Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20150
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet mantıklı hemde deneyim kazandırıcı olur
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet BİSTte tecrübeli bir arkadaş. Öneriniz için teşekkür ederim
Protektive için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bana geçen yıl bu zamanlar ki halimi hatırlattınız. 6.40 lardan sağlam tersteydim ve full dolar daydım. Selçuk geçer ve kıdemli analisti dinler çok spekülatif hareketler beklerdim. Şu gün bugün birşey olacak diye beklerken 23000 zarar ve 7 aylık vade zararım olmuştu. Piyasa ile inatlaşmak sadece insanı yıpratıyor. Hem ruhen hem madden
Emelce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Teşekkür ederim çelik bey hiç tecrübem yok ama küçük çaplı eğitim amaçlı birşeyler yapmayı düşünüyorum
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi geceler çelik bey grama giriş için beklediğiniz bir rakam var mı?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Önceliğim Altın zaten
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Tabii ki her zaman
Seko2929 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Benimde kadrajımda Altın var alım için tavsiyelerine her zaman açığım
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()2020 metal fırtınası devam edecek gibi görünüyor. Bu arada 5.80-5.84 arası bir miktar dolar a 6.30-6.40 arası bir miktar euro da girilebilir. BIST tecrübem hiç yok sen istersen orada da şansını deneyebilirsin tabii YTD.
Seko2929 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()275-280 arası gibi
Seko2929 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aynen Altın için fırsat kolluyorum.
Seko2929 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Arada trade yapmak iyi olur yoldaş. Bekledikçe maliyetin artar.
ESKATO_1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet 20 gün önce 5.93 ten çıkmıştım çünkü olağan düzeltmenin zamanı gelmişti artık. Ama son dönem siyasi gelişmeler düzeltmeyi geciktirdi. 5.82-5.84 gibi bir rakam bekliyorum. Bu arada günlük vadedeyim oradan gelenle 5.93 rakamını zaten 6.04 e çıkardım.
Seko2929 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()4 milyar dolar bozuldu ve kur 6.50 olacakken bu seviyede kaldı buna mı inanıyorsunuz? Kusura bakmayın ama bizim MB nın agresif faiz artırımına gitmeden kuru 55 kuruş indirecek durumu yok bu aralar:))
Emelce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()dolar ın küreseldeki durumu zayıf o yüzden. Evet MB dengeleme için müdahale etmiştir belki. Etmeseydi gideceği yer en fazla 6.03-6.05 olurdu.
Seko2929 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yahu dolar a savaş açan bizim MB değil doların sahibi olan FED kardeşim FED:)) Bizim MB nın kura etkisi en fazla 3-4 kuruş olur.
Seko2929 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Herkes terste kalabilir ama piyasa ile inatlaşma olayı fanatizme çevir me yeter. 5.98 bu ortamda çok ters sayılmaz. Artık orta vadeci oldun diyelim
tt11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sana bir tavsiye arkadaşım. Piyasa neye gel gel yapıyorsa ondan kaç.
tt11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Uyar tabii haber verirsen sevinirim.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi akşamlar sana yazmıştım bugün öngörülerimiz gerçekleşiyor galiba diye turp konuşurken. Evet Altın kovalıyoruz bu aralar:)
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)