Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20146
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bence bu akşam Powel ı dinlemeli. FED ne diyor onu yorumlamak lazım
GOLDFAİZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet özel kur tanımladılar. usd de bir kuruş gramda 40 kuruş daha avantajlı
Melike_ela için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ben bugün tfx den Kuveyte geçtim kardeşim. Özellikle gramda tfx e göre makaslar daha makul ve en az 32 gram almak zorunda değilsin.
Truttt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Günün en ilginç yorumu :))) like...
thinktwice için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bu şekilde senin beklediğin yükseliş olmaz kardeşim tabii ki yanılabilirim de
godislove için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Önce 6.10 a çıksın sonra beklentiye gir olmaz mı?
balak80 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İng bank ile MB nın yapısı ve görevleri arasında ne gibi bağlantı var? Dövizin bugün ki sakin hali dün kü FED başkanının konuşmasından kaynaklandı. Dört gün önce dolar 6 yı geçtiğinde de küreselde değerlendiği için geçti. Bizim MB nın kura etkisi en fazla 3-5 kuruş olabilir. Daha fazlası olmaz zaten. Galiba siz FED in 2020 de zayıf kur istediğini kabul etmek istemiyorsunuz.
Hessvillage için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()MB de adı üzerinde bir bankadır ve kar amaçlı işlemler yapar. Dünya üzerindeki tüm MB ları öyle değil mi zaten?
JohnWick için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():)) günaydın güzel insan. İki yıldan beri olduğu gibi yine kamu bankaları dolar satıyor. Hatta bu hafta 50 milyar dolar satmışlar duydun mu?
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()FED e rağmen dolar ın uçacağına kaçacağına inanan saplantılı yerli küçük yatırımcılara artık diyecek bir sözüm yok. Sizin iş yatırım yapmaktan çıkmış kişisel inatlaşmaya dönüşmüş. Ben dolardan çıkalı iki ay oldu.5.93 ten çıkmıştım. Dolardan gelen para ile fon ve gram alıp sattım. Şu anda doları 6.35 ten bozmuş gibi oldum. Piyasa ile inatlaşmak küçük yatırımcıya zarar verir.
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()evet fed:))
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ekonomi yönetiminin izni ile mi çıktı kardeşim. Küreselde güçlenen bir para birimini nasıl izne bağlayacaksın. dolar 6 yı geçemediği dönemde herkes MB baskılıyor bahanesine sığınıyordu ben ise aksine MB uğraşmıyor diyordum. Dolar FED böyle istediği için buralarda bence de yukarıda gidecek fazla yeri kalmadı. 5.73 ten gelen bir dalga bu. İsteniyor ki hep yukarı gitsin. Ama öyle bir rüzgar yok havada.
OfsaytOsman için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Daha az Selçuk geçer izlemelisin.
Aktan15 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Powel bugün de konuştu ama önemli olanı yarın ki konuşması. Dikkat edilecek nokta ise bilanço genişletme ve varlık alımına devam edilecek ya da son verilecek gibi bir ifade kullanması
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yarını beklemek gerek powel yarın önemli açıklamalar yapacak. Ama faizi sabit bırakacağını düşünüyorum. Önemli olan QE demesi ya da dememesi.
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Merhaba üstadım özletmeyin kendinizi. Buralarda seviye akılcı teknik yorum diye birşey kalmadı. Burası sizlerle güzeldi.
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Maalesef öyle ben dolar ım var fırlasın benim TL var dip olsun mantığı ve dehşet bir fanatizm var maalesef @tekniko06 @VYaman gibi yorumlarından yararlandığımız ustalar neredeyse 20 gündür yoklar. Sence neden?
MasterChefJunior için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()FED sürpriz yapmaz 2020 de faiz artırımı yok. Dua et de Powel yarın QE demesin.
Senaralist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bu yorumun nesine dislike verdiniz? Burası küçük yatırımcıların görüş alışverişi yaptığı bir platform magazin sitesi mi demek kötü bir şey mi?
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()altın in sitesinde bile karşı cinse alenen yürünüyor:)) Bu nasıl bir yokluktur Yarabbim:))
MÜGE_0666 için cevaplandı (yorumu göster)