Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20146
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Gram illaki düzeltmeye girecek hep artamaz ki? 300 bile olumlu bana
1T1253 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Gram için girişi kaçtan yapalım ? Kafamda 302 rakamı var. eğer gelirse %50 giriş yaparım. yok 295-297 arası yakalarsam full giriş düşünüyorum.
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Seninle aldığım gümüşün yanına 21 kg. 3.38 den aldım. 3.44.2 den sattım. Gramları 304.300 den postaladım. Şu an alım için fırsat kovalıyorum. Full TL deyim.
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bence bugün euro satıyorlar. Baksana sabahtan beri başını kaldıramadı:))
Truttt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hoşgeldin usta kaç zamandır yoksun? İnşallah başında bir iş yoktur?
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Aynı endişeleri yaşıyorum bende. 304.300 den gönderdiğim gramları daha yerine koyamadım. Eksiklik hissediyorum
Hayri_VOLKAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()TL mevduat daha fazla kazandıracak yani?
yusuf_kenan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()TL mevduat bazında zararınız bile olmuş. Aynı miktarı TL de bir yıl tutsaydınız %28 net getirisi olurdu. Bu saatten sonra da ev araba gibi birşey almayacaksanız bozmanın gereği yok bence
Orbay61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()300 lü rakamlara o kadar alışmışız ki 297 hayal gibi geliyor:)) en son 304.300 den çıktım alım fırsatı bekliyorum. Alış hedefim 285 i beklemekti ama 297 ye razıyım.
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()15-20 gün gibi öncesi
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Terste olduğum dönemde full dolar daydım. Yarısını 5.30 a bozup grama girdim. Oradan gelenle ve elime her geçenle de 5.30-5.60 arası dolara girip ortalama düşürmüştüm. 6.45 ten 5.73 e kadar getirebilmiştim.
Senaralist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Alım için 297-298 hayal mi?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Geçen yıl bende sağlam tersteydim. 6.50 ve 6.40 tan. Zararına bozup grama geçtim. Rüzgar o yönden esti de durumu toparladım. Cidden iğrenç bir psikoloji yaratan bir durumdu. İnşallah toparlarsın sende.
Senaralist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Polyanna bile senin iyimserliğini kıskanır:))
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()6.50 seni kurtarmıyor kardeşim. En az 8 olmalı ki zararsız çıkabilesin. 6.50 de yine zarar yazar.
Senaralist için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()5/24 işlem yapılmıyor orada. tfx ya da Kuveyt Türk mantıklı diyebilirim.
Engineer65 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Makas aralığı düşük bankalar tercih etmeli ödeyeceğiniz BSMV oranını da hesaba katmanız gerekir. Mesela dolar aldınız. X fiyattan. Binde 2 BSMV de ödediniz. 2 kuruş da makas farkına gitti. Küçük bir karla çıkmak için en az alım fiyatınızın 4 kuruş üzerine satmalısınız
Siverekliyim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Amin kardeşim
Mekanik06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yok kardeşim. Şu an dolar ilgi alanıma girmiyor. Gramdaydım geçen gün onu da yolladım. Gram alım fırsatı kovalıyorum. Bu arada euro 'ya girsem mi diye düşünmüyor da değilim.
Mekanik06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet bu aralar tfx saçmalamaya başladı bende Kuveyte geçtim
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)