Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20150
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()320 görüldü mü?
_Kocaçınar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Maalesef alamadım elimdeki altını da bugün çıktım ful TL ye geçtim. Fırsatlar bitmez bakalım bahtımıza ne çıkacak. Geçen yıl bu zamanlar da 23000 zarardaydım. Şimdi 38000 kara geçtim:)
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bugün okuduğum en mantıklı yorumdu. Like.
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()272 den alınan gram 296 dan gönderildi. Kar cepte güzel.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hoşgeldin üstadım.
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Düzeltmeye girse esas alımlar artacak o yüzden stabil gitmesi uygun geliyor galiba. Şahsen 5.80 lere çekilmeyen dolar ın 6.20 lere gidebileceğini düşünmüyorum
infernomami için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Eğer düzeltmeye gitmez ise çıkış cılız kalır 6.03-07 lerden dönüş başlar
pisherif için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bugün alım günü değil lütfen panik işlem yapmayınız.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Geçen yıldan bu yana sessizce bekleseydim 23000 bin zarardaydım. Bazen hamle iyi olur:)
godislove için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ziraat i bilmiyorum ama burgan bank 345 bine günlük 105 TL veriyor.
emre283 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Belki de hataydı bilemiyorum. Ama keşke sattığım anda 279 dan grama girseymişim. Ona çok pişman oldum. Alttan alım için çıkmıştım. Beklemedeyim hayırlısı bakalım.
godislove için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Eyvallah kardeşim
Mekanik06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Zaten iki haftada günlük vadeden gelenle 6.00 dan bozmuş gibi oldum. :)
Mekanik06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bu hali ile 6.20 ye gitmesi zor gibi. 5.8*lere düzeltme daha mantıklı sanki
Mekanik06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Saat 22.00 de.
Tyana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İki hafta oluyor satalı. Düzeltme yapar diye öngörüp 5.93 ten gönderdim. Ama ne iniyor ne çıkıyor alım ve satım yapmak şu an riskli sankiYTD
Mekanik06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi akşamlar dolar iki haftadır yerinde sayıyor. Bir geri çekilme yapmadan sanki ileriye doğru pek gidesi yok gibi. Bu akşam FED tutanakları izlenmeli.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hayırlı günler selamlar kardeşim
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kar cepte güzel ama ya alttan alım fırsatı vermezse diye endişelerim var. Çıkıp çıkmamak ta kararsızım.
Gramuz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Merhabalar Vahap bey. 272 den alınma gram var bende. Çıkıp alttan alım beklemek mantıklı olur mu?
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)