Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20146
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ay sonuna @MesutP ile iddian var 6.50 için. İzliyoruz bakalım.
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Alım için erken diye düşünüyorum.
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İki yıl önce 3.20 olan dolar 6 oldu. Herkeste bunu kabullendi. Daha ne kadar çıksın ki?
ibraayaz için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sendeki dolar ın maliyeti 8 i geçmiş 7 ye satsan gene zarar. Bence 9-10 olmasını bekle
Orbay61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Şaka bir yana onsta 1520 bekliyorum
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ons 1480 usd 5.76 gibi
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Full TL de devam dostum. Zazaselonun ilk kez bir lafına hak verdim. DÜŞEN BIÇAK TUTULMAZ:) Altın da alım için beklemedeyim. 280-275 arası full alım yapmayı düşünüyorum
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yerli yatırımcının %98i borsa bilmez ilgilenmez de.
Kral37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi akşamlar çelik bey tekrar giriş düşünüyor musunuz? Giriş rakamı var mı kafanızda?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Alım için biraz daha beklenmeli diye düşünüyorum
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hunharca dislike bile verdiler:))
ozgurr06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Diyelim ki gelecek ama o zamana kadar elindeki dolar ın maliyeti 8 olursa 6.80 den satsan ne işe yarar ki? Önemli olan dalgalanmalarda trade ederek miktarı artırmak
Senaralist için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bugün okuduğum en mantıklı yorum üstadım. Like.
Protektive için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()FED 2020 de çok güçlü bir dolar istemiyor. 2020 yine Altın yılı olacak gibi. Dövizden ziyade altında alım fırsatı kovalıyorum bende. Hedefim 275-280 arası.
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ben dolar da 20 gündür bu hareketin geleceğini tahmin ediyordum. Beklentim 5.82 5.83. zaten 2 haftadır yataya bağladığından belliydi.
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Mesele hükümetin işi bilip bilmemesi değil dalgalanan kurda trade yaparak kazanç elde etmektir. Sen mantıklı birisin uygun pozisyonlarda al sat ile elindeki miktarı artırabilirsin
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Verdiğiniz tüyolar için teşekkür ederim
çeyrekçi_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Küçük rakamlarla tecrübe amaçlı denenebilir. Kaybedeceğim de eğitim ücretim olur :))
çeyrekçi_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet mantıklı hemde deneyim kazandırıcı olur
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet BİSTte tecrübeli bir arkadaş. Öneriniz için teşekkür ederim
Protektive için cevaplandı (yorumu göster)