Üye adı:adım_gibi
Kayıt tarihi:13 Eylül 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4460
Üye puanı:505
Takipçileri:17
Takip edilen:36
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bu turp milleti yine ters köşe yapmazsa bende hiçbirşey bilmiyorum. Sırf borsayı yğkseltmek için yılona spacx hamlesi yaptırdı. Faizide erkenen indiriverirse şaşırmam. Hep ters olanı bekleyeceksin bundan. YTD
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Konu: Aylık ons grafiği köşede dursun lazım olur )
Yapay zekanın değerlendirmesi:O iddia edilen 10 yıllık çöküş senaryosunun "faiz" yoluyla gerçekleşmesi için, Fed'in faizi %8-10'un üzerine çıkarması gerekir.
Ancak Fed bunu yapmaya kalktığı an, Altın dan önce küresel finansal sistem, Amerikan borsaları ve bankalar çöker. Sistem çöktüğünde ise insanlar panikle nereye kaçar? Tabii ki yine en güvenli liman olan fiziki altına.
Yani o analistin "faiz artacak, merkez bankaları satacak, altın 10 yıl çökecek" argümanı tam bir ekonomik paradokstur; kendi kuyruğunu ısıran yılan gibidir. Fed'in o senaryoyu gerçekleştirecek kadar faiz artırmaya ne gücü yeter, ne de dünya finansal sistemi buna dayanabilir.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Powelde varyemez gargamel gibi birde hemen ayrılmayacakmış idiot.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Yazık bu siteye baş @admin öldü mü ki? Allah rahmet eylesin kimlerin eline kaldık böyle.
Mars_Kralı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Konu: Kedi sıçradı öl dü mü )
Kedi mumunu görmüş yara sanmış üstadım =) sinsi bir plan yapıyor turplar yer Altın da.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Artıracaklardı da başka yerden bulun dolar esleri demiş biri var =) Gerç artırmaktan başka birşey değil bu hani faizler inecekti. Battı ülke maalesef.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ula Altun sen güvenli limansan gerekeni yap ahlaksızlık yapma.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bu nasıl Altın abi ne saçma birşey oldun çıktın.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()fED kadar ikili tepe gelir herhalde. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Sıktı artıkın ne zaman patlayacaksın...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()çüüüşşş yavaşşş
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()dolar rezerv paadan yavaŞ yavaş çekilecek o kadar, belki 10 yıl sürer ama bu olacak... Yani ALTIN bundan dolayı yükseliyor. Ana etken... YTD
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bu itrail, netanyahu gebermedikçe huzur yok. Hitler yüce insanmış kutsanmış biriymiş :/
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Amerikaanlar pahalı mı alacak onsu :) bu işte tuhaflık var
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bu saate böylee çılgın atıyor inanılmaz normal değil bu aslında belirsizlik kalkmadı.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ons çıldırdı ya la :P
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()PAXG/USD - PAX Gold Amerikan dolar ı 4619 Düşüş eğilimli.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için adım_gibi yorumu ()PAXG/USD - PAX Gold Amerikan dolar ı
Binance
Döviz
USD
4.619
-31
(-0,67%)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()@admin, adminler bu forumdan vaz mı geçti diye düşünmeden edemiyor insan. Burası adeta poligondaki at yarışı bahis sitesine dönmüş.
Bir kişi, geçen ay “kesin gelecek” dediği rakamı bu ay için yeniden güncellemiş. Sürekli kesinlik içeren ve kullanıcıları yönlendirmeye yönelik bu paylaşımlar kabul edilebilir değildir.
Ortada açıkça manipülatif bir söylem var ve bu durum neredeyse suç teşkil edecek boyuta ulaşmış durumda. Forumun buna istemeden de olsa zemin hazırlıyor olması ayrıca düşündürücü.
Lütfen bu konuya artık gerekli müdahale yapılsın.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Faiz mi yoksa güvenli liman mı ? Hade bakayum büyük baluklar...