Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20154
Üye puanı:3384
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
-1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kayserimanisa yorumu ()Barış pınarı harekatı sırasında piyasaların tepkisi ile şu an yaşanan olaylardaki piyasanın tepkisini karşılaştırın kararınızı verin. Ben o dönem dersimi aldım ve iki ay zamanım heba oldu.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kayserimanisa yorumu ()Barış pınarı harekatı esnasında ben dersimi aldım. İki ay zamanım heba oldu.
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kayserimanisa yorumu ()Barış pınarı harekatı sırasında ben dersimi aldım ve iki ay zamanım heba oldu. Hatırlarsan 5.94 ten bir hafta içinde 5.7* lere süzülmüştü. Herkes yaptırım bekliyordu yine. Eğer yaptırım riski olsa idi cuma akşamı çoktaaan 6.40 lar gelirdi. 3 ocağa kadar dış piyasalar kapalı ve piyasa sığ. Bir iki olumlu açıklama işin rengini değiştirebilir diye düşünüyorum YTD
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()ABD tavşana kaç tazıya tut der. Özellikle Libya olayını ve kanalistanbul olayını iyi analiz edersen kamuoyunun görmediklerini görürsün.
T_T_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()ABD ile şu an tam uyum içindeyiz kamera karşısındaki söylemlere bel bağlamayın. Ters köşe olursunuz.
T_T_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():)) yaptık bir hamle bakalım. Öngörüm gerçekleşirse alırken kazanç yazmaya başlayacak ama.
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Merhaba bende aynı önsezi ile Perşembe günü 5.93 ten çıkış yaptım. Yorumlarınızı düzenli okuyorum. Asla boşa konuşmuyorsunuz. Önümüzdeki hafta sonuna doğru 5.82,5.83 ihtimali hakkında öngörünğz nedir?
ışık_insanı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():)aynen öyle.
golge11 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bende aynı doğrultuda düşündüğüm için Perşembe günü 5.93 ten çıkış yapmıştım servet bey. Peki 5.82,5.83 rakamlarının gelme ihtimali hakkında öngörünüz nedir?
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()5.82 den senin dolar ını alıyor sana satmıyor ki:))
Kadir9402 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():)) belki de
izai için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi geceler arkadaşlar üyeler bazen aldıkları emtia ile duygusal bağ kuruyor ve önlerini görmüyorlar kar görünce yapıştırın. Fırsatlar bitmez.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Buralardayım sorun yok. Ama cuma akşamından beri fantezi dünyası kuran çok gariban var :)
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ben düzeltme bekliyorum elbette şu ortamda dövizlerde artış olacak ama herkesin beklediği tarzda değil. Aldığın emtiayı bazen alım satım yapman faydalı olur. Beklemek bazen kaybettirir.
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi akşamlar kardeşim yine tecrübe konuşturmuşsun haftaya kur şoku bekleyen acemiler çok fazla
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Vay betoncu galerici kardeşim iyi akşamlar :)
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()El insaf arkadaşlar bu yorumun nesi dislike hakediyor.
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():)) pazartesi hayaller Paris ama gerçekler Çemişgezek:))
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Çelik bey siteye uğrama sebeplerinden biri sizsiniz iyi ki varsınız.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Site geneli yarın akşam gaplı açılış ve pazartesi 6.20 bekliyor. :))