Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20146
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bugün gelmez ise yarın kesinlikle gelmez (cumartesi ve piyasalar kapalı). :))
JohnWick için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Miktar çok azdı tecrübe oldu. Ben o parçanın kar yazacağına eminim
ATTT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ben üç gün önce deneme amaçlı az miktar gümüş aldım 3.48 den. Sabahına 3.33 e düştü. :))
Dolmuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ben bugün gramdan çıktım. Alım için önümüzdeki haftayı görelim derim kardeşim. Acele etme. YTD
Dolmuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()294 ten alınan gram 301.4 ten çıkıldı kar cepte güzel...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Çelik bey betimleme güzeldi.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Cidden @tekniko06 10 gündür yok neredeyse? Tanıyan veya telefonunu bilen varsa bizi bilgilendirebilir mi?
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ben beklediğim düzeltme o değildi. Hayırlı olsun. Almışsın artık. Mart ta 6.10 -6.20 konuşulmaya başlar. Vade sıkıntın yoksa devam et derim.
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Emtialarla gönül bağı kurup olayı kişiselleştiriyoruz. sonra iş fanatizme dönüyor ve küçük yatırımcı zarara giriyor. Dün ki FED açıklamaları sonrası bir ay önce bu seviyeleri görmüş sonra da 93-94 ler de bir aydır yataya bağlamış dolar nereye kadar çıkabilir? Ben 5.93 ten 40 gün önce çıktım. Sadece fon getirisi ile 6.07 den çıkmış gibi oldum. Siz de daha bekleyin 6.10 gelecek diye:))
Mehmetdem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Merhaba 93 ten ne zaman giriş yaptın? İyi cesaret tebrikler.
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()5.78 den 5.97 ye bir ay önce tırmanmış ve bir aydır yataya bağlamış bir dolar kuru dünkü FED açıklamaları sonrasında ilerlemez kardeşim. Bu seviyeleri bir ay öncesinde yine görmüştü hatırla.
godislove için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Buradayım kardeşim FED açıklamalarına göre gevşeme gelecek diyorum.
Mehmetdem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()2017 de kalmışsın sen kardeş. Şu an 2020 deyiz:))
ZEFİROS için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bugün okuduğum en güzel yorumdu üstad. Like.
Tyroon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Powel i dinlemeli.
672hakan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():)) FED pek sürpriz sevmiyor. Kesin net hamleler yapıyor o yüzden dedim
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()euro - dolar parite sinden ve ons hareketlerinden birşeyler çıkarabilirsin.
pala_remzi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Elbette senin tercihin bu yönde ise saygı duyarım
godislove için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Mesele dolar ise en büyük muhatap FED dir. O ne derse piyasa o rüzgara göre şekillenir. O yüzden FED ne diyor iyi dinlemek gerek
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi akşamlar dostum görünmüyorsun bu aralar. Roketçiler özleminde:))
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)