Üye adı:adım_gibi
Kayıt tarihi:13 Eylül 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4460
Üye puanı:505
Takipçileri:17
Takip edilen:36
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bende hanımı hiç dinlemedim Altın al dedi yıllarca , en sonunda alayım dedim en tepeden aldım nasıl ama :) Demekki rab vermedikçe birşey olmuyor. Rızık bu kadarmış.
afraze için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Turp hertürlü emtiadan para topluyor inşallah mezartaşı parası olur
ŞİRİN_BABA_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Sende schatıroğlu gibi başlık atmışsın üstadım :)
rknydn1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Platinden Altın a geçen arkadaş Rızkın^dan bende istiyorum :)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Daha bunun amerikası var bi alırlarsa 470x gelir herhalde.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Nw dedim size turp seve seve anlaşacak.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Konu: #34802095 Grafik detay ve yorumları
Dünya asla eski dünya değil... Tahvilen çıkan bir için var dünya denge istiyor ve bu Altın la olacak. İranın aüçlü durması sayesinde.. İtrail ve usa hatta avrupa çöküş dönemine gireecek.
Okan77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Engelle geç düşecek diyenler sanki bildikleri birşey vardı hepsi hikaye.
CiksTiger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ():) Asıl Düşmesi yalan turp vurdu yine voleyi.. Ben 48 saat içinde anlaşma bekliyorum. Bunun ne derse tersi oluyor.
rknydn1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için adım_gibi yorumu ()O bi haltdan anlasa dubaiye gitmezdi kendi riskini yönetemeyen adam , bu tiplerin hepsi milleti batırdı abd borsası dedi durdu her yerden çaktılar sponsorluk alan adamın lafını dinlemeyeceksin yeni dünya düzenini okuyamoyor hep ikili konuluyor . Takipten çıktım uzun zaman önce.
dersim1662 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Buralardan dönmeli artık , çin yerinde olsam sertifikaları hızla satıp altını ambarlara doldururum.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Şu an tam dikine pik yaptığı yer kadar ani düştü... Ne beklenmeli..?
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()399x yaptırıp döndürürler herhalde. Ne kalmış şurada aşağı beklentiyi de vuracaklar... Savaşta tezek alacağım bundan sonra yakar ısınır elektrik üretiriz.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Çoban mal koyunu en öne koymuş diğerleri de takipte.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()İşin ilginci ne biliyormusunuz brent de kırmızı kapattı. Bunlar Trumpu düşürmek için herşeyi yapacaklar powwelin özelinde ama arkaplanda sahipleri trumpdam intikam alıyorlar intikam yemeği soğuk yenir. Yanında biz de yandık...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Tabi bir de comex tarafı var fiziki karşılığı olmayan metalller durumu.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bende onu diyorum dolar ı rezerv para tutmak için çinin tahvil satıp Altın almasın diye sürekli düşüşe oynarlar mı?
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Sanki çine karşı oyun oynuyorlar Altın almasın diye ?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için adım_gibi yorumu ()Kim ne derse desin bu düşüş tamamen maniplasyon ve bunu bazı fon yöneticileri ve merkez bankası bağlantıları olanlar önceden haber alarak pozisyon aldı. (Yandaşlar ve tarikatlar bunu borsada çok iyi yapar )Çok bildimcilere kalırsa 3500-2500 dolar ı da görecek gerçi oralar gelse onları o rakamlarda tatmin etmez. Bunu grafikle bilmek imkansız. Bu benim fikrim. Herkes kalbinin ekmeğini yesin.
enjöy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için adım_gibi yorumu ()Düşünce yada çıkınca gelirler. Enaniyet duygusu onsdan daha yenilmezdir.
Aslan_8890 için cevaplandı (yorumu göster)