Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20146
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Gramda makas 60 kuruş şu an. Dövizler de 1.3 kuruş gibi
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kuveyt bu aralar makaslar ve 5/24 işlem açısından en mantıklısı. parite lerde kesinti yapmıyor. tfx den geçiş yaptım. Tavsiye ederim
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()dolar ın yukarıda gideceği çok yer kalmadı. FED 2020 de güvercin politika mesajları veriyor. Fişekçi tayfadan etkilenip 6.80-8-9 gibi rakamlar beklemeyin derim.
Sinemm_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ben en azından FED diyorum :))
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Memleket gayseri. :)
Protectorate için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()TL de kalmak ta iyi değil insan huzursuz oluyor:)
mQrcQ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Aynen bende full TL deyim. Alım için 297 bekleme taraftarıydım ama gelmeyecek sanki
Kral75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yok bu kez euro satıyorlar bak parite ye:))
Truttt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()1.5 tur o 15 olsa duramazsın:))
Mtkn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Eyvah oradan gelen dolar larla en az üç yıl daha hergün dolar satarlar sende 12 yi boşuna beklersin o zaman:))
Aktan15 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bizim gibi tüketimle büyüyen ekonomilerde durum kötüye gittikçe tüketim azalır böylece ithalat azalır. Yani dövize olan talep düşer. İyi ekonomi yüksek kur kötü ekonomi düşük kur. Bu ilişkiyi anlayabilirsek dövizde uçacak kaçacak masallarına sadece güleriz. Ama inatla yabancının sattığı dolar ı yerli olarak toplamaya devam ediyoruz:))
Blackmoon50 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Demek ki bolca var ki sürüyorlar. zaten küreselde FED dolar ı özellikle zayıf tutmuyor çin ABD ticaret savaşları yaşanmıyor. ECB parasal genişleme uygulamıyor. Hep bizim MB yapıyor. Adamlar küresel dolar kurunu belirliyor artık:)).
JohnWick için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Selam ustam özlü bir yorumdu.
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Merhaba arkadaşlar ağırlıklı olarak dolar sayfasındaydım artık gram sayfasına taşınmaya karar verdim. Neden mi? Orada 12 bekleyen tayfa ile 4 lira bekleyen tayfa hergün kıran kırana ağız dalaşında. Mantık teknik bitmiş. :)) Bu arada 301 den alınan gramları bu akşam 303.3 den yolladım. Sanki biraz erken çıktım gibi. Alım için 301 beklenmeli mi yeniden? Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()O zaman 12 rakamı ekranın üzerinde yanana kadar beklemen gerekiyor. Devam:))
Aktan15 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()euro - usd parite ye baksana kardeşim. dolar küreselde yükseldiği için böyle.
Aktan15 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kamu bankaları neden sadece dolar satıyor? Mesela euro sterlin satmıyor?
Aktan15 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Özellikle 100 bin üzeri hesaplarda özel kur daha da artıyor. Ne kadar köfte o kadar ekmek. Kapitalizm işte; ))
Mtkn için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Şu an bende 1.5 kuruş görünüyor.
Mtkn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Özellikle Altın da Kuveyt daha avantajlı diyebilirim. tfx de makas altında bir liraya dolar da 2.5 kuruşa kadar çıkabiliyor
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)