MB satıyor düşünce toplayıp kar edecek:)))
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Araba almak külliyen zarar aslında kardeşim. Senden çok yer haberin olmaz:)
magnet34 için cevaplandı (yorumu göster)